abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77458925
Flowerbox
Wat een schatje zeg!!! Met recht een wolk van een dochter!
Gefeliciteerd!!!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:07:08 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77458928
flower wat een prachtige dochter heb je daar!
(en die kleuren vind ik ook geweldig).
pi_77459069
Flower, wat een moppie! Snap goed dat je zit te genieten.....
pi_77459211
Hannah Prachtig, ik kan niet wachten!
pi_77460756
flowerbox wat een mooi meisje! terecht aan het genieten!

Flugel leuk jou ook eens te zien

en een jongetje voor sonnetje, had je dat zelf verwacht?
pi_77460928
Nee, ik dacht een meisje hehe. Hoewel ik wel een gedacht heb voor ik wist dat ik zwanger was "als ik nu zwanger ben dan wordt het een jongetje".
Maar later kreeg ik dus het gevoel dat het een meisje was, maar dat gevoel was dus fout
pi_77460938
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef Webkim het volgende:

[..]

Die test loopt vaak met een sisser af hoor. Suiker wordt problematisch bij >8. Omdat het ondoenlijk is om bij iedereen zo'n echte glucosetest te doen prikken ze at random en vissen ze de mensen die aan de hoge kant zitten eruit voor een hertest.

Ik had bij de willekeurige prik 7.4 ofzo en moest dus ook de suikerdrankje-prikken-test. Om vervolgens keurig binnen de marges uit te komen.
Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.

En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:14:29 #108
259886 pessie
pi_77461147
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.

En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
pi_77461216
Flowerbox wat een moppie heb je daar! Geniet van je gezin en je kraamtijd
pi_77461315
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
Vrij? Wat is dat? Nee, maandag gewoon werken. Maar morgenavond wel in mijn eigen bed slapen.

Ik heb hier al racespelletjes zien passeren en iets van call of duty ofzo, maar ik speel niet mee, hoor Ik kijk alleen toe
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:33:16 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77461713
Zoekt iemand hier nog een goedkope box toevallig?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77462851
Wat leuk flowerbox, echt een baby.

Een jongen, wat leuk (denk ik ) Sonnetje! Kun je weer allemaal nieuwe kleertjes kopen, want die van je nichtje kunnen dan niet.

Even een linkje naar een Valentijnstopic: Secret Valentijn, doe je mee? Het idee is dat je iemand of meerdere personen een (digitaal) kaartje stuurt. Gewoon, omdat het leuk is om een ander en plezier te doen. Als je geen gegevens hebt van iemand, kan het ook via pm via mij, dan blijft het anoniem. Kun je de zwangeren hier allemaal een heerlijke bevalling en goedslapende baby wensen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77463082
Mag ik even hier.
Ben het een beetje zat allemaal. Heb vandaag mijn hele famillie lopen afzeiken (sorry voor het woord) om niets. Ben en zit er gewoon doorheen.

Maar oh, wat ben ik blij dat we bijna trotse ouders kunnen zijn.
Maar oh, wat heb ik mij vereken op een zwangerschap. Het is heus niet alleen maar rozengeur en manenschijn.

Oh wat ben ik erg. Ik moet juist blij zijn in verwachting te zijn. Sommige zouden er alles voor hebben, maar daar wil het om de één of andere, oneerlijke manier, niet bij lukken enzo. En ik maar klagen.
Maar ik wil helemaal niet klagen, wil gewoon nog even heerlijk genieten van het zwanger zijn, zoals iedereen mij zegt te moeten doen. Maar het lukt vandaag gewoon even niet. Sorry voor mijn geklaag.

[ Bericht 22% gewijzigd door ymme op 30-01-2010 22:24:57 ]
pi_77463303
Flowerbox

Heel begrijpelijk dat je nu minder online bent. Wat een mooie dochter.
Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan.
pi_77463360
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje een jungske

Pessie, coole outfit...

En als jij dan voor een full-frontal gaat moet ik er ook maar een keer aan geloven. Weet iedereen hier tenminste zo'n beetje met wie ze van doen hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!
Wow Fluugs, waarom onder een spoiler? je ziet er geweldig uit! ik doe ook wel eens een echte foto van mij als ik ook zoiets te laten zien heb...

Flowerbox, wat ziet ze er geweldig uit! rammelderammel...
pi_77465332
Flowerbox, je hebt een prachtig meisje gebakken Geniet ervan.

Pessiefoto en Flugelfoto Altijd leuk om gezichten bij de posters te zien.

Ymme, het is ook soms gewoon STOM Maar morgen voel je je vast weer een stuk fijner.

Ben hier net terug van het etentje van liefs werk. Was erg gezellig en was ik niet zo gaan rommelen dan waren we denk ik langer gebleven. Op de terugweg toch nog best wel flink glibberig geweest op de snelweg trouwens.
pi_77467248
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto

En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox

Ymme
pi_77469994
Ynne zwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
pi_77470295
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cantare het volgende:
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto

En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox

Ymme
De onderste foto onder de spoiler???
Dat is z'n onderkant zeg maar
pi_77470349
ik vind het stom als mensen hun voorkeur uitspreken tegen mij. Mijn man en mijn vader vinden het blijkbaar leuker als ik er een jongen uit gooi. Oh maar een meisje is natuurlijk ook leuk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77470426
Goedemorgen
quote:
Op zondag 31 januari 2010 04:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynne zwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
De LINDA van deze maand gaat trouwens over baby' s en de mythe van de roze wolk. Wel grappig om te lezen

Ticootje, vind je het vervelend als mensen hun voorkeur uitspreken? Ik zou er echt niet mee kunnen zitten eigenlijk, zolang er maar geen teleurstelling wordt getoond wanneer het van het andere geslacht blijkt te zijn.
pi_77470453
roze wlken bestaan in mijn ogen niet. Het zijn roze momenten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77470584
Hier ook hele kuddes die roepen dat een jongetje/meisje zo leuk bij ons zou zijn.

Kan er niet echt mee zitten
Hier alles rustig. Zegt ze voorzichtig

Zo rustig is het niet meer geweest qua harde buiken en voorweeën sinds week 20 oid. De baby blijft gewoon zitten tot de 20e minimaal, die zal wel denken: 'ze hebben alemaal lopen roepen dat ik niet te vroeg mocht komen, nu blijf ik zitten ook!'
Nuja, ik vind het prima
  zondag 31 januari 2010 @ 09:59:55 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77470809
oeps.. maar even onder eigen account.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:01:01 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77470823
Morning all!

Hier gelukkig geen voorkeuren aangezien wij het bij 20 weken al wisten en er geen geheim van hebben gemaakt. Heb je dat probleem ook niet. Overigens hoorde ik eigenlijk steeds dat ze wel gedacht hadden dat we een jongetje zouden krijgen.

Ymme, hopenlijk komt je goede gevoel snel weer terug, maar je even down voelen mag best hoor, dat heeft iedereen wel eens of vaker tijdens een zwangerschap. Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen.

Ik heb af en toe van die angstmomenten dat ik bang ben dat het alsnog fout gaat die laatste weken. Of dat het tijdens de bevalling mis gaat en ik er niets aan kan doen enzo. Niet fijn zulke gedachtes! Ik hoop zo dat alles gewoon goed gaat (ja duh.. iedereen natuurlijk) maar ik geloof nog steeds niet helemaal dat er binnenkort een kindje in de wieg zal liggen... gelukkig zijn het maar momenten, maar ik ben altijd weer blij als ik daar weer voorbij ben. En een niet zo bewegelijk kind helpt daar ook niet echt bij...
pi_77470883
Goede morgen allen.

Hier een rare omkeer gemaakt ineens.
Ik heb vanacht gewoon ineens besloten, om gewoon toch borstvoeding te gaan proberen. Wilde eerst meteen met de fles beginnen, maar ach, dadelijk gaat het heel gemakkelijk en heb ik het niet eens geprobeerd.
Maar als ik na een aantal weken beslis om toch over te stappen op flesvoeding, kan dit toch gewoon?
pi_77470901
bedankt iedereen voor de lieve woorden.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:21:10 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77471072
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef ymme het volgende:
Goede morgen allen.

Ik heb vanacht gewoon ineens besloten, om gewoon toch borstvoeding te gaan proberen. Wilde eerst meteen met de fles beginnen, maar ach, dadelijk gaat het heel gemakkelijk en heb ik het niet eens geprobeerd.
Maar als ik na een aantal weken beslis om toch over te stappen op flesvoeding, kan dit toch gewoon?
meestal wel .... ik lees alleen dat je daar wel tijdig mee moet gaan oefenen..

en mag ik nog even een dooddoener hier spammen... ik lees dat veel dames zat zijn van het zwanger zijn en het slaaptekort enzo.. 1 tip; verwacht niet dat het direct na de geboorte allemaal roze wolk is hoor... en slaaptekort is ook iets wat je de komende tijd (misschien zelfs jaren) wel kan incalculeren.. Ik ben echt zooooo blij met onze dochter; maar het is ook zwaar hoor.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77471305
Iedereen sterkte met de laatste loodjes

@ Happy, ik had dat ook tegen het eind van de zw.schap, rond dezelfde tijd als jou ineens angst, misschien dat dat een beetje bij moeder natuur hoort?

Sterkte ermee!
pi_77471407
Een goedemorgen is het hier niet, baby is alles goed mee, maar helaas is onze poes gister doodgereden recht voor huis, ze was net buiten. Na mijn volledige paniek/shock reactie dachten volgens mij de buren dat spontaan mijn vliezen zouden breken.... Tot nu toe had ik weinig/geen lichamelijke klachten, maar doet nu alles me pijn...

Sorry voor de egopost en het is nogal offtopic maargoed.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:00:21 #131
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77471664
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en mag ik nog even een dooddoener hier spammen... ik lees dat veel dames zat zijn van het zwanger zijn en het slaaptekort enzo.. 1 tip; verwacht niet dat het direct na de geboorte allemaal roze wolk is hoor... en slaaptekort is ook iets wat je de komende tijd (misschien zelfs jaren) wel kan incalculeren.. Ik ben echt zooooo blij met onze dochter; maar het is ook zwaar hoor.
Maar ook weer niet te vlug, anders kun je juist problemen creëren. Rond de 4 á 6 weken. Of je moet voor die tijd al besluiten over te stappen, maar dat maakt dan op bv-gebied verder niet meer uit natuurlijk.

Zeker dat slaaptekort blijft nog wel even, trouwens

Sindell, wat akelig. Ik heb dat ook gehad met onze kat jaren terug, ik mis hem nog steeds...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77471691
In eerste instantie is het hier de bedoeling, om de eerste 4 tot 6 weken bv te gaan geven.
En daarna overstappen op flesvoeding. (zegt mijn gevoel nu).
pi_77471738
Ach Sindell, wat heftig! Dat lijkt me afschuwelijk, sterkte!

Ymme, ik las van de week nog een post waarin je zwanger zijn zo leuk vond, lees die zelf anders nog even over dan is je bui vast snel over!

En idd, mijn kraamweek was een grote roze wolk maar die weken erna.... ik was zielsgelukkig hoor, maar ook dooooooooooooooodmoe Gelukkig ben ik nu beter voorbereid.
En ik had gelukkig al zoveel zwangerschappen meegemaakt in mijn omgeving (en op Fok!), voordeel van oud moeder worden , dat ik geen moment een roze wolk verwacht had. Alle roze momenten waren dus alleen maar mooi meegenomen.
Leuk, de Linda! Ga ik straks halen!

Hoe zou het met Keshet zijn??
  zondag 31 januari 2010 @ 11:18:06 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77471980
Och Sindell toch wat afschuwelijk... Ik moet er niet aan denken dat dit bij 1 van mijn katten gebeurd. Sterkte meid, een lid van het gezin verliezen is nu eenmaal een erg heftige gebeurtenis....

Ymme, kan me voorstellen hoor dat je het even helemaal gehad hebt. Hou vol, nog maar even en dan kun je, net zoals BJ zegt met wallen én je zoon op de bank zitten 's ochtends (heb het denk ik gemist, maar waarom wilde je in eerste instantie geen BV geven?)

Hier heb ik nog niets over voorkeuren gehoord, ik weet zelf ook nog niet wat ik leuker vind. Een meiske is tof omdat je daar veel meer keus hebt in kleertjes enzo, maar jongens zijn eigenlijk ook gewoon heel erg cool... Martijn is er min of meer van overtuigd dat het een meiske gaat worden en spreekt de baby al stelselmatig met 'ze' aan... Ben wel heel erg benieuwd, gelukkig nog maar 2,5 week....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 31 januari 2010 @ 12:04:26 #135
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77472955
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier heb ik nog niets over voorkeuren gehoord, ik weet zelf ook nog niet wat ik leuker vind. Een meiske is tof omdat je daar veel meer keus hebt in kleertjes enzo, maar jongens zijn eigenlijk ook gewoon heel erg cool... Martijn is er min of meer van overtuigd dat het een meiske gaat worden en spreekt de baby al stelselmatig met 'ze' aan... Ben wel heel erg benieuwd, gelukkig nog maar 2,5 week....
Fluugs, dat dacht is dus ook van die meisjes kleding, maar voor jongens is er ook zoveel leuks! Ik raak niet uitgekocht

Sindell, veel sterkte zo'n gebeurtenis is echt vreselijk. Afschuwelijk is het altijd natuurlijk, maar dat wil je nu helemaal niet erbij hebben

dank je, het-is-mij, ik heb er inderdaad vaker over gehoord dat die gevoelens voorkomen, maar het is zo niet tof. Denk niet dat het nog weggaat voordat de kleine er is, maar ik hoop dat het niet erger wordt en de angst niet gaat overheersen. Dat is gelukkig nu nog niet het geval.
pi_77473278
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef ymme het volgende:
Goede morgen allen.

Je kan ieder moment stoppen met borstvoeding geven. Afbouwen is wel gewenst voor je zelf en de baby. Maar ik heb de vorige 2 keer ook borstvoeding gegeven en daarna over gegaan op flesvoeding. De eerste keer abrupt gestopt en dat deed enorm veel pijn aan mijn borsten. Tweede keer heb ik afgebouwd en gaf ik al geruime tijd gekolfde melk via de fles.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:33:44 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77473754
@Happy ik zie inderdaad ook wel her en der wat dingen voor jongetjes, maar voor meiskes is het over het algemeen toch wat leuker. Tenminste, bij de dingen die ik tot nu toe gezien heb. Ik ben ook van plan om veel zelf te gaan maken en in de 'flugel-collectie' zitten indien nodig natuurlijk haske stoeren jongens-spullen

Heb trouwens erg last van m'n ogen, ze worden steeds iets slechter heb ik het idee. Met name m'n linkeroog waar ik al slechter zicht in had. Ik kan in ieder geval niet meer goed zonder m'n bril (die ik voorheen alleen op het werk achter de PC droeg)
  zondag 31 januari 2010 @ 12:50:18 #138
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_77474124
Flowerbox! Gefeliciteerd met je dochter!!
  zondag 31 januari 2010 @ 13:03:38 #139
259886 pessie
pi_77474547
@flugel. Ik hoor wel vaker dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder kunnen zien dan ervoor. Ik hoor dan ook dat het na de bevalling over gaat.

Ymme, ik dacht op een gegeven moment aan het begin van mn zwangerschap toen ik zwanger was, bronchitis had, de medicijnen niet aansloegen ik doodmoe was en moest overgeven ook regelmatig "waarom beginnen mensen aan hun tweede?" Ik vind zwanger zijn nu geweldig, maar als ik weer eens kotrmisselijk uit bed stap vind ik het een stuk minder!

Verder vanochtend zelfs 2 buikvoelers. Kennelijk vinden ze een 14-weken buik spannend ofzo...

Voel me beetje bluh nu. Niet lekker, moe... En wil schaatsen maar manlief is ziek
pi_77476539
YMME, ik herken het want mijn vrouw hoor ik ook alleen maar klagen dat ze het nu wel beu is.

Dingen gaan gewoon niet meer zoals ze dat gewend is en het is nu maar wachten tot de kleine geboren gaat worden. En hoe graag ze het zelf ook wil staat haar hoofd ook niet naar het 'leuke' samenzijn.
Alles doet pijn volgens haar. Zeker in haar liezen. Maar goed we doen lekker rustig aan en we zien het wel.
Haar bloeddruk was ook iets hoger (donderdag) dus ze moet maandag weer terug.

Het mag dus van K al komen.

ik ben verkouden dat is ook niet fijn
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 31 januari 2010 @ 14:46:48 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77477775
Hier bent ikke ook weer! met mijn geheugen als een zeef
Maar ik zag wel een enorm leuke baby voorbij komen van flowerbox
En de echo van Sonnetje!

We krijgen zo visite dus vanavond meer
pi_77478845
Even wat tijd over tussen de kraamvisite's door. Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal.

Even offtopic: Volgens mij is dit weer net zo'n gemakkelijke baby als onze oudste. Ze huilt heel weinig en de BV gaat supergoed. Ze spuugt alleen wel ontzettend veel. Gelukkig mag ze nu op haar zij liggen, hopelijk helpt dat wat. Maarreh ik ga dus verhuizen naar het volgende topic. LLM's heel veel suc6 met de laatste loodjes. Roze wolk of niet; het is heel wat zo'n zwangerschap en geboorte. (ook voor de 2e keer)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:04:18 #143
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_77479989
Beetje laat, maar ik kom me effe melden....
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens....er staat je nog heel wat te wachten als de kleine er eenmaal is. Na de bevalling is het niet allemaal weer rozengeur en maneschijn. Daar moet je ook niet van uitgaan denk ik, want dan wordt het wel een enorme tegenvaller.

Sindell: voor de poes! Dat is altijd zo erg....

Happy: volgens mij heb jij normale gevoelens hoor. Ik herken ze wel, maar volgens mij is het normaal om nu onzeker te worden over alles....

Flowerbox: tot snel!
pi_77480575
Sindell, wat rot van de poes en dan nog recht voor je huis
Moet er niet aan denken dat dat hier gebeurd (daarom mogen ze ook niet naar buiten )

Ik heb vandaag zulke leuke dingen gekregen
Een onwijs leuk shirtje, zijn eerste voetbal en een loopauto'tje, zie t al helemaal voor me als ie net een jaar is
pi_77480783
Bedankt voor de lieve reacties, het is inderdaad een gezinslid wat je verliest hoor. Binnen een paar seconden, ze was echt net buiten. Nu zullen we nooit weten hoe ze gereageerd had op de kleine (waarschijnlijk enorm gestresst, ze was heel gehecht aan ons, maar anderen moest ze niks van hebben....)
pi_77481300
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:32 schreef sindell het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties, het is inderdaad een gezinslid wat je verliest hoor. Binnen een paar seconden, ze was echt net buiten. Nu zullen we nooit weten hoe ze gereageerd had op de kleine (waarschijnlijk enorm gestresst, ze was heel gehecht aan ons, maar anderen moest ze niks van hebben....)
Lieve poezen mogen gewoon niet dood

Ik mis mijne lieve, lieve poesss ook nog heel erg. Dat was zo'n lieve knuffelkat. Die kwam heerlijk bij mij en Jen liggen tijdens de voeding. Oh... stom beest, gaat ie vechten met zn broer en pakt het gewoon helemaal verkeerd uit met 'm....
pi_77482421
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lieve poezen mogen gewoon niet dood

Ik mis mijne lieve, lieve poesss ook nog heel erg. Dat was zo'n lieve knuffelkat. Die kwam heerlijk bij mij en Jen liggen tijdens de voeding. Oh... stom beest, gaat ie vechten met zn broer en pakt het gewoon helemaal verkeerd uit met 'm....
Het is gewoon zo hard als ze ineens uit het leven gerukt worden. (dit is de 2e binnen anderhalf jaar, zelfde manier, alleen die andere hadden we net een half jaar, deze 6 en een half).

Is het trouwens echt zo dat de baby ook mijn stress kan voelen?... Ik kon niet slapen vanwege het akelige beeld wat ik steeds voor ogen had en de baby was ontzettend druk, dat is ze nog niet geweest zo in de nacht...
  zondag 31 januari 2010 @ 17:45:19 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77482818
Sindell, je baby kan dat wel degelijk meekrijgen hoor.
Sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:22:16 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77483679
voor alle poezenleed...
pi_77484558
Sindell, het voelt inderdaad als een familielid is overleden... ik voelde dat ook met ons vorige katje. die is ongeveer 2,5 jaar geleden doodgereden. we kwamen er toevallig een halve week later achter omdat de dierenbescherming een bericht in de krant had gezet, ik had nog gevoelens tussen angst en hoop in omdat hij al zolang wegbleef... (wel eens een nachtje buiten, maar nooit langer dan dat...) en mijn kat die we nu hebben, was ook aangereden een paar maanden geleden...(gelukkig bij ons in de straat) van het vorige katje kwam weer helemaal boven... gelukkig had deze het wel overleefd...

en weer ontopic: voor de LLM's!!!
pi_77486552
Sindell wat naar van je poes Sterkte

Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
pi_77486814
Oh, wat erg van je poes Sindell.
Hier lopen er ook twee rond, waarvan ééntje heel soms buiten. Maar zulk nieuws is een nachtmerrie.
pi_77487267
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef octopussy het volgende:
Sindell wat naar van je poes Sterkte

Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
Weet je zeker dat het je darmen zijn

Maar dat is inderdaad wel heel vervelend. Hopelijk wordt de pijn snel minder.
pi_77489739
Sindell, wat verdrietig van je kat.

Octopussy, vervelend, hopelijk voel je je snel beter!

Pff, ik was het sinds een paar uur echt even he-le-maal zat. Steeds maar buik- en rugpijn, moeheid, ik irriteerde me aan alles wat ik nog moet doen in huis, zag het niet meer zitten met mijn studie... dus even net heel hard uitgehuild. Ik denk dat dit toch wel onder de noemer hormonale bui valt.

En ik ga morgen lekker shoppen want mijn broeken zitten niet lekker meer
pi_77490014
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig
Alleen begint het nu net weer met de weeën
  zondag 31 januari 2010 @ 21:19:19 #156
1762 YPPY
Yppiaans
pi_77490414
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig
Alleen begint het nu net weer met de weeën
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77491706
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef YPPY het volgende:

[..]

Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.
Och, ik heb nu al een week lang hier en daar steeds weeën dus ik ga er niet van uit dat het vanavond doorzet. Hoewel ik 1 februari wel een toffe datum vind
  maandag 1 februari 2010 @ 07:43:42 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77502854
Goeiemorgen

Hier wat onrustig geslapen, dus ga zo nog even terug voordat mijn moeder komt (uurtje of half 11). Net ontbeten met hubby die nu naar het werk is dus ik kruip er lekker nog even in.

Octo, spannend joh, nu al wat weeën. Ik heb nog nergens last van, al had ik gisteravond een flinke harde buik, maar na het bad was die ook weer vertrokken.

Cantare, ik ging altijd lekker naar bed als ik me zo lamlendig voelde, de volgende ochtend was het altijd weer een stuk beter. Hoop dat dat voor jou ook geldt!

Ben benieuwd hoe het met Keshet en haar kleine meisje gaat! Ik hoop heel goed!

En wie zal de eerste februari-mama worden?

Truste voor nu! Fijne (werk)dag allemaal!
  maandag 1 februari 2010 @ 08:08:07 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77502986
En octopussy? Heeft er iets doorgezet? Anders hoop ik dat je vannacht in elk geval goed hebt kunnen slapen...

En mama_papa, hoe gaat het slapen daar?

Cantare, hopelijk heb je vandaag een betere dag en ymme ook...

Keshet, ik ben ook wel benieuwd hoe het is met jou en je meisje...
pi_77503066
Zo ik ben wakker Is ook voor t eerst sinds weken dat ik op een vrije dag zo vroeg eruit ben
Straks met mijn moeder en zus lekker shoppen in zoetermeer. Mag ik kleertjes uitzoeken van mijn zus
Af en toe heb ik nog steeds zoiets van: Ik krijg een zoon
Het klinkt zo echt...
  maandag 1 februari 2010 @ 08:31:07 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77503139
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest

Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer

Octo, nog iets gebeurd vannacht?

ymme en Cantara

Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...

Asy, hoe voel jij je eigenlijk?

Sonnetje, je krijgt een knul

Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
pi_77503324
Sindell vreselijk!

Sonnetje, een zoon!!

Ik heb gisteren teveel in huis gedaan was even aan het profiteren dat ik me weer energieker voel... Maar kon eind van de dag/avond niet meer zitten, lopen of staan banden waren goed aan het protesteren... Rustiger aan doen dan maar gelukkig zit ik vandaag weer de hele dag op mijn kont op het werk!
  maandag 1 februari 2010 @ 08:57:00 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77503382
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest

Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer

Octo, nog iets gebeurd vannacht?

ymme en Cantara

Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...

Asy, hoe voel jij je eigenlijk?

Sonnetje, je krijgt een knul

Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...

Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
pi_77503716
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad

Orea: gewoon rustig aan doen Ook op je werk! Heb je alle reden toe.

Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekend Boodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
pi_77504122
Hier ook nog steeds niets

Mij voorspelling lijkt niet uit te komen denk ik
  maandag 1 februari 2010 @ 09:47:44 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77504137
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad

Orea: gewoon rustig aan doen Ook op je werk! Heb je alle reden toe.

Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekend Boodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
Nou het storendste van het vocht vind ik gewoon dat mijn handen niet meer volledig functioneel zijn. Ik heb niet er niet meer zoveel kracht in door dat getintel en geslaap. Ik word er ook wakker van 's nachts omdat ik dan niet goed kan omdraaien doordat mijn handen slapen en die heb ik dan weer nodig om me van de matras op te duwen.
Met die kilo's kan ik wel leven... voor tijdelijk dan...

En gezellig dat je visite krijgt!

Co_OL, de dag is nog niet om hoor!
  maandag 1 februari 2010 @ 09:53:37 #167
259886 pessie
pi_77504260
C_ol ik zat me tijdens het bijlezen inderdaad al af te vragen naar jouw berichtje... maar nog geen baby dus! Het kindje komt wanneer het eraan toe is.

Ik voelde me gisteren zo bluh dat ik op de bank in slaap ben gevallen! Was maar goed ook want toen ik om 19.10 tegen manlief zei dat ik ging douchen kwam hij ermee dat we nog weg wilden die avond! We zijn gegaan en een hele leuke avond gehad!

Gisteren nog gepraat met een man die volgens mij een beetje een obsessie heeft voor zwangere buiken. Z'n vrouw is 3 keer zwanger geweest en hij heeft er heel wat theoriën over. Best raar om van een man te horen dat de voorbindbuik in de winkel geen goed beeld geeft van hoe het wordt . Maar grappig was het wel!

voor alle LLM's. Sorry dat ik niet persoonlijker reageer soms maar mn geheigen is een zeef.
pi_77504685
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Het is idd een beetje ijdele hoop
Al heb ik wel tot 7.30u geslapen ipv tot 6.15.

Ik vrees dat ik morgen mijn 'klop' ga krijgen, maar daar heb ik me op voorzien en morgen heb ik (als er niets tussenkomt) een vrije dag. Voor het ogenblik zelfs niet echt veel last Maar wat was ik gisteren om 18.45u blij toen ik de deur hier op het werk achter mij kon sluiten

En wat de baby betreft? Zaterdag een nieuwe auto gekocht (mijn god, wat kosten die dingen geld ) maar we zullen tenminste heel handig de baby in en uit de auto kunnen nemen (en dan loop je dus 4 uur weg van die LAN-party en komt net op dat moment de baas langs om eens een bezoekje te brengen en krijg je op het moment dat je het koopcontract wil tekenen telefoon ) en telefoon gekregen dat ze slaapkamer voor de kleine blijkbaar uitverkocht is en ze hem pas eind februari kunnen leveren. Ik heb maar aan de telefoon gezegd dat dat geen probleem was en dat ik gewoon later ga bevallen. De man aan de andere kant van de lijn wist echt niet meer hoe hij moest reageren
  maandag 1 februari 2010 @ 10:30:58 #169
259886 pessie
pi_77505113
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.

Ik ga sneeuwpop bouwen.
pi_77505132
Goedemorgen

Niets doorgezet vannacht helaas. Na een paar uur werd het weer rustig in de buik en heb ik redelijk kunnen slapen.

Asyniur, wat vervelend van dat vocht. Is dat iets van de laatste paar dagen?

Hoe is het met de andere LLM's?
pi_77505189
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.

Ik ga sneeuwpop bouwen.
Ja idd... en ik ben er nog niet goed van
En mijn eerste reactie tegen mijn man: oh my god, nu zullen we zo echt een gezinnetje worden met die auto.
Reactie van mijn man: "euh... ik denk dat we dat sowieso binnen een paar weken worden, met of zonder die auto"

Maar ik bedoelde dus zo'n serieus gezinnetje met een echte gezinswagen (toch iets anders dan met een 3-deurs golf en een caddy)
pi_77505267
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...

Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!

en brandnetelthee hielp hier geen hol evenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77506012
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...

Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77506276
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef mefke79 het volgende:
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...

Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
Ligt dat aan het weer of zwanger zijn prettig is of niet?

Of is het weer gewoon niet prettig nu?
pi_77506497
Goedemorgen dames!

Zwanger zijn met dit weer is niets verkeerd hoor. Beetje jammer dat je niet naar buiten kunt met gladheid, maar dat is het. Heb het normaal ook altijd koud en moet zeggen dat ik het nu ook echt heel goed kan hebben. Loop nog steeds in dunne kleding.
pi_77506656
Oh ik heb een heerlijke tv-deken. Ik lig als Jomanda op de bank 's avonds, heerlijk.
pi_77506827
Allo

Hier gaat het wel weer, de ergste klap ben ik alweer te boven gelukkig. Vanochtend in bed wel een uur lang krampen gehad in een onregelmatig ritme, maar daarna is het weer rustig geworden, dus baby blijft nog wel even zitten denk ik.
En volgens mij was ik moe, de nacht ervoor natuurlijk nauwelijks geslapen, dus ik denk dat ik gister rond 23.30 in slaap ben gevallen en werd pas 6.15 voor het eerst weer wakker. Dat is een hele tijd al niet voor gekomen.

En dat van dat vocht herken ik, mijn handen zijn ook dik geworden, helemaal na dit weekend en ze worden steeds stijver. Op de weegschaal sta ik al een tijd niet meer, denk dat die dan ontploft. Ik ga er vanuit dat ik dat vocht wel weer kwijt raak na de bevalling.

En met dit weer zwanger zijn vind ik op zich ook niet erg, ik hou wel van kou. Tijdens de bevalling in bad heb ik dus ook nooit overwogen, veel te benauwd...ik lig bij wijze van spreken liever in de sneeuw denk ik
Het nadeel is inderdaad alleen dat ik niet echt naar buiten kan, lopen is te ver om ergens te komen, fietsen durf ik niet en heeft onze auto mee naar het werk.

Mede LLM's nog eventjes!
Anderen die zich om wat voor reden dan ook niet zo fit voelen ook
En ik wil iedereen nog even bedanken voor de lieve berichtjes van dit weekend, ik vind het echt serieus knap dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben op allerlei gebied het op kunnen brengen om nog zo mee te leven met anderen....
pi_77506837
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77506894
Hier alweer 14 weken en 1 dag
(sorry, verder niet bijgelezen, dan moet ik bijna 2 topics door)
pi_77507009
Het is februari

De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.
pi_77507053
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.
Tuurlijk, ik denk dat ik met 25 graden makkelijker was gaan wandelen dan nu. Maar aan de andere kant weet ik niet of ik dat dan heel vaak had gedaan. Nu hang ik gewoon in lief zijn armen als we moeten lopen. Hij laat me niet meer los sinds ik van de trap ben gevallen, dus dat komt goed.

Met een maxi cosi je evenwicht bewaren lijkt me daarentegen weer een andere uitdaging....
  maandag 1 februari 2010 @ 12:06:58 #182
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77507766
Egopost:

Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..

1 ding is zeker: Deze maand word ik mama
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  maandag 1 februari 2010 @ 12:12:46 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77507952
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!

en brandnetelthee hielp hier geen hol evenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
Mijn handen tintelen nu de hele dag. Tot voor kort alleen 's nachts (en een enkele keer overdag).
Voeten omhoog heb ik al zo'n beetje de hele dag (met achterin mijn been dan een gleufje vanwege de rand van de tafel ). Ik zie geen sterretjes. Mijn bloeddruk is steeds prima. Morgen hebben we sowieso weer controle. Brandnetelthe helpt hier wel een beetje maar niet fantastisch
Mijn man was gisteren over mijn buik aan het aaien in bed. Zegt ie opeens: wat voel ik hier? Dus ikke: ow, das zo'n beetje opgedikt moedervlekje. Hij: nee, ik voel een hele ribbelige rand WIj kijken, stond er dus gewoon een mega-afdruk van een kreukel van het beddengoed in mijn buik
Ow en 's nachts zweet ik me dus te pletter! (echt kletsnat soms!)

Wat betreft het weer: ach, als ik boodschappen ga doen, dan schuifel ik voorzichtig richting winkel

mama_papa, wat naar dat je zo slecht slaapt!
Echt, wat dat betreft vind ik dat ik vreselijk bof. Ik slaap redelijk goed (af en toe ene paar nachtjes slecht, maar kniesoor die daar op let)
  maandag 1 februari 2010 @ 12:14:25 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77508013
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik
  maandag 1 februari 2010 @ 12:16:52 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77508104
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
Het is februari

De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..
pi_77508424
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

1 maart
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik
Dan ligtie er op En dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap
  maandag 1 februari 2010 @ 12:32:02 #187
259886 pessie
pi_77508673
M-P wat naar dat je zo slecht slaapt!

En Asy had een megapost waar ik op wilde reageren...

En ik ga nog steeds voor hoogzwanger in de zomer. Mn man en ik houden elkaar als het glad is vast en soms glijd hij uit en soms ik. Lijkt me in de zomer makkelijker. Maxi cosi vasthouden nu lijkt me ook een uitdaging!

Mensen, morgen ben ik 15 weken zwanger! Ik zat zelfs zonder het te weten al 2 weken in mn 2de trimester! Wat vliegt de tijd!
pi_77508726
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Telt voor mij gewoon mee als feb.
Als je snapt wat ik bedoel met in februari worden we zowiezo ouders.

Krijg de laatste dagen niets anders te horen dan, och nog 2 weken ja, kunnen er ook 4 worden.
Dadelijk loop je tot 42 weken.

Ja ik weet dat dat kan. Maar is het goed, als ik gewoon blij ben, dat ik nog maar 2 hoef tot uitgerekende datum
pi_77508828
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef mama_papa het volgende:
Egopost:

Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..

1 ding is zeker: Deze maand word ik mama
Hopelijk slaap je voor je bevalling, toch nog wat beter.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:40:03 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77508953
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:

Dan ligtie er op En dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap
Ja maar toch, lijkt me zo gek dat je dan opeens weer alleen bent in je lijf...

Ow en ik heb echt geen haast hoor! Ik ga er vanuit dat Harry zich pas ruim na de carnaval meldt. Gewoon op de 26e februari
pi_77509003
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven

Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.

http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg

Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?
  maandag 1 februari 2010 @ 12:42:28 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509043
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:

Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.

http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg

Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?
Dat wordt sterk afgeraden om die dingen in het ledikant te leggen. Baby zou er in kunnen stikken.
Je kraamhulp zal hem er in ieder geval uithalen.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:44 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509081
En in antwoord op je vraag ( na mijn ongevraagde goedbedoelde advies). Ik weet niet hoe zoiets heet.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:45:43 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509138
bedoel je zoiets??
  maandag 1 februari 2010 @ 12:47:40 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77509201
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Dat heet bedbeschermer, hoofdbeschermer of stootrand (en vast nog andere namen) maar zoals amaranta al zegt: het wordt afgeraden om te gebruiken en je kraamverzorgster zal het er uithalen...
  maandag 1 februari 2010 @ 13:14:34 #196
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77509987
Wij hadden inderdaad in het bedje van mijn dochter een dergelijke constructie, vonden we "lief" en leek ons veilig met oog op handjes en voetjes die eventueel tussen de spijlen terrecht konden komen. Nog voor ik mn dochtertje op mn buik had liggen had de kraamverzorgster dit "bouwsel" uit het bedje gerukt met de woorden : "Als je je kindje aan wiegendood wil laten sterven moet je dat zelf weten maar niet zolang ik er verantwoordelijk voor ben" Daarna heeft ze na de bevalling alles netjes uitgelegd waarom ze er zo op reageerde. Ze had namelijk al eens meegemaakt dat een onrustig kindje er tegen aangerold was en was gestorven door dat het materiaal het kindje verstikte.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77510257
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?

Thanks!
  maandag 1 februari 2010 @ 13:27:24 #198
259886 pessie
pi_77510376
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?

Thanks!
Volgens mij mag dat wel ja.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:36:24 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77510657
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
pi_77510769
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
Ik kop m in!!!!

De baby natuurlijk ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')