Volgens mij heeft Kenji vaak te horen gekregen dat ie geen blaadjes mag eten. Dat ging ie nu dan ook niet doen, alleen is dit een blaadje wat je wel mag etenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja ze krijgen vast vaak groente, kelly moest zelfs uitleggen wat sla is
Het was gisteren niet ivm bekervoetbal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:52 schreef JaneDoe het volgende:
wordt t 's morgens niet meer herhaald?
jammer, ben sinds lange tijd weer een ochtendje thuis en dacht t gisteravond gemist te hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het was gisteren niet ivm bekervoetbal.
ik vind het wel leuk dat ze die vervelende irritante lelijke fay probeert op te voeden, haar ouders doen het iig nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een wijsneus die Shania, oh dat zei ik vorige week ook al
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:25 schreef Rianne84 het volgende:
ze moeten wel de intro veranderen nu ze zijn verhuisd
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat ze die vervelende irritante lelijke fay probeert op te voeden, haar ouders doen het iig niet
Ik stond er echt van te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef JaneDoe het volgende:
carmen die haar feestje niet wil laten verpesten door jm die zich nie lekker voelt
De hele familie woont vrijstaand, groot en met riante tuin, en zij wonen boven een bedrijfspandje, amper ruimte en geen enkele buitenstek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:23 schreef JaneDoe het volgende:
keano; mn mama wil verhuizen, mn papa wil niet verhuizen!, kijk das nou achter de schermen info
![]()
Ja en hij is ook niet vaak ziek of zo he, ik had van Carmen echt wel paniek verwacht of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken.
"Ja hij kan hier toch rusten, hoezo naar huis"
"Rust, er staat 200 man beneden op hem te wachten".
"Ja maar, nou, hier zijn er dokters"
En een uur later "kijk zo ziek was hij net he, haha"![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
ik had van Carmen echt wel paniek verwacht of zo
T'is de kers op de taartquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Saphia het volgende:als ik jullie reacties lees moet ik altijd zo lachen,hier vanachter de computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |