echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aanstellerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken.
"Ja hij kan hier toch rusten, hoezo naar huis"
"Rust, er staat 200 man beneden op hem te wachten".
"Ja maar, nou, hier zijn er dokters"
En een uur later "kijk zo ziek was hij net he, haha"![]()
volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Saphia het volgende:
En ja dankzij Keano weten we dus dat Debby eigenlijk ook wil verhuizen en Nicholas niet, dus hij heeft toch nog wat te vertellen in huize Liebart
Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt een vage reactie van carmen ja, ze maakte em gewoon uit voor aansteller
das waar, ze begint leuk bij trekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof zij er iets aan kan doen hoe haar ouders eruit zien, haar moeder is niet bepaalde de knapste.
En ik vond haar koppie juist steeds leuker worden
Je hebt niet echt wat gemist ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gemist gister, maar hij was toch een week weg geweest, of iig een paar dagen op pad? En dan zo reageren, heel vreemd...
Als je zo wegtrekt met warm weer na veel inspanning, dat is echt niet fijn. Je zag het echt goed aan hem.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens carmen is dit slechts een kwestie van tijd want de vrouwens in de familie krijgen och altijd hun zin
hahhaaha schitterend!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
[..]
o dat stukje had ik weer gemist dan. Ik zie het al voor me ,Nicholas en Debby in Beveren op de bank; "maar Debby....
Debby: ja ma Nicholas,ik wil dat zo graag... Nicholas;"maar Debby..."Debby: Nicholas ik wil verhuizen! en we gaan verhuizen,hee kindjes willen jullie ook in een huisje wonen net zoals Kiki en Lyndsey en opa en oma? Liam en Keano in koor:Ja jaja ja mama! "Nicholas: maar Debby....
das hun bijnaam die de jongste generatie voor kelly gebruikt, net als tanti voor lindseyquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Heb ik vrijdag iets gemist ofzo?
Het Kelly nou Kiki?
Ze hadden het de hele tijd over ene Kiki?
Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
met 2 kinderen is een tuin hebben ook wel handig natuurlijk
En Carmen kon dat zien en voorspellen, hoe snel hij op zou knappen, op het moment dat hij helemaal plat en aan een infuus lag?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:54 schreef Grunsfan het volgende:
En ik vond de reactie van Carmen wel meevallen eigenlijk, zo erg was het ook allemaal niet want een half uur later stond JM al weer te zingen...
oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben achter dat bedrijfspand toch ook een tuin??
Ik meen me een aflevering te herinneren waar Nicolas met de kinderen in een badje buiten aan t spelen was.
Je kunt idd niet van de bovenwoning zo de tuin inlopen, maar volgens mij zit er wel een tuin achter.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 03:06 schreef fredjanssen het volgende:
JM is niet bang dat ze hem in ze kraag vatten Das alleen maar meer aandacht voor zijn sponsors!!!
Ja dat was toen ze zo'n zwembadje in de tuin hadden staan. Die tuin is al vaker in beeld geweest. O.a. toen ze het pand net kochten en Nicholas samen met JM een serre ging ophalen om bij Carmen en JM in de tuin te zetten. En bij de opening van de zaak was daar o.a. een tent geplaatst om alle genodigden te kunnen ontvangen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh geen idee! maar nu je het zegt zou idd wel eens hun tuin kunnen zijn ja , en ik ken die scene, waar Nicholas liam aan zijn arm door het water trekt toch?
En Debbie heet didiquote:Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef Refurb het volgende:
Heb ik vrijdag iets gemist ofzo?
Het Kelly nou Kiki?
Ze hadden het de hele tijd over ene Kiki?
- Verhuizing Debbie & Nicolasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Helaas, gisterenavond niet kunnen kijken. Niets spannends gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |