ja ik schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht altijd dat Shania zo'n voorbeeldig meisje was, maar die kan d'r strot ook wel opzetten zegNet zo brutaal als d'r broertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toch zijn ze schattig, tis natuurlijk ook de opwinding van de verhuizing en zo
1. Kenjiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Amai, das een schone top 10 he.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Oliver23 het volgende:
Als je jouw favoriete Pfaffs in een Top .. moest zetten, hoe zou jullie lijstje eruit zien?
Die van mij:
1. Sam
2. Kenji
3. Shania
4. Kelly
5. Bruce
6 Jean Marie
7. Dave
8. Liam
9. Bompa
10. Nicholas
11. Debby
12. Keano
13. Lindsey
14. Fay
15. Carmen
Volgens mij werkte zij toen nog steeds fulltime en pfaffte ze ook gewoon ook nog tijdens de zwangerschap(en drinken,fout,foutquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Debby had trouwens wel een mooi mini buikje voor iemand die al 6 maanden zwanger is! Ik zat vol verbazing te kijken. En volgens mijn vriend zijn die kinderen af en toe zo vreselijk irritant omdat de moeders gewoon door drinken tijdens de zwangerschap
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
ze was toch (heel veel) afgevallen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef amaranta het volgende:
Carmen zag er trouwens goed uit. Ze ziet er jonger uit, heeft die wat gefixed???
Lang haar staat haar ook beter.
Gek hequote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Saphia het volgende:
Nog een conclusie :Jean-Marie is ook niet heel populair hier![]()
Hier is ook een "Kyano" geboren...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Lees net dat een vriendin een neefje heeft gekregen: Kenji.
Ik vraag me dan toch af of dat een 'vernoeming' is, of dat die mensen nog nooit van de pfaffs hebben gehoord
Vandaar dezequote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gek hemet zo een topic titel
Omdat Voetbal International zo begint en ik wil het begin niet missen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef ego-tripper het volgende:
waarom kijken jullie ernaar als het zo ''stom'' is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |