Dave is 31.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind Dave echt zo'n oude burgerlul geworden die op zondag zijn auto wast. Hoe oud is Dave eigenlijk?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ernstig, komt echt ouder en lammer over.
Ik moet altijd zo lachen als Bruce van die zinnetjes zegt zoals toen hij op de vaatwasser stond en gecorrigeerd werd omdat het kapot zou gaan. "Nee Bruce maakt het niet kapot".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nooit op vrijdagavond,vanwege het late tijdstip.Gisteravond was ik in een goede bui en heb ik ook weer eens gekekenIk moest even nadenken bij Liam en Keano wie nu wie was,in de oude serie is Keano natuurlijk pas anderhalf en Liam nog niet eens geboren.Moest wel heel erg lachen om Bruce en Fay
Bruce: Ben je moe?' Fay:'Jaaaaaaa!!' Bruce:'Zullen we op de zetel gaan liggen?' Fay:'Jaaaa!!' Bruce:'Zal ik Bumba voor u opzetten? Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hij is nu al slimmer dan zijn moeder.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
Uhm, tis seizoen 9 of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé!![]()
Hoeveel jaar loop ik achter? En zijn daar dvd's van?
Negen??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, tis seizoen 9 of zo![]()
Op 7 is elke dag seizoen 3 of zo te zien.
Ik heb de hele serie echt al 2 keer gezien.
Minstens.
Maar als je een nonsmokingpfaffsweekend wil organiseren, dan doe ik mee
Jahaaaaa, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Negen??Jezus!
Elke dag?? Man, wat gaaf!Dan stap ik gewoon in bij 3, niet rokend en al. Jij ook hè?
jij stapt net in op t moment dat we bruce voor t eerst lief zien doen tegen/met zn zusjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
volgens mij niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef Saphia het volgende:
Welkom Noekde oudere afleveringen (uit 2006) kun je om 19.45 uur zien op RTL7.
Ik heb de late Vrijdagavond aflevering niet gezien,maar leuk om te horen dat Bruce eindelijk eens wat liever met zijn zusje was.
Hoe vaak werd er in deze aflevering gedronken?
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broes
quote:
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |