abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77506656
Oh ik heb een heerlijke tv-deken. Ik lig als Jomanda op de bank 's avonds, heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77506827
Allo

Hier gaat het wel weer, de ergste klap ben ik alweer te boven gelukkig. Vanochtend in bed wel een uur lang krampen gehad in een onregelmatig ritme, maar daarna is het weer rustig geworden, dus baby blijft nog wel even zitten denk ik.
En volgens mij was ik moe, de nacht ervoor natuurlijk nauwelijks geslapen, dus ik denk dat ik gister rond 23.30 in slaap ben gevallen en werd pas 6.15 voor het eerst weer wakker. Dat is een hele tijd al niet voor gekomen.

En dat van dat vocht herken ik, mijn handen zijn ook dik geworden, helemaal na dit weekend en ze worden steeds stijver. Op de weegschaal sta ik al een tijd niet meer, denk dat die dan ontploft. Ik ga er vanuit dat ik dat vocht wel weer kwijt raak na de bevalling.

En met dit weer zwanger zijn vind ik op zich ook niet erg, ik hou wel van kou. Tijdens de bevalling in bad heb ik dus ook nooit overwogen, veel te benauwd...ik lig bij wijze van spreken liever in de sneeuw denk ik
Het nadeel is inderdaad alleen dat ik niet echt naar buiten kan, lopen is te ver om ergens te komen, fietsen durf ik niet en heeft onze auto mee naar het werk.

Mede LLM's nog eventjes!
Anderen die zich om wat voor reden dan ook niet zo fit voelen ook
En ik wil iedereen nog even bedanken voor de lieve berichtjes van dit weekend, ik vind het echt serieus knap dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben op allerlei gebied het op kunnen brengen om nog zo mee te leven met anderen....
pi_77506837
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77506894
Hier alweer 14 weken en 1 dag
(sorry, verder niet bijgelezen, dan moet ik bijna 2 topics door)
pi_77507009
Het is februari

De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.
pi_77507053
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.
Tuurlijk, ik denk dat ik met 25 graden makkelijker was gaan wandelen dan nu. Maar aan de andere kant weet ik niet of ik dat dan heel vaak had gedaan. Nu hang ik gewoon in lief zijn armen als we moeten lopen. Hij laat me niet meer los sinds ik van de trap ben gevallen, dus dat komt goed.

Met een maxi cosi je evenwicht bewaren lijkt me daarentegen weer een andere uitdaging....
  maandag 1 februari 2010 @ 12:06:58 #182
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77507766
Egopost:

Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..

1 ding is zeker: Deze maand word ik mama
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  maandag 1 februari 2010 @ 12:12:46 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77507952
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!

en brandnetelthee hielp hier geen hol evenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
Mijn handen tintelen nu de hele dag. Tot voor kort alleen 's nachts (en een enkele keer overdag).
Voeten omhoog heb ik al zo'n beetje de hele dag (met achterin mijn been dan een gleufje vanwege de rand van de tafel ). Ik zie geen sterretjes. Mijn bloeddruk is steeds prima. Morgen hebben we sowieso weer controle. Brandnetelthe helpt hier wel een beetje maar niet fantastisch
Mijn man was gisteren over mijn buik aan het aaien in bed. Zegt ie opeens: wat voel ik hier? Dus ikke: ow, das zo'n beetje opgedikt moedervlekje. Hij: nee, ik voel een hele ribbelige rand WIj kijken, stond er dus gewoon een mega-afdruk van een kreukel van het beddengoed in mijn buik
Ow en 's nachts zweet ik me dus te pletter! (echt kletsnat soms!)

Wat betreft het weer: ach, als ik boodschappen ga doen, dan schuifel ik voorzichtig richting winkel

mama_papa, wat naar dat je zo slecht slaapt!
Echt, wat dat betreft vind ik dat ik vreselijk bof. Ik slaap redelijk goed (af en toe ene paar nachtjes slecht, maar kniesoor die daar op let)
  maandag 1 februari 2010 @ 12:14:25 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77508013
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik
  maandag 1 februari 2010 @ 12:16:52 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77508104
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
Het is februari

De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..
pi_77508424
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

1 maart
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik
Dan ligtie er op En dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap
  maandag 1 februari 2010 @ 12:32:02 #187
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77508673
M-P wat naar dat je zo slecht slaapt!

En Asy had een megapost waar ik op wilde reageren...

En ik ga nog steeds voor hoogzwanger in de zomer. Mn man en ik houden elkaar als het glad is vast en soms glijd hij uit en soms ik. Lijkt me in de zomer makkelijker. Maxi cosi vasthouden nu lijkt me ook een uitdaging!

Mensen, morgen ben ik 15 weken zwanger! Ik zat zelfs zonder het te weten al 2 weken in mn 2de trimester! Wat vliegt de tijd!
pi_77508726
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Telt voor mij gewoon mee als feb.
Als je snapt wat ik bedoel met in februari worden we zowiezo ouders.

Krijg de laatste dagen niets anders te horen dan, och nog 2 weken ja, kunnen er ook 4 worden.
Dadelijk loop je tot 42 weken.

Ja ik weet dat dat kan. Maar is het goed, als ik gewoon blij ben, dat ik nog maar 2 hoef tot uitgerekende datum
pi_77508828
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef mama_papa het volgende:
Egopost:

Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..

1 ding is zeker: Deze maand word ik mama
Hopelijk slaap je voor je bevalling, toch nog wat beter.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:40:03 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77508953
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:

Dan ligtie er op En dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap
Ja maar toch, lijkt me zo gek dat je dan opeens weer alleen bent in je lijf...

Ow en ik heb echt geen haast hoor! Ik ga er vanuit dat Harry zich pas ruim na de carnaval meldt. Gewoon op de 26e februari
pi_77509003
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven

Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.

http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg

Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?
  maandag 1 februari 2010 @ 12:42:28 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509043
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:

Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.

http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg

Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?
Dat wordt sterk afgeraden om die dingen in het ledikant te leggen. Baby zou er in kunnen stikken.
Je kraamhulp zal hem er in ieder geval uithalen.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:44 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509081
En in antwoord op je vraag ( na mijn ongevraagde goedbedoelde advies). Ik weet niet hoe zoiets heet.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:45:43 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77509138
bedoel je zoiets??
  maandag 1 februari 2010 @ 12:47:40 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77509201
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Dat heet bedbeschermer, hoofdbeschermer of stootrand (en vast nog andere namen) maar zoals amaranta al zegt: het wordt afgeraden om te gebruiken en je kraamverzorgster zal het er uithalen...
  maandag 1 februari 2010 @ 13:14:34 #196
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77509987
Wij hadden inderdaad in het bedje van mijn dochter een dergelijke constructie, vonden we "lief" en leek ons veilig met oog op handjes en voetjes die eventueel tussen de spijlen terrecht konden komen. Nog voor ik mn dochtertje op mn buik had liggen had de kraamverzorgster dit "bouwsel" uit het bedje gerukt met de woorden : "Als je je kindje aan wiegendood wil laten sterven moet je dat zelf weten maar niet zolang ik er verantwoordelijk voor ben" Daarna heeft ze na de bevalling alles netjes uitgelegd waarom ze er zo op reageerde. Ze had namelijk al eens meegemaakt dat een onrustig kindje er tegen aangerold was en was gestorven door dat het materiaal het kindje verstikte.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77510257
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?

Thanks!
  maandag 1 februari 2010 @ 13:27:24 #198
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77510376
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?

Thanks!
Volgens mij mag dat wel ja.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:36:24 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77510657
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
pi_77510769
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
Ik kop m in!!!!

De baby natuurlijk ook
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')