quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef JaneDoe het volgende:
wel cool dat peter die borrelt en mag aanschuiven aan tafel met de hele familie, op jm's plek nog wel!
of klink ik nu te groupie-achting?![]()
Dat dacht ik nou ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:45 schreef Starlie het volgende:
En toen Debby en Nicolas binnen kwamen moest ik wel even lachen, het leken wel Barbie en Ken met hun kids.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
anders zouden ze in de serie toch ook veel gelikter over moeten komen? en als er nu iets niet is aan ze is dat t wel..
Heb je met je ogen dicht gekeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
Fay, wat een knap meisje is dat toch.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je met je ogen dicht gekeken?
staat hem beter, ook een wat boller gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze foto zegt inderdaad genoeg
[ afbeelding ]
Ik vind wel dat ze bijtrektquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Sam ziet er eindelijk volwassen uit.
En Fayke knap?
Weet je zeker dat je de goede voor hebt?
Of je bekijkt de hele uitzending (het begint toch meteen bij de Pfaff's) op RTL gemist: http://www.rtl.nl/compone(...)et_Sterren_s2_a2.xmlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
Bekijk deze YouTube-video
Of je gaat gewoon naar RTL gemist en kijk de eerste 25 minuten oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben gisteren (VdV ziet sterren), de belangrijke gesprekken:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Rauzer het volgende:
Bruce is drieënhalf, waarom krijgt hij in hemelsnaam een quad
Hoe hij wegscheurde op dat ding terwijl Dave nog zei dat hij rustig aan moest doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de intro zie je toch elke aflevering bij de oude seizoenen Kenji op zo'n ding... Tja geld genoeg he
En dan vooral zo'n onstuimig menneke als Bruce op zo'n ding zetten![]()
dat denk ik nou ook de hele tijdquote:
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:41 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
alcoholisten zijn geen helden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |