Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
Maar ik weet bij Bompa nooit of hij nou oud en seniel is, of dat hij doet alsof hij dingen niet snapt of dat het nog iets anders is...
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet zo, als er een zwangerschap aangekondigt wordt snapt die kerel niet eens wat hem gezegd wordt omdat hij er weer zo lekker lomp en half bezopen bij zit.
![]()
Sterker nog, ik heb zelden echt specifiek gedrag gezien waar hij dol op z'n kleindochters of kleinkleinkinderen is.![]()
Maar doet hij dat andersom dan ook?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.
ja dat idee krijg ik wel maar goed, zeker weten doen we t niet he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar doet hij dat andersom dan ook?Die meiden zijn heel lief voor hem ja...
Ik denk dat hij voor die meiden idd een hele lieve opa is geweest, en dat ze hem daarom zo op handen dragen, als je echter op je 70ste al zo van de kaart bent dan is dat wel heel ernstig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik krijg dat idee wel, gewoon door de manier waarop de dochters met hem omgaan.
Hij is geloof ik helemaal niet zo oud geworden hoor, iets van 72 ofzo? terwijl hij veel en veel ouder overkomt.
Ja idd. Mocht JM toch nog achter de tralies verdwijnen, kunnen we altijd nog verder met Wesley en Yolanthequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:
Carmen en JM zijn ook nog niet zo oud natuurlijk, echte voetballer he die JM? die trouwen vroeg en krijgen vaak vroeg kinderen.
Yo heeft ook een hele familie haas achter zich, dus dat vult het programma ook welquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja idd. Mocht JM toch nog achter de tralies verdwijnen, kunnen we altijd nog verder met Wesley en Yolanthe
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, ook dat zal me niets verbazen! Het lekkerste aan Debby vindt hij haar kontje (heb ik hem weleens horen zeggen) en met kort haar vindt hij haar het leukste (heb ik haar weleens horen zeggen) dus tja...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Pugg het volgende:
Die Nicolas is zo Gay,
of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |