Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Broes nu lief doen
Haha, hoe hij telkens herhaalt dat hij Fee niet gaat slaan of niet de vaatwasser kapot maakt.
Ik blijf het een lekker joch vinden, t'is zo'n lekker bonkje, heeft een beetje een Engels koppie vind ik. Ook met dat halfrossige haar.
Dat moment dat hij dat bord eten bij Lindsey op de schouder drukte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dag
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf het een nogal debiel kind vinden
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
Lomp dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:52 schreef Saphia het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan.Maar Bruce is gewoon een grote deugniet,kan de leeftijd zijn ,de opvoeding of gewoon het karakter.Maar ik zie Bruce en Fay later best een leuke broer en zus zijn hoor.Een kindje van 3 debiel noemen gaat mij ff te ver
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Cool, ik kijk X-Factor en laat die van der Vorst dan fijn opstaan, nu zal ik ook es daadwerkelijk kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Sam is een beetje ranzigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
Ik had de indruk dat Kelly grapte aan de telefoon en dat ze wel doorhad dat het gefilmd werd.
Maargoed. Sam slaapt dus gewoon zonder hoeslaken of wat dan ook. Beetje smerig.
Leukquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Het is net opgeleverd en dan al binnen skaten.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Lady-Miekie het volgende:
Nicolas die helemaal speciaal in Turnhout wat gekocht heeft voor Debby... Debby die de bui al voelt hangen, voorzichtig uitpakt, bedenkelijk kijkt en zegt dat het niks voor haar is![]()
Debby + zwangerschapsgalakleding =
Toch altijd sneu voor Nicolas, al die moeite voor niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |