Tuurlijk, ik denk dat ik met 25 graden makkelijker was gaan wandelen dan nu. Maar aan de andere kant weet ik niet of ik dat dan heel vaak had gedaan. Nu hang ik gewoon in lief zijn armen als we moeten lopen. Hij laat me niet meer los sinds ik van de trap ben gevallen, dus dat komt goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
O, ja ik doelde dus op het weer. Ik vind het al glibberen en glijden, ben blij dat ik geen buik meer heb en geen bekken wat toch al niet wil. Ik wel een maxi cosi om mee te zeulen, maar dat is maar een klein stukje en die kun je neerzetten. Gaat niet lukken met buik.

Mijn handen tintelen nu de hele dag. Tot voor kort alleen 's nachts (en een enkele keer overdag).quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!
![]()
![]()
en brandnetelthee hielp hier geen holevenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
![]()

dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..quote:Op maandag 1 februari 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
Het is februari![]()
![]()
![]()
De maand waarin zeker weten, een paar LLMérs moeder (of vader) worden.
Inclusief ik. Zo gek, deze maand ga ik moeder worden. Gaat onze zoon geboren worden.

1 maartquote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..
Dan ligtie er opquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow ja, en daarstraks werd ik me toch eventjes een beetje emotioneel! Ik zat hier gewoon even over mijn buik te wrijven vanwege een druk jongetje, waar hij nog eens op reageerde door met mijn handen mee te schuiven en opeens dacht ik: over een paar weken zit ie niet meer in mijn buik

Telt voor mij gewoon mee als feb.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan hoop ik heel hard dat je niet 14 dagen overtijd gaat..

quote:Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef mama_papa het volgende:
Egopost:
Slaap nog steeds enorm rot, gisterenavond om het half uur moeten plassen en pas rond 1 uur naar bed gegaan en elke 1 á 2 uur eruit om te plassen.
Mn meisje is enorm druk en ik heb de hele tijd door harde buiken.. Zal het nou toch een begin zijn..
1 ding is zeker: Deze maand word ik mama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ja maar toch, lijkt me zo gek dat je dan opeens weer alleen bent in je lijf...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Dan ligtie er opEn dan kan je zien hoe hij smakt in zijn slaap

Dat wordt sterk afgeraden om die dingen in het ledikant te leggen. Baby zou er in kunnen stikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven![]()
Stel je hebt een wiegje met spijlen aan de zijkanten.
Die wil je afdekken met een soort mat, rondom langs het matrasje en dus voor de spijltjes aan de binnenzijde.
Ik heb er eens 1 gezien in een 2ehands winkel (maar die was heel vies).
Een soort stof met iets zachts erin, een wat dikker matje. Dat idee.
http://bobbin.web-log.nl/bobbin/images/2008/08/17/wiegje.jpg
Dat wat je daar als het ware rondom ziet. Alleen deze lijkt me gewoon van een randje stof.
Er bestaan dus wat dikkere 'matjes' voor.
Iemand enig idee hoe zoiets heet?
Of wat ik eventueel tussen een stofje kan bevestigen voor de stevigheid?

Dat heet bedbeschermer, hoofdbeschermer of stootrand (en vast nog andere namen) maar zoals amaranta al zegt: het wordt afgeraden om te gebruiken en je kraamverzorgster zal het er uithalen...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef ChilllayD het volgende:
Ik weet zo snel even niet waar ik het anders moet vragen.......
Ik ben op zoek naar de benaming van een soort 'dikke stof' in een wiegje.
Ga mijn best doen het zo goed mogelijk te omschrijven![]()

Volgens mij mag dat wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?
Thanks!

Ik kop m in!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
Zolang het 'ademd' zal dat wel kunnen denk ik.
De stof dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |