Over van de Vorst ziet Sterren: Lindsey zag er goed uit idd. Ik denk zelf dat Debby gewoon wat gevoeliger is dan de rest omdat ze zo hard over kan komen. Op de vraag of ze rijk worden van de opnamen of dat ze hier na nog moeten werken voor hun geld was het cynisme als sneer toch wel te horen in het antwoord van Debby. "Jammer he". Zo van; of je het meent of niet, we zijn echt wel gewoon g'domme! Dit dacht ik tenminste. Ik vind Kelly altijd leuk, zo gezellig.
Jean Marie zei op 't laatst tegen PvdV ook:'Je bent altijd welkom om te komen hier, als je in de buurt bent, dat moet je niet vergeten." Die gastvrijheid is toch geweldig!
Ik geloof heus wel dat het niet altijd eerlijk ging met het geld, maar wat is eerlijk? Ze geven zelf ook genoeg weg, ook in natura. Tuurlijk denk ik weleens, joh, als ik niks te doen had zat mijn haar ook zo mooi en was ik ook zo lekker vrolijk, elke keer weer. Maar juist deze mensen gun ik wel geluk. Ik vind Carmen eigenlijk de minst 'leuke', voorzover. Ze klaagt altijd met een knipoog, maar juist dat klagen over niks, nee, dat vind ik niet interessant. Soms denk ik wel eens; zoek een leuke baan, maar juist alleen bij Carmen, terwijl je dat ook kunt denken bij de andere dames.
Nicolas lijkt me erg lief, maar bij Debbie past 'ie minder goed. Lindsey en Dave 'gaan wel', vind Dave mwah. En Kelly en Sam zijn de leukste, al zou ik gek worden van Sams luiheid. Maar misschien treedt hij vaak 's nachts op, don't know.
Fay wordt een schatje en Bruce heeft een klein hartje! Keano en Liam, eigenlijk geen mening over, vindt ze niet echt opvallende kids.
Ciao