Weet je zeker dat het je darmen zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef octopussy het volgende:
Sindell wat naar van je poesSterkte
![]()
Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig![]()
Alleen begint het nu net weer met de weeën
Och, ik heb nu al een week lang hier en daar steeds weeën dus ik ga er niet van uit dat het vanavond doorzet. Hoewel ik 1 februari wel een toffe datum vindquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.![]()
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2quote:Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest
Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer
Octo, nog iets gebeurd vannacht?
ymme en Cantara
Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...
Asy, hoe voel jij je eigenlijk?
Sonnetje, je krijgt een knul
Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Nou het storendste van het vocht vind ik gewoon dat mijn handen niet meer volledig functioneel zijn. Ik heb niet er niet meer zoveel kracht in door dat getintel en geslaap. Ik word er ook wakker van 's nachts omdat ik dan niet goed kan omdraaien doordat mijn handen slapen en die heb ik dan weer nodig om me van de matras op te duwen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad![]()
Orea: gewoon rustig aan doenOok op je werk! Heb je alle reden toe.
Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekendBoodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
Het is idd een beetje ijdele hoopquote:Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Ja idd... en ik ben er nog niet goed vanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.
Ik ga sneeuwpop bouwen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2![]()
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...
Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...![]()
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
Ligt dat aan het weer of zwanger zijn prettig is of niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef mefke79 het volgende:
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen![]()
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...
Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |