Het is vermakelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
Hij noemt hem zelf Michael Claxonquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Sam heeft mooie Michael Jackson standups zie ik.
Dat heeft ie dan van Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij noemt hem zelf Michael Claxon![]()
Hoi ,gezelligquote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
[..]
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch eindequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
echt? dus we zijn geen getuige van de champagneontkurking na de ontmaagding van Shania?![]()
dat is waar. en zelfs daar zal de champagneontkurking niet ontbrekenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De opsluiting van Jean-Marie achter de tralies, met een hevig huilende Carmen die door de bewaking moeten worden afgevoerd. Is wel een lekker dramatisch einde![]()
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Saphia het volgende:
Geniet nog maar van de Pfaffs want VTM(Vlaamse zender) heeft het allerlaatste seizoen aangekocht, de kijkcijfers vallen tegen dus volgend jaar gaat de stekker er hoogstwaarschijnlijk uit![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook altijd om de kijkcijfers op te krikken, mensen attenderen dat het stopt en hopppaaaa, cijfers stijgen.
Bruce?? ooooh wat een pestventje is dat zeg. het zal ook wel aan de opvoeding liggen maar da kind luistert voor geen meter. Verschrikkelijk manneke.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef MelR het volgende:
Hallo..ik kijk ook al een tijdje op vrijdag avond naar de Pfaffs en ik schaam me er een btje voor maar vind het echt leukvooral de kinderen zijn zo leuk, en dan met name bruce!...wat een kind zeg. maar even een vraagje, zijn de afleveringen van vrijdagavond erg recent?.
groetjes!
ja he? leek er wel erg op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zat Debby nu toch ook te roken hoor
Ja ik weet het zeker, ik zat er echt op te lettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? leek er wel erg op.
stom hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |