Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar dan nog: een rottweiler bij de kapper? (hondentrimsalon)
ik ga ook weer mee in de TVPfaffquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Een hele dikke Terug Vind Pfaff.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Starlie het volgende:
TVP, ik kan natuurlijk niet zonder het Pfaffs topic!
Snap het ook niet. Lindsey zei gisteren dat zij nog 4 maanden moet en Liam is volgens mij 2 maanden ouder dan Bruce...quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
16 weken, en laatst was ze 6a
maanden
Ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Grunsfan het volgende:
Hmmm uit het voorstukje blijkt al weer dat Debby op de voor haar gebruikelijke enthousiaste manier gaat reageren op het cadeau...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Grunsfan het volgende:
Hmmm uit het voorstukje blijkt al weer dat Debby op de voor haar gebruikelijke enthousiaste manier gaat reageren op het cadeau...
moet er niet aan denken om zo in een relatie te staan, wat ontzettend vermoeiendquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd bijna gestressed als ik de spanning van die 2 zie, altijd om te snijden op bepaalde momenten
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Echt, doet die jongen toch echt wel heel erg zn best, reageert ze weer zo stom.
Dat ie t überhaupt nog probeert met zn kadootjes
Ik zag vorige week een stukje waar Debby vermoeid vraagt of hij even Keano wilt pakken, ze legt hem dan neer en hij staat erbij en kijkt ernaar. En dan volgt een gesprek dat eindigt in "Ja maar jij legt hem toch op de tafel".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef amaranta het volgende:
Weet je, Nicolas reageert ook soms heel bot. Dus volgens mij is het wel echt potjedekseltje hoor.
En hij doet wel soms stomme dingen met de kinderen, ondoordacht. Maar Debby net zo goed.
Hij is vooral bezig , met zo "goed"mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest wel lachen om zijn "hou nu es op uw vingers tussen de kasten te steken" tegen dat kind![]()
Jups, een hele schilders-uitzet (ezel, doeken, kwasten, verf) waar zij dan vanavond (als ik het goed heb, 't kan ook de volgende aflevering zijn) haar allereerste, zeer originele en super romantische schilderij mee maaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor cadeau is het eigenlijk, ik zag alleen het einde van de aflevering, gewoon een ezel en doek om zelf te gaan schilderen?
Ja die is echt liefquote:
Ja hier hetzelfde, m'n bek viel openquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
voor t eerst zie ik bruce lief zijn voor fayke, ben gewoon in shock!
awww dat was zo liefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
voor t eerst zie ik bruce lief zijn voor fayke, ben gewoon in shock!
Die dvd's kwamen toch van Kelly?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos die 2 jongetjes aan de deur, toen ze bij Debby langsgingen...![]()
![]()
En die rollende ogen van Debby toen Nicolas vertelde dat er "retour" op de dvd's stond
quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, dat Kelly er retour op heeft gezet dan?
Nee, scheten laten in iemands gezicht is frisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
lekker hygienisch, sam met zn schoenen op shania's bed
ach tis toch dr eigen bed waar ze t in doetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, scheten laten in iemands gezicht is fris
Dave: 29 mei 1978quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind Dave echt zo'n oude burgerlul geworden die op zondag zijn auto wast. Hoe oud is Dave eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |