Alweer?? Dat was laatst toch ook al op tv?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Sam ging optreden en licht viel uit
Klopt, maar dit was weer anders. Blijkbaar heeft hij een gave om de hele techniek op hol te brengenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alweer?? Dat was laatst toch ook al op tv?
Hij is dan ook entertainer, geen zanger.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
écht, sam kan écht niet zingen
Ik merk het vooral als hij zingt in vrije situaties, zoals van de week in de skiklift, anton aus tirol.
Nou daar dacht ik gisteren ook aan. Mijn buik was nog een heeeel stuk kleiner.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou ben ik geen expert natuurlijk maar is lyndseys buik niet al vrij fors voor 12 weken?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou ben ik geen expert natuurlijk maar is lyndseys buik niet al vrij fors voor 12 weken?
ja ik was ook verbaasd! Nou ben ik zelf nooit zwanger geweest maar heb genoeg zwangere vrouwen om mij heen gehad (en nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik gisteren ook aan. Mijn buik was nog een heeeel stuk kleiner.
Ik dacht dat ze al aan haar 25 weken ofzo zat, maar toen zei die man... bij de volgende afspraak voor 16 wkn kan ik het wellicht zien wat het wordt... haha... toen stond ik ff raar te kijken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik was ook verbaasd! Nou ben ik zelf nooit zwanger geweest maar heb genoeg zwangere vrouwen om mij heen gehad (en nog) maar dat was toch allemaal wel een stuk dunner... ook al is het bij de 2e vaak sneller meer maar dit is de eerste en pas 12 weken!
Ja dat was mooi he, en die vrouw maar doorblatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahahaha vrouw vertelt een zielig verhaal en JM 'schrikt wakker'; "huh is de hond weg".
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hahahaha vrouw vertelt een zielig verhaal en JM 'schrikt wakker'; "huh is de hond weg".
Netjes, zei de gyneacoloog. En opzich, 1,3 kg per maand...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef Grunsfan het volgende:
Lindsey was ook al 4 kilo aangekomen met 12 weken..best veel!
Ik zei het gisteren ook nog tegen mijn wederhelft..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:Keano met zijn speen bij Carmen in zijn wijn dopen in de aflevering van gisteren.
![]()
![]()
Inderdaad het wordt gedronken alsof het koffie of thee is..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren ook nog tegen mijn wederhelft..
Die kinderen groeien echt op tussen de alcohol.
Wij drinken ook wel eens wat hoor maar die kinderen weten echt niet beter dan dat veel/vaak drinken normaal is, lijkt me.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
[..]
En Nicolas die dan bezorgd vraagt of ze wel mosterd moet eten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad het wordt gedronken alsof het koffie of thee is...
Maar die kinderen komen al voor de geboorte met alcohol in aanraking, hoevaak ik een van die twee zwangeren al niet champagne of wijn heb zien drinken.
Enge vent trouwens die gyneacoloog. Als ik vrouw zou zijn, zou ik het niet fijn vinden als die man aan me zou zitten, of ligt dat aan mij ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Netjes, zei de gyneacoloog. En opzich, 1,3 kg per maand...
Je bent natuurlijk wel van alle gemakken voorzienquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
Bedacht me...ga je trouwen met een meisje (een Pfaff) ga je bij dr ouders inwonen.
en het dan bijzonder vinden dat je straks 'alleen' bent als je je kind krijgtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
Bedacht me...ga je trouwen met een meisje (een Pfaff) ga je bij dr ouders inwonen.
Ik vind het sowieso een creep,al zou hij mijn tandarts zijn.Een vroegere gyneacoloog in een ziekenhuis hier in de buurt heette 'Dokter Slager'.Nu ken ik de man niet,maar ook dat zou mij tegenstaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Enge vent trouwens die gyneacoloog. Als ik vrouw zou zijn, zou ik het niet fijn vinden als die man aan me zou zitten, of ligt dat aan mij ?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een creep,al zou hij mijn tandarts zijn.Een vroegere gyneacoloog in een ziekenhuis hier in de buurt heette 'Dokter Slager'.Nu ken ik de man niet,maar ook dat zou mij tegenstaan
Ik zal iedereen hier wel mee op de tenen trappen, maar die Bompa vind ik ook een ranzig mannetje, enige beeld dat ik van hem heb (kijk pas de Pfaffs sinds 3/4e jaar, alleen die nieuwe afleveringen en sporadisch pik ik een herhaling op de ochtend mee) is een zuipend vieze oude kerel. En maar zuipen aan de tafel waar die kleinkinderen aanschuiven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef lily het volgende:
Dat bedacht ik me gister ook alquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Grunsfan het volgende:
en hij zegt blijkbaar ook niets over alcoholgebruik dus hoe serieus moet je m nemen...)![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Grunsfan het volgende:
die man glimt elke keer van trots als hij in een pfaffdoos mag wroeten...
Dat heb ik ook! Ik heb die liefde voor die man nooit begrepen. Ik vind het een vieze oude alco die wat onverstaanbaars brabbelt...brrrr.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier wel mee op de tenen trappen, maar die Bompa vind ik ook een ranzig mannetje, enige beeld dat ik van hem heb (kijk pas de Pfaffs sinds 3/4e jaar, alleen die nieuwe afleveringen en sporadisch pik ik een herhaling op de ochtend mee) is een zuipend vieze oude kerel. En maar zuipen aan de tafel waar die kleinkinderen aanschuiven.Die man zit de hele dag aan de drank.
En die aflevering op die cruise, ranzige vent met z'n vrouwenopmerkingen, en wederom weer zuipen.
Waarom iedereen er zo fan van is, is mij een raadsel. Voorliefde voor zielige oude opa's?Of moet ik veel seizoenen gaan kijken om het te begrijpen?
Mwah, ik heb liever met een mannelijke gynaecoloog van doen dan met een vrouwelijke, de vrouwelijke gynaecologe die hier redelijk berucht was, was nog lomper dan haar mannelijke collega's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dokter slagerEn mijn ervaring met gynaecologen is sowieso al dat die kerels zo lomp en vreselijk zijn
, lijkt wel of je een vrouwenlijf moet hebben om te begrijpen hoe ze een vrouw moeten behandelen. Dat hardhandige gedrag
Mwoah, dat snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
ik heb ook liever een man hoor, een keer een vrouwelijke gyn gehad maar dat was echt heel naar. die was idd veel lomper dan een man.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:59 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik heb die liefde voor die man nooit begrepen. Ik vind het een vieze oude alco die wat onverstaanbaars brabbelt...brrrr.
enorme alcoholist is t. je ziet, in de loop van de seizoenen, hem achteruit gaan en maar roken en drinkenquote:
Ja en hoe hij loopt ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
enorme alcoholist is t. je ziet, in de loop van de seizoenen, hem achteruit gaan en maar roken en drinken
Ik zie dat helemaal niet zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
zeker omdat hij overduidelijk dol is op zijn kleinkinderen en zijn familie.. dan wil je daar toch langer van genieten zou je denken...
Als ik de hele dag aan het bier zit ben ik ook heel makkelijk en contentquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:Oh maar hij is nooit lastig en hij is altijd content en ze zijn er allemaal zo lief mee.
Ik vind hem echt altijd heel aandoenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |