Dave is 31.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind Dave echt zo'n oude burgerlul geworden die op zondag zijn auto wast. Hoe oud is Dave eigenlijk?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ernstig, komt echt ouder en lammer over.
Ik moet altijd zo lachen als Bruce van die zinnetjes zegt zoals toen hij op de vaatwasser stond en gecorrigeerd werd omdat het kapot zou gaan. "Nee Bruce maakt het niet kapot".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nooit op vrijdagavond,vanwege het late tijdstip.Gisteravond was ik in een goede bui en heb ik ook weer eens gekekenIk moest even nadenken bij Liam en Keano wie nu wie was,in de oude serie is Keano natuurlijk pas anderhalf en Liam nog niet eens geboren.Moest wel heel erg lachen om Bruce en Fay
Bruce: Ben je moe?' Fay:'Jaaaaaaa!!' Bruce:'Zullen we op de zetel gaan liggen?' Fay:'Jaaaa!!' Bruce:'Zal ik Bumba voor u opzetten? Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Kom maar' Fay:'Jaaa,waar is m'n speen?'
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hij is nu al slimmer dan zijn moeder.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dan zag je zo dat die speen door iemand naar voren gegooid werd, dat viel mij echt op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
Uhm, tis seizoen 9 of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé!![]()
Hoeveel jaar loop ik achter? En zijn daar dvd's van?
Negen??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, tis seizoen 9 of zo![]()
Op 7 is elke dag seizoen 3 of zo te zien.
Ik heb de hele serie echt al 2 keer gezien.
Minstens.
Maar als je een nonsmokingpfaffsweekend wil organiseren, dan doe ik mee
Jahaaaaa, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Negen??Jezus!
Elke dag?? Man, wat gaaf!Dan stap ik gewoon in bij 3, niet rokend en al. Jij ook hè?
jij stapt net in op t moment dat we bruce voor t eerst lief zien doen tegen/met zn zusjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Laatbloeiers bloeien laat, jeweets.
Aw, dat stukje van dat manneke en zijn zusje die maar jaaaa bleef gieren.![]()
Wat enorm schattig en dat hij als de nieuwe Messias Debby weer wilde laten lopen. Nu lees ik dat het een irritant jochie is dus ook daar zal ik wel laat mee bloeien. Vooralsnog vind ik hem übercute.
![]()
Debby vond ik ook grappig,' Neu, zij zijt goed bezig zo hè!' tegen Nicolaas. Maar ook zij schijnt afschuwelijk te zijn dus.Ik ga het volgen, leuk!
volgens mij niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef Saphia het volgende:
Welkom Noekde oudere afleveringen (uit 2006) kun je om 19.45 uur zien op RTL7.
Ik heb de late Vrijdagavond aflevering niet gezien,maar leuk om te horen dat Bruce eindelijk eens wat liever met zijn zusje was.
Hoe vaak werd er in deze aflevering gedronken?
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel brieven gekomen over den Broes
quote:
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Broes nu lief doen
Haha, hoe hij telkens herhaalt dat hij Fee niet gaat slaan of niet de vaatwasser kapot maakt.
Ik blijf het een lekker joch vinden, t'is zo'n lekker bonkje, heeft een beetje een Engels koppie vind ik. Ook met dat halfrossige haar.
Dat moment dat hij dat bord eten bij Lindsey op de schouder drukte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel plezant voor op tv, maar dat moet je toch niet in je huis hebben lopen heel de dag
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Broeske, diejen Ollanders vinden u geen tof kindje, doet nu es een keer lief voor uw zus ja!
* gooit speen *
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf het een nogal debiel kind vinden
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef Extranenergy het volgende:
Wat me opviel bij de toevallig gegooide speen... zou het lief zijn van Bruce in scene zijn gezet?
Als imago-verbetering?
Lomp dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:52 schreef Saphia het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan.Maar Bruce is gewoon een grote deugniet,kan de leeftijd zijn ,de opvoeding of gewoon het karakter.Maar ik zie Bruce en Fay later best een leuke broer en zus zijn hoor.Een kindje van 3 debiel noemen gaat mij ff te ver
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Cool, ik kijk X-Factor en laat die van der Vorst dan fijn opstaan, nu zal ik ook es daadwerkelijk kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Was volgens mij nog niet hier gemeld,maar vrijdag is Peter van der Vorst met zijn eigen programma 'Van der Vorst ziet sterren' te gast bij de Familie PfaffHet gaat o.a over de vermeende belastingontduiking van JM.Dus,vrijdagavond voordat de Pfaffs beginnen is dít programma er
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Sam is een beetje ranzigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef amaranta het volgende:
Ik had de indruk dat Kelly grapte aan de telefoon en dat ze wel doorhad dat het gefilmd werd.
Maargoed. Sam slaapt dus gewoon zonder hoeslaken of wat dan ook. Beetje smerig.
Leukquote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Het is net opgeleverd en dan al binnen skaten.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Lady-Miekie het volgende:
Nicolas die helemaal speciaal in Turnhout wat gekocht heeft voor Debby... Debby die de bui al voelt hangen, voorzichtig uitpakt, bedenkelijk kijkt en zegt dat het niks voor haar is![]()
Debby + zwangerschapsgalakleding =
Toch altijd sneu voor Nicolas, al die moeite voor niks![]()
Nou ik zag Debby echt wel kauwen hoor, oke, het was bescheiden dit keer met haar mond dicht maar ze zat toch echt te kauwen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:14 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ik ben in shock! Zitten ze samen die modeshow te kijken en ze kauwen ondertussen niet eens
Nicolas: ik mag toch wel aan uwen gat zitten!?
Maar ondertussen mag je binnen geen schoenen aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is net opgeleverd en dan al binnen skaten.Kenji!
Net als alle kinderen bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Extranenergy het volgende:
Vind Shania niet altijd netjes. Tijdens een gesprekje met Dave liep ze vanavond zomaar weg. 'Wat hoge hakken erbij en ze is compleet', zei Dave toen. En toen Carmen vroeg of Shania Liam of zijn broertje wilde wegzetten bij het optillen liep ze ook door. Ze luistert niet altijd goed. Maar verder vind ik haar een heel leuk meisje. Ik denk dat ze enorm eigenwijs wordt.
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Filmen ze trouwens echt alle dagen? Of komen ze een aantal dagen in de week, en hebben ze ook filmvrije dagen?
Ze was idd weer traditioneel aan het kauwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ik zag Debby echt wel kauwen hoor, oke, het was bescheiden dit keer met haar mond dicht maar ze zat toch echt te kauwen!
Nicolas heb ik inderdaad ook niet zien kauwen....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef Lady-Miekie het volgende:
Oh echt? Hm ik dacht dat ik d'r één keer een bek zag trekken alsof ze kauwde maar ze had niks in d'r mond voor zover ik zag en daarna deed ze het ook niet meer. Nicolas heb ik ook niet zien kauwen....
Of ik heb niet goed genoeg gekeken of ik ben er te erg aan gewend geraakt dat ze het toch wel doen
Niet zo heel gek: de een komt van een woonwagenkamp en de andere uit een kermisfamiliequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nicolas heb ik inderdaad ook niet zien kauwen....
Aan Debby haar gekauw irriteer ik me overigens mateloos, eigenlijk zijn ze gewoon ontzettend ordinair, de Pfaffs....
Wat een vreselijk kind zeg, ben tegen geweld, maar een flink pak op z'n verwende kontquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:56 schreef Rauzer het volgende:
Carmen en Keano gisteren waren!
"De tijd gaat nu in"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet filmen ze alleen op vrijdag. En misschien bij andere speciale dagen.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Net alsof andere kinderen wel altijd luisteren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Extranenergy het volgende:
Vind Shania niet altijd netjes. Tijdens een gesprekje met Dave liep ze vanavond zomaar weg. 'Wat hoge hakken erbij en ze is compleet', zei Dave toen. En toen Carmen vroeg of Shania Liam of zijn broertje wilde wegzetten bij het optillen liep ze ook door. Ze luistert niet altijd goed. Maar verder vind ik haar een heel leuk meisje. Ik denk dat ze enorm eigenwijs wordt.
heheh,quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef Starlie het volgende:
Aan Debby haar gekauw irriteer ik me overigens mateloos, eigenlijk zijn ze gewoon ontzettend ordinair, de Pfaffs....
quote:JM Pfaff heeft een nieuwe sponsor op zijn hemdskraag , met name de firma Blyweert aluminium uit Hamme . Meer over deze firma op www.blyweertaluminium.com .
Ah, dat vind ik nou zieligquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Rianne84 het volgende:
en keano met die hakken, echt een geboren homo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Aartje naar zijn vaartje, en Paul maar kwijlenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat is er zielig aan homo zijn?
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:
Carmen over dat gipsenbuikding van Lynsey: "Wat moet je er mee?"' Goede vraag, dat vroeg ik me namelijk ook al af...
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien, maar was dat om een afdruk van je buik te maken in het gips of iets anders?
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Filmen ze trouwens echt alle dagen? Of komen ze een aantal dagen in de week, en hebben ze ook filmvrije dagen?
Een paar weken per jaar maar, wat een anti-climaxquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ze filmen een paar weken per jaar, sowieso vrijdag inderdaad maar ook weleens tussendoor en in het weekend,het is maar net wat er op de planning staatHet 10de seizoen gaat door en we kunnen dus zeker nog een jaar genieten van de Pfaffs
![]()
Ik baal want ik kan de nieuwe afleveringen voorlopig ff niet zien, Lost staat dan op het progamma.Zijn de afleveringen nog ergens te vinden via nieuwsgroepen of een forum ?O~)
rtlgemist kost me geld,jammer genoeg
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, in de aflevering van vanavond gaan ze de gipsafdruk maken.
Ja,dat wil ik ook welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi man paar weken die camera' s om je heen en dik geld eraan verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |