abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77447694
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik stond er echt van te kijken.
"Ja hij kan hier toch rusten, hoezo naar huis"
"Rust, er staat 200 man beneden op hem te wachten".
"Ja maar, nou, hier zijn er dokters"

En een uur later "kijk zo ziek was hij net he, haha"
echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aansteller
pi_77447740
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Saphia het volgende:
En ja dankzij Keano weten we dus dat Debby eigenlijk ook wil verhuizen en Nicholas niet, dus hij heeft toch nog wat te vertellen in huize Liebart
volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zin
pi_77447769
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aansteller
Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...
Als je zo wegtrekt met warm weer na veel inspanning, dat is echt niet fijn. Je zag het echt goed aan hem.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77447775
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alsof zij er iets aan kan doen hoe haar ouders eruit zien, haar moeder is niet bepaalde de knapste.
En ik vond haar koppie juist steeds leuker worden
das waar, ze begint leuk bij trekken. maar vind het echt enorme draken van kinderen, hopen dat dat ook nog bijtrekt. Wel mooie inside info van keano idd!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77448422
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...
Als je zo wegtrekt met warm weer na veel inspanning, dat is echt niet fijn. Je zag het echt goed aan hem.
Je hebt niet echt wat gemist ... Jean-Marie en vrienden die voor een goed doel gingen fietsen,233 km geloof ik.Munchen-Brasschaat.

Carmen had vast teveel champagne en wijn op ofzo en ze had zo haar best gedaan om er goed uit te zien,dan wil je natuurlijk niet meteen weer naar huis idd heel vreemd haar reactie
pi_77448536
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zin
o dat stukje had ik weer gemist dan. Ik zie het al voor me ,Nicholas en Debby in Beveren op de bank; "maar Debby....
Debby: ja ma Nicholas,ik wil dat zo graag... Nicholas;"maar Debby..."Debby: Nicholas ik wil verhuizen! en we gaan verhuizen,hee kindjes willen jullie ook in een huisje wonen net zoals Kiki en Lyndsey en opa en oma? Liam en Keano in koor:Ja jaja ja mama! "Nicholas: maar Debby....
pi_77454145
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:

[..]

o dat stukje had ik weer gemist dan. Ik zie het al voor me ,Nicholas en Debby in Beveren op de bank; "maar Debby....
Debby: ja ma Nicholas,ik wil dat zo graag... Nicholas;"maar Debby..."Debby: Nicholas ik wil verhuizen! en we gaan verhuizen,hee kindjes willen jullie ook in een huisje wonen net zoals Kiki en Lyndsey en opa en oma? Liam en Keano in koor:Ja jaja ja mama! "Nicholas: maar Debby....
hahhaaha schitterend!
pi_77454949
met 2 kinderen is een tuin hebben ook wel handig natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77471549
Heb ik vrijdag iets gemist ofzo?
Het Kelly nou Kiki?

Ze hadden het de hele tijd over ene Kiki?
pi_77471570
De neefjes en nichtjes hebben het altijd over tante Kiki.

En ik vond de reactie van Carmen wel meevallen eigenlijk, zo erg was het ook allemaal niet want een half uur later stond JM al weer te zingen...
pi_77471591
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Het Kelly nou Kiki?

das hun bijnaam die de jongste generatie voor kelly gebruikt, net als tanti voor lindsey
  zondag 31 januari 2010 @ 12:59:54 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77474423
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
met 2 kinderen is een tuin hebben ook wel handig natuurlijk
Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??
Ik meen me een aflevering te herinneren waar Nicolas met de kinderen in een badje buiten aan t spelen was.

Je kunt idd niet van de bovenwoning zo de tuin inlopen, maar volgens mij zit er wel een tuin achter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77475793
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:54 schreef Grunsfan het volgende:

En ik vond de reactie van Carmen wel meevallen eigenlijk, zo erg was het ook allemaal niet want een half uur later stond JM al weer te zingen...
En Carmen kon dat zien en voorspellen, hoe snel hij op zou knappen, op het moment dat hij helemaal plat en aan een infuus lag?
Dat doet er toch geen bal aan af, op het moment dat iemand zich hondsberoerd voelt (überhaupt nooit ziek is) hoef je er niet overheen te walsen en kan moet je het toch serieus nemen.
Alsof hij zonder dat feestje daarna nog zo druk was gaan doen, ik zou in zijn schoenen toch ook geprobeerd hebben om nog m'n kop te laten zien, als er 200 man beneden staat, betekent niet dat hij zich kiplekker voelt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77479435
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??
Ik meen me een aflevering te herinneren waar Nicolas met de kinderen in een badje buiten aan t spelen was.

Je kunt idd niet van de bovenwoning zo de tuin inlopen, maar volgens mij zit er wel een tuin achter.
oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 20:33:19 #240
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_77488212
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:06 schreef fredjanssen het volgende:
JM is niet bang dat ze hem in ze kraag vatten Das alleen maar meer aandacht voor zijn sponsors!!!

Shit. Vrijdag gemist.

Was in slaap gevallen
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_77490666
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?
Ja dat was toen ze zo'n zwembadje in de tuin hadden staan. Die tuin is al vaker in beeld geweest. O.a. toen ze het pand net kochten en Nicholas samen met JM een serre ging ophalen om bij Carmen en JM in de tuin te zetten. En bij de opening van de zaak was daar o.a. een tent geplaatst om alle genodigden te kunnen ontvangen.

Er wordt ook weinig bij Debby en Nicholas gefilmd bedenk ik me opeens. Je ziet vaker de huizen van JM en Carmen, Sam en Kelly en Lindsey en Dave voorbij komen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_77525435
Krijgen die breedbeeld tv ofzo ?
pi_77525688
Keano Met z'n tut in de champagne.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_77526224
Zo hondsberoerd voelde hij zich niet hoor. Debby vond het ook allemaal wel meevallen (en als zij dat al vindt... ). Volgens mij was het gewoon een gevalletje te veel ingespannen, te warm en dan drank. Het was toch ook gewoon een vocht/zout infuus ofzo?

Waar maken we ons ook druk om he?!
pi_77526341
idd t was gewoon vocht + zout, de dochters reageren altijd heel erg heftig op dingen (snap ik ook wel hoor als je zo een band met je ouders hebt) maar toch is het wat hysterisch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77527013
Ik ruik nog wel een hitje als JM daadwerkelijk wordt opgepakt "Carmen polies!!"
pi_77553779
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Het Kelly nou Kiki?

En Debbie heet didi
pi_77556200
Helaas, gisterenavond niet kunnen kijken. Niets spannends gebeurd?
pi_77556683
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Helaas, gisterenavond niet kunnen kijken. Niets spannends gebeurd?
- Verhuizing Debbie & Nicolas
- Sam ging optreden en licht viel uit
- Jean-Marie en Carmen gingen met Keano naar een soort sportgala in Maastricht
- Lindsey ging naar de gynaecoloog
pi_77556845
zeg nou ben ik geen expert natuurlijk maar is lyndseys buik niet al vrij fors voor 12 weken?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')