quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
Bovendien zie ik Kelly nog steeds dolverliefd op Sam zijn (om wat voor reden dan ook) ..
ja dat 'en-en' zit blijkbaar niet in mijn systeemquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan ook in "en-en" vormen denken ipv "of-of"![]()
Maar ik let er ook elke keer weer op als ik ze samen zie, of ik iets kan signaleren
Dat idee heb ik ook, maar kennelijk is hij niet zo gay dat hij Debby niet weet te bezwangeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Pugg het volgende:
Die Nicolas is zo Gay,
of zie ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat 'en-en' zit blijkbaar niet in mijn systeem
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Moja het volgende:
Kelly is nog zo idolaat van Sam, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze dan ook nog een oogje op Nicolas zou hebben, die ook nog eens totaal anders is dan Sam.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar kennelijk is hij niet zo gay dat hij Debby niet weet te bezwangeren.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach alle homo's hebben meestal wel een vrouw-verleden![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef Rianne84 het volgende:
zie dit dan:
Die argumenten ook van die mensen"ze hebben geen geldproblemen, want ze leven in pure luxe"
"natuurlijk gaan ze niet vreemd, er zijn dag en nacht camera's bij, dan hadden ze dat wel gefilmd"
Deed mijn bompa ook altijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef soapie het volgende:
Ik erger me bij bompa altijd aan dat gerommel met dat gebit.....
Hondentrimsalon zal het wel zijn.quote:
Sterker nog, ze doen zelfs (motor-) rijexamen met alcohol opquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cyan het volgende:
Ik vraag me toch af hoe vaak de Pfaffs rijden met alcohol op. Nu bleven JM en Carmen ergens overnachten maar ze moesten toch nog een stukje rijden voordat ze bij het hotel aankwamen. Ik vind het onverantwoord. Zeker als ze met die kleintjes in de auto zitten zoals gisteren.
Oh ja nog zoiets!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sterker nog, ze doen zelfs (motor-) rijexamen met alcohol op
Tja, die reed hem altijd naar de kroeg en betaalde daar zijn rekening. Dan ben jij ook mijn beste vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh hij is echt dol op zn kleinkinderen en zn achterkleinkinderen, dat laat ie echt altijd merken.
Vooral op Lindsey.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hondentrimsalon zal het wel zijn.
Tevens (slechte) TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |