quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ook leuk:
Een piepjonge Kelly (ze had daar drie maanden verkering met Sam) in een grappig en ontzettend oppervlakkig interview
Fay droogt inderdaad redelijk op ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Lindsey en Dave zijn wel moeders mooiste?
Amalia ging van dit:
[ afbeelding ]
naar dit:
[ afbeelding ]
En Faye is nu al enorm verandert vind ik
Kenji vind ik een schoffie om te zien, zowel het uiterlijk (het typische Sam koppie) als het gedrag.![]()
Enige 2 plaatjes zijn Keanu en Liam
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef Margherita het volgende:
Dat alcoholfestijn begrijp ik wel ja.
Carmen gaat zelfs aan de champagne als blijkt dat de hond zwanger is.
Vandaag in een oude aflevering gingen ze naar Safari park beekse bergen met de camper.
Carmen zat zelfs aan een glaasje alcohol tijdens dat dagje uit in de camper.
Die carmen kan volgens mij redelijk goed tegen alcohol want anders ;
Ik zie Carmen trouwens nooit aan de koffie bijna altijd alcohol.
Ik vind ook dat Carmen ook iets negatiefs uitstraalt, weet het niet.
Jm is veel warmer.
bedoelde je dat over gisteren weer? Want dat zag ik ook jah.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Rianne84 het volgende:
Lindsey zat samen Bruce ook weer aan de wijn
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Ik hoorde het, maar in de tv-gids staat gewoon de gebruikelijke tijd aangegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond dubbele aflevering trouwens he
Heeeel goed, blijf in het goede van de mens gelovenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mss drinken ze toevallig elke keer net alleen op vrijdag![]()
Toen ik het gisteren hoorde dacht ik daar ook gelijk aan. (ow, zal wel standaard tekst zijn van de vorige keer)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee hoor, het commentaar was nog van de eerste keer dat de aflevering werd uitgezonden, gewoon één aflevering vanavond.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:59 schreef fredjanssen het volgende:
Er zal wel champagne in zitten...dat zou het in ieder geval verkalren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |