en mijn antwoord wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
Hoi ik heb een zwaaiende en schoppende baby in mn buik![]()
Ze zwaaide naar me
*schop*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey kshht zit niet door mij heen te posten
En dat zeg je wat van mij dat ik voorzichtig moet doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef freecell het volgende:
[..]
*schop*
Pas maar op, ik ben niet aardig vandaag
En ikheb een botsing gehadNet iets voor mij om nu nog een keer op iemand te botsen
(auto voor sloeg af en remde. Ik reed 45 waar ik 60 mocht, zag het ruim op tijd, remde ook af, ging gewoon rechtdoor en deed bom
whehe dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:27 schreef Vicky het volgende:
Pessie, waarom nier meer autorijden als je (hoog) zwanger bent?? Je lijkt mijn schoonmoeder wel
die vond ook dat ik maar niet meer moest autorijden toen ik hoog zwanger was want. Volgens haar paste mijn buik niet meer tussen stoel en stuur. Ik kon 2x tussen stoel en stuur met mijn dikke pens. Ik heb auto gereden tot ruim 40 weken.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
autorijdenJezelf zonder moeite kunnen verplaatsen met een dak boven je hoofd
![]()
Ben vandaag met de auto de stad in geweest (kapper, schoenenwinkel en supermarkt) Pessie![]()
Overigens heb ik wel uit voorzorg een kraamverband meegenomen en een handdoek in de auto gegooid
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
autorijdenJezelf zonder moeite kunnen verplaatsen met een dak boven je hoofd
![]()
Ben vandaag met de auto de stad in geweest (kapper, schoenenwinkel en supermarkt) Pessie![]()
Overigens heb ik wel uit voorzorg een kraamverband meegenomen en een handdoek in de auto gegooid
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef freecell het volgende:
TARA: 'ja, je zei wel meteen dat het jouw schuld was, maar je kon er echt helemaal niks aan doen'
Ik eed 45 waar ik 60 mocht, de weg leek niet glad, ik remde ruim op tijd en er was geen ruimte om uit te wijken.quote:
Maar dat kan ook gebeuren als je van de trap valt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde meer, als je een ongeluk krijgt als je rijd kunnen de weeën spontaan beginnen. En volgens mij was er ook nog risico op loslaten van de placenta. Ik zei ook dat het misschien tijd was om te stopen met autorijden. Het heeft geen zin freecell iets te vertellen wat ze MOET doen, wordt ze alleen maar opstandig en boos van.
ahw gefeliciteerd, morgen ben je vaderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef Co_OL het volgende:
De vrouw hier heeft heel erg last van nestel drang![]()
Ik probeer dr nog een beetje tegen te houden en uit te smeren tot zondag
I know. Ik snap het ook wel. Ik ben zelfs nog meegeweest, maar eerder weg gegaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
DJ, ik heb gelukkig een man die dus nooit in de kroeg hangt mits we samen uit zijn maar dan gaan we eerder naar een club. Maar gek genoeg snap ik wel de drang van mannen, zeker aan het einde van een de zwangerschap, om er even tussen uit te moeten nog. En beter nu dan wanneer de baby er is. Maar hij had wel rekening kunnen houden met je toen hij thuis kwam en op de bank kunnen gaan liggen. Ik denk overigens dat hij zijn telefoon niet heeft gehoord met al dat lawaai ipv expres niet opnemen. Rustig aan meid, je zelf opvreten van woede heb je niks aan.
weer met kind richting bed verhuisd
Aah meissie, het is ook gewoon even vervelend. Morgen/overmorgen lach je erom, maar het is niet fijn als je vent onbereikbaar is en je ook nog eens wakker maakt...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:08 schreef DJRandall het volgende:
Ben boos!![]()
Ik heb pas een half uur geslapen.
Lief is in de kroeg geweest en was mobiel onbereikbaar. Verder maakte hij me wakker toen hij thuis kwam en ging nog even lekker tv kijken in bed om daarna snurkend in slaap te vallen....Vlak voor zijn knock-out bood hij nog aan naar de bank te verhuizen als hij teveel lawaai zou maken. Yeah right.....die krijg je niet meer wakker dus....
Vind het gewoon vreselijk irritant dat hij half dronken in de kroeg hangt en zijn telefoon niet opneemt. Ik bedoel, wat nou als de bevalling vannacht zou beginnen?
En het ergste vind ik nog, dat ik er zelf zo boos om word, terwijl ik daar normaal echt geen enkele problemen mee heb. Nu zit ik dus al twee uur boos te zijn op de bank, en ik heb alleen mezelf ermee...
Ben echt even klaar met die hormonen....
Mocht nog nietquote:
Ow wat spannend freecell!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:05 schreef freecell het volgende:
DJ, ik zou ook balen hoorTARA gaat echt nergens meer heen zonder zijn telefoon geloof ik
[..]
Mocht nog niet
Nu mag het wel trouwens
*meldt!*
Vannacht om 12:15 werd ik wakker van een voorzichtige wee. Die bleven om de 10 minuten komen.
Om 2:00 was ik er zat van, heb een kwartiertje gedoucht en ben daarna lekker gaan pitten.![]()
En nu is alles weer heel rustig in mijn buik.
Viel mee hoor, ik was alleen meteen wel heel wakker. Maar ik had meteen zoiets van: 'volgens mij zet het niet door' want het was wel die bekende 'komt er weer één aanrollen' beweging, maar ze werden eerder minder pijnlijk dan pijnlijker.quote:
Begint pas om 16:00quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap TARA wel, het schijnt spekglad te zijn... Als het dan ineens doorrommelt ben je niet zomaar thuis... Aan de andere kant kun je jezelf ook niet nog weken in huis opsluiten natuurlijk. Misschien gewoon in de middag gaan en dan op tijd weer terug? Als het nog licht is vind ik het altijd net iets minder eng, dan tijdens het donker... En het is overdag meestal ook iets beter te berijden allemaal.
Zou eerder een celstofmatje uit je kraampakket op de stoel leggen ipv een handdoek. Die hebben namelijk een plastic onderlaag en een handdoek niet. Dus mocht je gaan lekken dan laat een handdoek nog van alles door.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:17 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen!!
Ik leer hier nog steeds van alles moet ik zeggen. Over die handdoek in de auto bijvoorbeeld, dat is niet een slecht idee he? En een kraamverbandje in mijn tas stoppen misschien ook wel niet. Dat soort dingen had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Verder rij ik ook nog gewoon auto, gelukkig hebben we winterbandjes er onder, er ligt hier echt alleen maar sneeuw de laatste tijd.
Ben benieuwd wie de volgende baby gaat produceren, ik ga er vanuit dat ik nog wel even blijf staan![]()
En inderdaad vervelend als je vent moeilijk bereikbaar is, gelukkig is die van mij Iphoneverslaafd, hij heeft dat ding nog net niet aan zijn handen vastgeplakt. Het enige nadeel is dat hij nerveuzer is dan ik op dit moment en dus elke keer een hartverzakking krijgt als ik bel over het eten oid
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en voelde mijn mannetje vanaf 19 weken duidelijk (achteraf gezien zelfs al een week eerder maar dat had ik niet herkend).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:12 schreef pessie het volgende:
het vooruitzicht dat het nog tot in ieder geval 20 weken gaat duren voordat ik het kan voelen is niet zo leuk (placenta ligt aan de voorkant). Wel kwam ik vanochtend tot de conclusie dat de afgelopen 14 weken heel snel voorbij zijn gegaan!
Hm, dat klinkt wel hoopvolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en voelde mijn mannetje vanaf 19 weken duidelijk (achteraf gezien zelfs al een week eerder maar dat had ik niet herkend).
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:59 schreef Asyniur het volgende:
freecell, ik ben net boodschappen gaan doen en het is echt heel glad hier. Volgens mij bij jullie nog erger dan...
IK moest trouwens net nopg lachen om manlief. Ik vertelde dat jij weeën had gehad vannacht en zijn eerste reactie was van: nou en?, hij kijkt terug op zijn laptop om vervolgens met een ruk zijn hoofd om te draaien:
![]()
![]()
Dat gezicht! Priceless!![]()
Mja, een uurtje of 2 en toen gingen ze weer wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef amaranta het volgende:
Free heb jij weeen gehad???????????????????????????????????????????????
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef Cantare het volgende:
Hm. Ik werd net door de verloskundige gebeld over mijn bloeduitslagen. Ze waren prima, alleen m'n suiker was te hoog. 6.3 (max. is 6.1) terwijl ik van tevoren alleen een plakje ontbijtkoek gegeten had. Nu moet ik een suikertest laten doen (prikken - suikerdrankje - weer prikken). Als het te hoog blijft dan moet ik naar de gynaecoloog en krijg ik een diëet.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap overigens het even uit de band moeten springen voor de baby er is ook wel, alleen het laveloos worden is dan gewoon wat minder handig lijkt me. Wat als je 's nachts aan de bak moet. Je wilt toch eigenlijk niet je eerste ochtend met je verse kind én een knoepert van een kater doorbrengen. Laat staan dat je je vrouw moet bijstaan tijdens de bevalling met een kegel van hier tot Tokio
Ik moet dinsdag een formulier ophalen en dan een afspraak maken. Maar ik hoor dus net van iemand (huisarts) dat een suiker van 6.3 helemaal niet te hoog is. Als je niet nuchter bent is de grens waarde 7.8. In dat geval zou het dus echt bullshit zijn om een suikertest te laten doen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet leuk! Nou ja, even de uitslag van de suikertest afwachten. Wanneer heb je die? Of weet je dit nog niet?
Ik denk dat ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Zwangerschapssuiker is best risicovol. Als je alleen een plakje ontbijtkoek hebt gegeten (en geen idee hoelang van te voren) is dat wel bijna nuchter natuurlijk. Mijn waarde was bijvoorbeeld 4.8 dus dat scheelt best.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:24 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag een formulier ophalen en dan een afspraak maken. Maar ik hoor dus net van iemand (huisarts) dat een suiker van 6.3 helemaal niet te hoog is. Als je niet nuchter bent is de grens waarde 7.8. In dat geval zou het dus echt bullshit zijn om een suikertest te laten doen...![]()
Het is niet raar, ik snap dat je iemand mee wilt hebben. Alleen moet je dus beseffen dat zij dus dan ook de uitslag horen voordat je partner het hoort. Als je daar geen problemen mee hebt, gewoon doen.quote:Trouwens, is het raar om naar de nekplooimeting m'n ma en schoonma mee te nemen? Het is natuurlijk geen pretecho ofzo. Maar mijn man is misschien niet in de gelegenheid, en ik vind het ook niet leuk om in m'n eentje te gaan, en ma en schoonma zouden het wel heel leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden we het ooit te weten komen....????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:27 schreef Cantare het volgende:
leuk, pessie! Ook om je hoofd eens te zien.![]()
Ik vraag me trouwens steeds af of jij misschien dezelfde naam hebt als ik, aangezien mijn naam ook wel eens verlengd wordt met -pessie. En als dat zo is dan is het echt megatoevallig dat onze broers ook nog hetzelfde heten (zie ik aan het foto-linkje).![]()
Die test loopt vaak met een sisser af hoor. Suiker wordt problematisch bij >8. Omdat het ondoenlijk is om bij iedereen zo'n echte glucosetest te doen prikken ze at random en vissen ze de mensen die aan de hoge kant zitten eruit voor een hertest.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef Cantare het volgende:
Hm. Ik werd net door de verloskundige gebeld over mijn bloeduitslagen. Ze waren prima, alleen m'n suiker was te hoog. 6.3 (max. is 6.1) terwijl ik van tevoren alleen een plakje ontbijtkoek gegeten had. Nu moet ik een suikertest laten doen (prikken - suikerdrankje - weer prikken). Als het te hoog blijft dan moet ik naar de gynaecoloog en krijg ik een diëet.
Ik stuur je wel even een PMquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Zouden we het ooit te weten komen....????
jij hebt er 2quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef simmu het volgende:
ik heb er eentje met de ploacenta voor en eentje met de placenta opzij en voelde met 18 weken ook al wel wat hoor. tvp, koken en trug naar bed trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Onschuldig deze keerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Grunsfan het volgende:
Oe tvp voor Freecells gerommel! Als ik me goed herinner was ze tijdens de bevalling van Leander ook nog gewoon aan het posten dus het zal me niets verbazen als ze al bezig is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Saffier en Freecell voor het posten van mijn sms-jes!. De rest ook bedankt voor jullie felicitaties.
Het grote genieten is hier begonnen dus ik zal iets minder online zijn.
We genieten er enorm van om gezinnetje te spelen.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 31-01-2010 15:25:02 (foto verwijderd) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die test loopt vaak met een sisser af hoor. Suiker wordt problematisch bij >8. Omdat het ondoenlijk is om bij iedereen zo'n echte glucosetest te doen prikken ze at random en vissen ze de mensen die aan de hoge kant zitten eruit voor een hertest.
Ik had bij de willekeurige prik 7.4 ofzo en moest dus ook de suikerdrankje-prikken-test. Om vervolgens keurig binnen de marges uit te komen.
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.
En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
Vrij? Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje een jungske
Pessie, coole outfit...
En als jij dan voor een full-frontal gaat moet ik er ook maar een keer aan geloven. Weet iedereen hier tenminste zo'n beetje met wie ze van doen hebbenWow Fluugs, waarom onder een spoiler? je ziet er geweldig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!ik doe ook wel eens een echte foto van mij als ik ook zoiets te laten zien heb...
Flowerbox, wat ziet ze er geweldig uit!rammelderammel...
![]()
De onderste foto onder de spoiler???quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cantare het volgende:
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto
En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox![]()
Ymme
De LINDA van deze maand gaat trouwens over baby' s en de mythe van de roze wolk. Wel grappig om te lezenquote:Op zondag 31 januari 2010 04:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynnezwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
meestal wel .... ik lees alleen dat je daar wel tijdig mee moet gaan oefenen..quote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef ymme het volgende:
Goede morgen allen.
Hier een rare omkeer gemaakt ineens.
Ik heb vanacht gewoon ineens besloten, om gewoon toch borstvoeding te gaan proberen. Wilde eerst meteen met de fles beginnen, maar ach, dadelijk gaat het heel gemakkelijk en heb ik het niet eens geprobeerd.
Maar als ik na een aantal weken beslis om toch over te stappen op flesvoeding, kan dit toch gewoon?
Maar ook weer niet te vlug, anders kun je juist problemen creëren.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
meestal wel .... ik lees alleen dat je daar wel tijdig mee moet gaan oefenen..![]()
en mag ik nog even een dooddoener hier spammen... ik lees dat veel dames zat zijn van het zwanger zijn en het slaaptekort enzo.. 1 tip; verwacht niet dat het direct na de geboorte allemaal roze wolk is hoor... en slaaptekort is ook iets wat je de komende tijd (misschien zelfs jaren) wel kan incalculeren.. Ik ben echt zooooo blij met onze dochter; maar het is ook zwaar hoor.![]()
Fluugs, dat dacht is dus ook van die meisjes kleding, maar voor jongens is er ook zoveel leuks! Ik raak niet uitgekochtquote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier heb ik nog niets over voorkeuren gehoord, ik weet zelf ook nog niet wat ik leuker vind. Een meiske is tof omdat je daar veel meer keus hebt in kleertjes enzo, maar jongens zijn eigenlijk ook gewoon heel erg cool... Martijn is er min of meer van overtuigd dat het een meiske gaat worden en spreekt de baby al stelselmatig met 'ze' aan... Ben wel heel erg benieuwd, gelukkig nog maar 2,5 week....
Je kan ieder moment stoppen met borstvoeding geven. Afbouwen is wel gewenst voor je zelf en de baby. Maar ik heb de vorige 2 keer ook borstvoeding gegeven en daarna over gegaan op flesvoeding. De eerste keer abrupt gestopt en dat deed enorm veel pijn aan mijn borsten. Tweede keer heb ik afgebouwd en gaf ik al geruime tijd gekolfde melk via de fles.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef ymme het volgende:
Goede morgen allen.
Hier een rare omkeer gemaakt ineens.
Ik heb vanacht gewoon ineens besloten, om gewoon toch borstvoeding te gaan proberen. Wilde eerst meteen met de fles beginnen, maar ach, dadelijk gaat het heel gemakkelijk en heb ik het niet eens geprobeerd.
Maar als ik na een aantal weken beslis om toch over te stappen op flesvoeding, kan dit toch gewoon?
Ik ben het hier wel mee eens....er staat je nog heel wat te wachten als de kleine er eenmaal is. Na de bevalling is het niet allemaal weer rozengeur en maneschijn. Daar moet je ook niet van uitgaan denk ik, want dan wordt het wel een enorme tegenvaller.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
meestal wel .... ik lees alleen dat je daar wel tijdig mee moet gaan oefenen..![]()
en mag ik nog even een dooddoener hier spammen... ik lees dat veel dames zat zijn van het zwanger zijn en het slaaptekort enzo.. 1 tip; verwacht niet dat het direct na de geboorte allemaal roze wolk is hoor... en slaaptekort is ook iets wat je de komende tijd (misschien zelfs jaren) wel kan incalculeren.. Ik ben echt zooooo blij met onze dochter; maar het is ook zwaar hoor.![]()
Lieve poezen mogen gewoon niet doodquote:Op zondag 31 januari 2010 16:32 schreef sindell het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties, het is inderdaad een gezinslid wat je verliest hoor. Binnen een paar seconden, ze was echt net buiten. Nu zullen we nooit weten hoe ze gereageerd had op de kleine(waarschijnlijk enorm gestresst, ze was heel gehecht aan ons, maar anderen moest ze niks van hebben....)
Het is gewoon zo hard als ze ineens uit het leven gerukt worden. (dit is de 2e binnen anderhalf jaar, zelfde manier, alleen die andere hadden we net een half jaar, deze 6 en een half).quote:Op zondag 31 januari 2010 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lieve poezen mogen gewoon niet dood![]()
Ik mis mijne lieve, lieve poesss ook nog heel erg. Dat was zo'n lieve knuffelkat. Die kwam heerlijk bij mij en Jen liggen tijdens de voeding. Oh... stom beest, gaat ie vechten met zn broer en pakt het gewoon helemaal verkeerd uit met 'm....
Weet je zeker dat het je darmen zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef octopussy het volgende:
Sindell wat naar van je poesSterkte
![]()
Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig![]()
Alleen begint het nu net weer met de weeën
Och, ik heb nu al een week lang hier en daar steeds weeën dus ik ga er niet van uit dat het vanavond doorzet. Hoewel ik 1 februari wel een toffe datum vindquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.![]()
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2quote:Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest
Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer
Octo, nog iets gebeurd vannacht?
ymme en Cantara
Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...
Asy, hoe voel jij je eigenlijk?
Sonnetje, je krijgt een knul
Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Nou het storendste van het vocht vind ik gewoon dat mijn handen niet meer volledig functioneel zijn. Ik heb niet er niet meer zoveel kracht in door dat getintel en geslaap. Ik word er ook wakker van 's nachts omdat ik dan niet goed kan omdraaien doordat mijn handen slapen en die heb ik dan weer nodig om me van de matras op te duwen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad![]()
Orea: gewoon rustig aan doenOok op je werk! Heb je alle reden toe.
Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekendBoodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
Het is idd een beetje ijdele hoopquote:Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Ja idd... en ik ben er nog niet goed vanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.
Ik ga sneeuwpop bouwen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2![]()
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...
Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...![]()
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
Ligt dat aan het weer of zwanger zijn prettig is of niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef mefke79 het volgende:
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen![]()
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...
Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
Tuurlijk, ik denk dat ik met 25 graden makkelijker was gaan wandelen dan nu. Maar aan de andere kant weet ik niet of ik dat dan heel vaak had gedaan. Nu hang ik gewoon in lief zijn armen als we moeten lopen. Hij laat me niet meer los sinds ik van de trap ben gevallen, dus dat komt goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.
Mijn handen tintelen nu de hele dag. Tot voor kort alleen 's nachts (en een enkele keer overdag).quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!
![]()
![]()
en brandnetelthee hielp hier geen holevenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
![]()
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..quote:Op maandag 1 februari 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
Het is februari![]()
![]()
![]()
De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.
1 maartquote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..
Dan ligtie er opquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik
Telt voor mij gewoon mee als feb.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef mama_papa het volgende:
Egopost:
Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..
1 ding is zeker: Deze maand word ik mama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar toch, lijkt me zo gek dat je dan opeens weer alleen bent in je lijf...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Dan ligtie er opEn dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap
Dat wordt sterk afgeraden om die dingen in het ledikant te leggen. Baby zou er in kunnen stikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven![]()
Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.
http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg
Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?
Dat heet bedbeschermer, hoofdbeschermer of stootrand (en vast nog andere namen) maar zoals amaranta al zegt: het wordt afgeraden om te gebruiken en je kraamverzorgster zal het er uithalen...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven![]()
Volgens mij mag dat wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?
Thanks!
Ik kop m in!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
da's bijzaakquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kop m in!!!!
De baby natuurlijk ook![]()
Zolang je zorgt dat je een "ademende" stof gebruikt, en zorgt dat het zeer goed vast zit en dus niet los raakt, zou het kunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?
Thanks!
Tiet is genoegquote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
aanvulling op tico: en het adres van een locatie waar manlief een kolf zou kunnen huren. ik zou vtv de kolf nog niet huren, maar mocht je op het moment supreme moeten bijkolven, is het wel handig als je al weet waar je zo'n ding kan halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
Lanoline, zuiver wolvet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef ymme het volgende:
Tepelkloven cremé, heb ik op advies hier al in huis.
En zoogkompressen inderdaad.
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Saffier het volgende:
Ik besfte net dat ik al op een kwart zit, gister 10 weken![]()
![]()
![]()
Het gaat me te hard!! Nu al!
Het heeft hier ook geholpen als een tiet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
En we zitten maar een weekje na elkaarquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.
Kijk maar eens op de verpakking wat erin zitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
Ik heb de tepelcremé van de hema.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Zolang er maar geen alcohol ed. in zit.quote:
ik heb deze in mijn handen gehad, maar die was in verhouding een heel stuk duurder dan de bepanthen. Dus toen voor de bepanthen gegaan.quote:
De vroedvrouw weet ervan. Heb ik laatst al aangegeven toen ze op huisbezoek is geweest...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Hola! Mams is weer vertrokken en zit lekker languit op de bank. Voordat mijn moeder kwam nog lekker even 2 uurtjes geslapen.
Bedrijvig ochtendje gehad! Bezoekje aan de VK was prima. Hartje, Groei en bloeddruk waren prima. Alleen had ze geen 100% zekerheid over de ligging. Hij was wel ingedaald maar ze twijfelde een heel klein beetje over de positie van de kleine. Mag dus woensdagochtend even baby-gluren![]()
Verder ook de klossen en ondersteek opgehaald en nog een thermometer voor de kleine gekocht, was er nog steeds niet van gekomen.
Vanmiddag nog even een klein strijkje wegwerken en verder lekker niets.
Asy, hopenlijk neemt dat vochtvasthouden nog af, want dat is echt vervelend. Tintelende handen heb ik ook af en toe, maar dan heb ik gewoon verkeerd gelegen in mijn slaap. Even laten doorbloeden en het is weer weg. Wel in de gaten houden (wat Huup dus zegt!) en morgen aangeven bij de controle. Sterkte! (wel fijn dat je goed slaapt!)
Ja, ze zijn mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef Asyniur het volgende:
En opeens valt mij in dat jullie gordijnen al binnen waren (toch?). Jippie!
pssst maar de aardappels mogen wel geschild wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:47 schreef happyme28 het volgende:
Net ruim een uur met vriendinnetje aan de telefoon gehangen (is 2 weken geleden bevallen) dus strijkje is er bij ingeschoten, maar dat komt dan morgen wel. Nu geen zin meer.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
pssst maar de aardappels mogen wel geschild worden
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
karweifolder blz 9quote:Op maandag 1 februari 2010 15:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn mooize moeten alleen nog even goed uithangen en misschien nog even gestreken, maar dat komt wel. Ze hangen nu prima! Ben nu alleen nog op zoek naar een staande witte kapstok (liefst wat speels, dus als iemand tips heeft
)
Net ruim een uur met vriendinnetje aan de telefoon gehangen (is 2 weken geleden bevallen) dus strijkje is er bij ingeschoten, maar dat komt dan morgen wel. Nu geen zin meer.
Hier alleen een paar flesjes (avent startersset) en uit die gratis dozen wat proefpakjes flesvoeding eventueel, maar dat hoop ik niet te hoeven gebruiken.
Ja uhh... mooeeeeequote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Nou inderdaad, moet ik nog op gaan letten wat ik hier schrijfquote:
Goed plan! Aardappels! Of nee, HUTSPOT! Heb ik de laatste tijd iets mee...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Vraag het aan je kraambureau/verloskundigequote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Saffierke
Nog even checken of ik het goed begrepen heb... Van die zachte hoofdeinde kussens mogen niet, maar een wiegje met alleen stof/kant bekleden mag wél? (anders hebben we hier wel een probleem met de erf-wieg)
Verloskundige heb ik niet en de gyn kijkt meestal maar wat schaapachtig als ik over dit soort dingen beginquote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vraag het aan je kraambureau/verloskundige
Maar het kraambureau komt toch bij je langs als je een week of 35 bent. Vraag je het dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verloskundige heb ik niet en de gyn kijkt meestal maar wat schaapachtig als ik over dit soort dingen beginHet kraambureau zou ik kunnen bellen natuurlijk, maar kun je daar zo vroeg al mee beginnen? Ze hebben naar ik aanneem toch wel wat beters te doen dan vraagbaak te spelen voor onzekere toekomstige moeders?
Heb ook al gegoogeld, maar daar word je ook niet echt wijzer van met 387 verschillende antwoorden....
óp een aankleedkussen? Als matrasje bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Oh onze nieuwe beeb zal waarschijnlijk weer op een aankleedkussen slapen.![]()
Lekker knus.
dat mag wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Saffierke
Nog even checken of ik het goed begrepen heb... Van die zachte hoofdeinde kussens mogen niet, maar een wiegje met alleen stof/kant bekleden mag wél? (anders hebben we hier wel een probleem met de erf-wieg)
Dan is de wieg al wel klaarquote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het kraambureau komt toch bij je langs als je een week of 35 bent. Vraag je het dan.
Yep, zodat ze niet het bed doorgaat...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
óp een aankleedkussen? Als matrasje bedoel je?
Ik zeg briljant!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, zodat ze niet het bed doorgaat...
Wacht ik zoek ff een foto.
Mijn kleine slaapt dus bij me in bed.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg briljant!
* meteen opschrijft in boekje
Ah okay, ik dacht echt dat je het in een ledikantje gelegd had om rollen te voorkomen...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kleine slaapt dus bij me in bed.
Nee, Jen lag in een een wiegjequote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht echt dat je het in een ledikantje gelegd had om rollen te voorkomen...
Maar is die niet al ietsjes ouder?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
Fabian slaapt ook regelmatig tussen ons in. Maar zonder verschoningskussen. Meestal ligt hij overigens op mijn man of op mij. Ons bed is zo groot dat de kans dat we op hem rollen echt nihil is. En ik slaap heel licht dus ik word meerdere keren wakker om te controleren.
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
6 weken oudquote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar is die niet al ietsjes ouder?
Oh das nog wel kleinquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
6 weken oud
Maargoed, sinds 2 nachten slaapt hij weer goed in zn eigen bedje (de halve nacht)
Want ik vind het toch ook wel eng, bij ons in bed.
Hier ook vaker.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ben wel een stuk opgeluchter, t kan er maar uit zijn.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat had ik ook een keer!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale jankbui achter de rug![]()
(en ik ben niet zo'n janker
)
Manlief maakte een grapje die niet zo lekker viel en ik wilde er tegen in gaan en ineens stroomden de tranen eruitna een minuut vroeg ik mezelf al af waar ik mee bezig was
en het heeft nog een half uur geduurd voordat ik uitgehuild was
Vreemde gewaarwording.. zo uit het niets eigenlijk!
Die van mij ook...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Vreemd hè? De meneer had al zoiets van joh![]()
Een huis bouwen zorgt er wel voor dat je rustig blijft in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld: zaken die te laat geleverd/gestart worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat een verhalen weer. Af en toe zit ik echt zomaar zolang je er zelf rustig onder blijft hahaha
we hebben selene de eerste 6 weken bij ons op de kamer gehad. en als ik heel eerlijk moet zijn: bij ons beviel het niet zo, want iedereen hield elkaar wakker. wij zijn allemaal lichte slapers, na 6 weken ging selene naar haar eigen kamertje en iedereen sliep gelijk een stuk beter. ws doen we het deze keer niet, ook vanwege ruimtegebrek. ik kan me echter prima voorstellen dat het wel fijn kan zijn hoor! voor de binding is het iig fijn, en je kindje kan ook goed wennen aan het dag/nacht ritme (dat draaien ze in het begin vaak om) omdat jij dat goed hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:mogguh!
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
Dat moet je helemaal zelf weten. Waar jij je goed bij voelt...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:mogguh!
Orea:dat is vervelend meid!
Octo:beterschap voor jou!
Hier als een blok geslapen, er niet eens uit geweest. Maar nu dus wel enorme rugpijn. Gelukkig weinig op de planning voor vandaag.
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
Eigen kamertje doen we hier echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:52 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het ook zo'n moeilijke beslissing. We hebben altijd gezegd dat de baby direct op z'n eigen kamer moest liggen in zijn eigen bed (dat we nog niet zullen hebben, dus jah, dat wordt de grond![]()
) maar er zijn al zoveel mensen in mijn omgeving die me bijna een schuldgevoel proberen aan te praten omdat we dat kindje alleen zullen leggen.
Waar er dus eerst geen twijfel was, begint deze dus nu wel te komen.
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
=
DJRandall, wij zijn ook van plan onze dochter direct op haar eigen kamertje te leggen, we kunnen wel aan een wieg komen maar ik vind eigenlijk ook dat een kindje op een eigen kamertje zou moeten kunnen. Wel vraag ik me af of het handig is een goede voedingsstoel te zoeken en te gebruiken voor de nachtvoedingen. Of doet iedereen dat gewoon in bed?
zo klinkt het wel zielig...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon lui.. ik heb geen zin om mn bed uit te moeten..
Oeh, in dat opzicht klink ik wel heel erg als een ontaarde moederquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
Dit dus...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef freecell het volgende:
Met andere woorden: doe vooral wat bij je past.
hmm volgens mij heb ik daar tot 2 keer toe geen last van gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Das wel storend Ymme, dan blijft het wat spierpijnig hè?![]()
Loop je bij eke beweging zo van 'oempf!'
Blijkbaar vragen die voorweeën nog best wel wat spierkracht!
Oja, voor de eerste-keer mama's hier. In de categorie: 'wat niemand je vertelt'
Ong. 2 dagen na de bevalling heb je helse spierpijn overal
Kan het hier geen spierpijn noemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Das wel storend Ymme, dan blijft het wat spierpijnig hè?![]()
Loop je bij eke beweging zo van 'oempf!'
Blijkbaar vragen die voorweeën nog best wel wat spierkracht!
Oja, voor de eerste-keer mama's hier. In de categorie: 'wat niemand je vertelt'
Ong. 2 dagen na de bevalling heb je helse spierpijn overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |