Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die test loopt vaak met een sisser af hoor. Suiker wordt problematisch bij >8. Omdat het ondoenlijk is om bij iedereen zo'n echte glucosetest te doen prikken ze at random en vissen ze de mensen die aan de hoge kant zitten eruit voor een hertest.
Ik had bij de willekeurige prik 7.4 ofzo en moest dus ook de suikerdrankje-prikken-test. Om vervolgens keurig binnen de marges uit te komen.
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.
En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
Vrij? Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje een jungske
Pessie, coole outfit...
En als jij dan voor een full-frontal gaat moet ik er ook maar een keer aan geloven. Weet iedereen hier tenminste zo'n beetje met wie ze van doen hebbenWow Fluugs, waarom onder een spoiler? je ziet er geweldig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!ik doe ook wel eens een echte foto van mij als ik ook zoiets te laten zien heb...
Flowerbox, wat ziet ze er geweldig uit!rammelderammel...
![]()
De onderste foto onder de spoiler???quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cantare het volgende:
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto
En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox![]()
Ymme
De LINDA van deze maand gaat trouwens over baby' s en de mythe van de roze wolk. Wel grappig om te lezenquote:Op zondag 31 januari 2010 04:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynnezwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |