abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77458925
Flowerbox
Wat een schatje zeg!!! Met recht een wolk van een dochter!
Gefeliciteerd!!!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:07:08 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77458928
flower wat een prachtige dochter heb je daar!
(en die kleuren vind ik ook geweldig).
pi_77459069
Flower, wat een moppie! Snap goed dat je zit te genieten.....
pi_77459211
Hannah Prachtig, ik kan niet wachten!
pi_77460756
flowerbox wat een mooi meisje! terecht aan het genieten!

Flugel leuk jou ook eens te zien

en een jongetje voor sonnetje, had je dat zelf verwacht?
pi_77460928
Nee, ik dacht een meisje hehe. Hoewel ik wel een gedacht heb voor ik wist dat ik zwanger was "als ik nu zwanger ben dan wordt het een jongetje".
Maar later kreeg ik dus het gevoel dat het een meisje was, maar dat gevoel was dus fout
pi_77460938
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef Webkim het volgende:

[..]

Die test loopt vaak met een sisser af hoor. Suiker wordt problematisch bij >8. Omdat het ondoenlijk is om bij iedereen zo'n echte glucosetest te doen prikken ze at random en vissen ze de mensen die aan de hoge kant zitten eruit voor een hertest.

Ik had bij de willekeurige prik 7.4 ofzo en moest dus ook de suikerdrankje-prikken-test. Om vervolgens keurig binnen de marges uit te komen.
Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.

En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:14:29 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77461147
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wist de waarden niet bij mijn eerste suikertest (bloed, 1 dosis suikerwater, bloed), maar hij was niet goed. Dan uitgebreide test moeten laten uitvoeren (bloed, 2 dosissen suikerwater, bloed, bloed, bloed) en die was dan wel weer goed.

En de LAN valt nog vrij goed mee. Redelijk geslapen vannacht op een luchtmatras en nog 1 nacht op die manier te gaan.
Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
pi_77461216
Flowerbox wat een moppie heb je daar! Geniet van je gezin en je kraamtijd
pi_77461315
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Ok, dus je voelt je nog een beetje goed? Maandag lekker vrij?
Wat spelen jullie eigenlijk?
Vrij? Wat is dat? Nee, maandag gewoon werken. Maar morgenavond wel in mijn eigen bed slapen.

Ik heb hier al racespelletjes zien passeren en iets van call of duty ofzo, maar ik speel niet mee, hoor Ik kijk alleen toe
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:33:16 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77461713
Zoekt iemand hier nog een goedkope box toevallig?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77462851
Wat leuk flowerbox, echt een baby.

Een jongen, wat leuk (denk ik ) Sonnetje! Kun je weer allemaal nieuwe kleertjes kopen, want die van je nichtje kunnen dan niet.

Even een linkje naar een Valentijnstopic: Secret Valentijn, doe je mee? Het idee is dat je iemand of meerdere personen een (digitaal) kaartje stuurt. Gewoon, omdat het leuk is om een ander en plezier te doen. Als je geen gegevens hebt van iemand, kan het ook via pm via mij, dan blijft het anoniem. Kun je de zwangeren hier allemaal een heerlijke bevalling en goedslapende baby wensen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77463082
Mag ik even hier.
Ben het een beetje zat allemaal. Heb vandaag mijn hele famillie lopen afzeiken (sorry voor het woord) om niets. Ben en zit er gewoon doorheen.

Maar oh, wat ben ik blij dat we bijna trotse ouders kunnen zijn.
Maar oh, wat heb ik mij vereken op een zwangerschap. Het is heus niet alleen maar rozengeur en manenschijn.

Oh wat ben ik erg. Ik moet juist blij zijn in verwachting te zijn. Sommige zouden er alles voor hebben, maar daar wil het om de één of andere, oneerlijke manier, niet bij lukken enzo. En ik maar klagen.
Maar ik wil helemaal niet klagen, wil gewoon nog even heerlijk genieten van het zwanger zijn, zoals iedereen mij zegt te moeten doen. Maar het lukt vandaag gewoon even niet. Sorry voor mijn geklaag.

[ Bericht 22% gewijzigd door ymme op 30-01-2010 22:24:57 ]
pi_77463303
Flowerbox

Heel begrijpelijk dat je nu minder online bent. Wat een mooie dochter.
Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan.
pi_77463360
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Sonnetje een jungske

Pessie, coole outfit...

En als jij dan voor een full-frontal gaat moet ik er ook maar een keer aan geloven. Weet iedereen hier tenminste zo'n beetje met wie ze van doen hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!
Wow Fluugs, waarom onder een spoiler? je ziet er geweldig uit! ik doe ook wel eens een echte foto van mij als ik ook zoiets te laten zien heb...

Flowerbox, wat ziet ze er geweldig uit! rammelderammel...
pi_77465332
Flowerbox, je hebt een prachtig meisje gebakken Geniet ervan.

Pessiefoto en Flugelfoto Altijd leuk om gezichten bij de posters te zien.

Ymme, het is ook soms gewoon STOM Maar morgen voel je je vast weer een stuk fijner.

Ben hier net terug van het etentje van liefs werk. Was erg gezellig en was ik niet zo gaan rommelen dan waren we denk ik langer gebleven. Op de terugweg toch nog best wel flink glibberig geweest op de snelweg trouwens.
pi_77467248
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto

En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox

Ymme
pi_77469994
Ynne zwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
pi_77470295
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cantare het volgende:
Wat een mooie echo's, Sonnetje! Ik voel me alleen een echonoob, want ik kan niet goed wijs worden uit de laatste foto

En dat is zeker een wolk van een dochter, Flowerbox

Ymme
De onderste foto onder de spoiler???
Dat is z'n onderkant zeg maar
pi_77470349
ik vind het stom als mensen hun voorkeur uitspreken tegen mij. Mijn man en mijn vader vinden het blijkbaar leuker als ik er een jongen uit gooi. Oh maar een meisje is natuurlijk ook leuk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77470426
Goedemorgen
quote:
Op zondag 31 januari 2010 04:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynne zwanger zijn is nou eenmaal niet voor iedereen een roze wolk en zelfs voor degene die zwanger zijn als fijn ervaren zijn er momenten dat het wat minder fijn is. En ja de een is gemakkelijk zwanger geworden en de ander via de medische malle molen of erger nog waar het niet lukt maar jij mag best je eigen mening en gevoel hebben. Vandaag was een offday en misschien schijnt motgen de zon weer een beetje voor je.
De LINDA van deze maand gaat trouwens over baby' s en de mythe van de roze wolk. Wel grappig om te lezen

Ticootje, vind je het vervelend als mensen hun voorkeur uitspreken? Ik zou er echt niet mee kunnen zitten eigenlijk, zolang er maar geen teleurstelling wordt getoond wanneer het van het andere geslacht blijkt te zijn.
pi_77470453
roze wlken bestaan in mijn ogen niet. Het zijn roze momenten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77470584
Hier ook hele kuddes die roepen dat een jongetje/meisje zo leuk bij ons zou zijn.

Kan er niet echt mee zitten
Hier alles rustig. Zegt ze voorzichtig

Zo rustig is het niet meer geweest qua harde buiken en voorweeën sinds week 20 oid. De baby blijft gewoon zitten tot de 20e minimaal, die zal wel denken: 'ze hebben alemaal lopen roepen dat ik niet te vroeg mocht komen, nu blijf ik zitten ook!'
Nuja, ik vind het prima
  zondag 31 januari 2010 @ 09:59:55 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77470809
oeps.. maar even onder eigen account.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:01:01 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77470823
Morning all!

Hier gelukkig geen voorkeuren aangezien wij het bij 20 weken al wisten en er geen geheim van hebben gemaakt. Heb je dat probleem ook niet. Overigens hoorde ik eigenlijk steeds dat ze wel gedacht hadden dat we een jongetje zouden krijgen.

Ymme, hopenlijk komt je goede gevoel snel weer terug, maar je even down voelen mag best hoor, dat heeft iedereen wel eens of vaker tijdens een zwangerschap. Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen.

Ik heb af en toe van die angstmomenten dat ik bang ben dat het alsnog fout gaat die laatste weken. Of dat het tijdens de bevalling mis gaat en ik er niets aan kan doen enzo. Niet fijn zulke gedachtes! Ik hoop zo dat alles gewoon goed gaat (ja duh.. iedereen natuurlijk) maar ik geloof nog steeds niet helemaal dat er binnenkort een kindje in de wieg zal liggen... gelukkig zijn het maar momenten, maar ik ben altijd weer blij als ik daar weer voorbij ben. En een niet zo bewegelijk kind helpt daar ook niet echt bij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')