abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77486552
Sindell wat naar van je poes Sterkte

Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
pi_77486814
Oh, wat erg van je poes Sindell.
Hier lopen er ook twee rond, waarvan ééntje heel soms buiten. Maar zulk nieuws is een nachtmerrie.
pi_77487267
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef octopussy het volgende:
Sindell wat naar van je poes Sterkte

Ben met veel pijn nog naar huis gekomen vandaag. Heb eigenlijk de hele week al vervelende darmen, maar toen ik bij Liejannuh wegging vanmiddag kon ik eigenlijk nauwelijks meer normaal zitten van de pijn. Thuis maar gelijk in bad gekropen en even gaan liggen.
Weet je zeker dat het je darmen zijn

Maar dat is inderdaad wel heel vervelend. Hopelijk wordt de pijn snel minder.
pi_77489739
Sindell, wat verdrietig van je kat.

Octopussy, vervelend, hopelijk voel je je snel beter!

Pff, ik was het sinds een paar uur echt even he-le-maal zat. Steeds maar buik- en rugpijn, moeheid, ik irriteerde me aan alles wat ik nog moet doen in huis, zag het niet meer zitten met mijn studie... dus even net heel hard uitgehuild. Ik denk dat dit toch wel onder de noemer hormonale bui valt.

En ik ga morgen lekker shoppen want mijn broeken zitten niet lekker meer
pi_77490014
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig
Alleen begint het nu net weer met de weeën
  zondag 31 januari 2010 @ 21:19:19 #156
1762 YPPY
Yppiaans
pi_77490414
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef octopussy het volgende:
Ja ik weet zeker dat het mijn darmen zijn geweest. Na wat 'opluchting' is de pijn weg gelukkig
Alleen begint het nu net weer met de weeën
Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77491706
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef YPPY het volgende:

[..]

Spannend!!!! Liejannuh, sms je me als er iets is? Moet morgen werken en jij hebt toch niks te doen.
Och, ik heb nu al een week lang hier en daar steeds weeën dus ik ga er niet van uit dat het vanavond doorzet. Hoewel ik 1 februari wel een toffe datum vind
  maandag 1 februari 2010 @ 07:43:42 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77502854
Goeiemorgen

Hier wat onrustig geslapen, dus ga zo nog even terug voordat mijn moeder komt (uurtje of half 11). Net ontbeten met hubby die nu naar het werk is dus ik kruip er lekker nog even in.

Octo, spannend joh, nu al wat weeën. Ik heb nog nergens last van, al had ik gisteravond een flinke harde buik, maar na het bad was die ook weer vertrokken.

Cantare, ik ging altijd lekker naar bed als ik me zo lamlendig voelde, de volgende ochtend was het altijd weer een stuk beter. Hoop dat dat voor jou ook geldt!

Ben benieuwd hoe het met Keshet en haar kleine meisje gaat! Ik hoop heel goed!

En wie zal de eerste februari-mama worden?

Truste voor nu! Fijne (werk)dag allemaal!
  maandag 1 februari 2010 @ 08:08:07 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77502986
En octopussy? Heeft er iets doorgezet? Anders hoop ik dat je vannacht in elk geval goed hebt kunnen slapen...

En mama_papa, hoe gaat het slapen daar?

Cantare, hopelijk heb je vandaag een betere dag en ymme ook...

Keshet, ik ben ook wel benieuwd hoe het is met jou en je meisje...
pi_77503066
Zo ik ben wakker Is ook voor t eerst sinds weken dat ik op een vrije dag zo vroeg eruit ben
Straks met mijn moeder en zus lekker shoppen in zoetermeer. Mag ik kleertjes uitzoeken van mijn zus
Af en toe heb ik nog steeds zoiets van: Ik krijg een zoon
Het klinkt zo echt...
  maandag 1 februari 2010 @ 08:31:07 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77503139
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest

Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer

Octo, nog iets gebeurd vannacht?

ymme en Cantara

Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...

Asy, hoe voel jij je eigenlijk?

Sonnetje, je krijgt een knul

Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77503324
Sindell vreselijk!

Sonnetje, een zoon!!

Ik heb gisteren teveel in huis gedaan was even aan het profiteren dat ik me weer energieker voel... Maar kon eind van de dag/avond niet meer zitten, lopen of staan banden waren goed aan het protesteren... Rustiger aan doen dan maar gelukkig zit ik vandaag weer de hele dag op mijn kont op het werk!
  maandag 1 februari 2010 @ 08:57:00 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77503382
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Wij genieten nog even lekker van het feit dat er nu nog wat meer kan dan wanneer de baby er straks is en zijn gisteren spontaan uit eten geweest

Het blijft overigens lastig om m'n bed uit te komen 's ochtends, hoop dat dit beter wordt zodra het 's ochtends wat langer licht is. En dat dat heel snel het geval gaat zijn, want ik heb enorm veel behoefte aan het voorjaar. Het móet ook wel snel voorjaar worden, m'n winterjas pas ik binnenkort niet meer

Octo, nog iets gebeurd vannacht?

ymme en Cantara

Happy weltrusten beep, onrustig slapen is balen. Hopelijk lukt het zo beter...

Asy, hoe voel jij je eigenlijk?

Sonnetje, je krijgt een knul

Leo, vertel me ajb dat je vandaag verstandig thuisgebleven bent en even bijslaapt... Zal vast ijdele hoop zijn, maar een mens mag hopen toch? Hoe gaat het?
Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...

Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
pi_77503716
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad

Orea: gewoon rustig aan doen Ook op je werk! Heb je alle reden toe.

Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekend Boodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
pi_77504122
Hier ook nog steeds niets

Mij voorspelling lijkt niet uit te komen denk ik
  maandag 1 februari 2010 @ 09:47:44 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77504137
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Hmmm Asy, dat is wel storend van dat vocht inderdaad. Brandnetelthee helpt vaak wel inderdaad

Orea: gewoon rustig aan doen Ook op je werk! Heb je alle reden toe.

Hier alles prima, net even naar de winkel gesleed met de hummel en dat gaat uitstekend Boodschappen op de slee, kind ervoor en weer terug, best leuk!
Ik zag een beetje op tegen vandaag, TARA weer aan het werk de hele dag en ik thuis met een chagrijnig verkouden kind en een hele dikke buik (van mij mag het nu weekend blijven tot de baby er is) maar het gaat meevallen. Er komen alweer allerlei mensen langs vandaag
Nou het storendste van het vocht vind ik gewoon dat mijn handen niet meer volledig functioneel zijn. Ik heb niet er niet meer zoveel kracht in door dat getintel en geslaap. Ik word er ook wakker van 's nachts omdat ik dan niet goed kan omdraaien doordat mijn handen slapen en die heb ik dan weer nodig om me van de matras op te duwen.
Met die kilo's kan ik wel leven... voor tijdelijk dan...

En gezellig dat je visite krijgt!

Co_OL, de dag is nog niet om hoor!
  maandag 1 februari 2010 @ 09:53:37 #167
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77504260
C_ol ik zat me tijdens het bijlezen inderdaad al af te vragen naar jouw berichtje... maar nog geen baby dus! Het kindje komt wanneer het eraan toe is.

Ik voelde me gisteren zo bluh dat ik op de bank in slaap ben gevallen! Was maar goed ook want toen ik om 19.10 tegen manlief zei dat ik ging douchen kwam hij ermee dat we nog weg wilden die avond! We zijn gegaan en een hele leuke avond gehad!

Gisteren nog gepraat met een man die volgens mij een beetje een obsessie heeft voor zwangere buiken. Z'n vrouw is 3 keer zwanger geweest en hij heeft er heel wat theoriën over. Best raar om van een man te horen dat de voorbindbuik in de winkel geen goed beeld geeft van hoe het wordt . Maar grappig was het wel!

voor alle LLM's. Sorry dat ik niet persoonlijker reageer soms maar mn geheigen is een zeef.
pi_77504685
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Het is idd een beetje ijdele hoop
Al heb ik wel tot 7.30u geslapen ipv tot 6.15.

Ik vrees dat ik morgen mijn 'klop' ga krijgen, maar daar heb ik me op voorzien en morgen heb ik (als er niets tussenkomt) een vrije dag. Voor het ogenblik zelfs niet echt veel last Maar wat was ik gisteren om 18.45u blij toen ik de deur hier op het werk achter mij kon sluiten

En wat de baby betreft? Zaterdag een nieuwe auto gekocht (mijn god, wat kosten die dingen geld ) maar we zullen tenminste heel handig de baby in en uit de auto kunnen nemen (en dan loop je dus 4 uur weg van die LAN-party en komt net op dat moment de baas langs om eens een bezoekje te brengen en krijg je op het moment dat je het koopcontract wil tekenen telefoon ) en telefoon gekregen dat ze slaapkamer voor de kleine blijkbaar uitverkocht is en ze hem pas eind februari kunnen leveren. Ik heb maar aan de telefoon gezegd dat dat geen probleem was en dat ik gewoon later ga bevallen. De man aan de andere kant van de lijn wist echt niet meer hoe hij moest reageren
  maandag 1 februari 2010 @ 10:30:58 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77505113
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.

Ik ga sneeuwpop bouwen.
pi_77505132
Goedemorgen

Niets doorgezet vannacht helaas. Na een paar uur werd het weer rustig in de buik en heb ik redelijk kunnen slapen.

Asyniur, wat vervelend van dat vocht. Is dat iets van de laatste paar dagen?

Hoe is het met de andere LLM's?
pi_77505189
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef pessie het volgende:
Leo: Je hebt gewoon een nieuwe auto gekocht!!
Wij hebben anderhalf jaar geleden een auto gekocht met het ook op gezinsuitbreiding. Wij rijden dus al een tijdje een echte gezinsstation. Komende zomer compleet met kinderzitje. En morgen een dag vrij is inderdaad geen overbodige luxe.

Ik ga sneeuwpop bouwen.
Ja idd... en ik ben er nog niet goed van
En mijn eerste reactie tegen mijn man: oh my god, nu zullen we zo echt een gezinnetje worden met die auto.
Reactie van mijn man: "euh... ik denk dat we dat sowieso binnen een paar weken worden, met of zonder die auto"

Maar ik bedoelde dus zo'n serieus gezinnetje met een echte gezinswagen (toch iets anders dan met een 3-deurs golf en een caddy)
pi_77505267
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hier gaat het wel oke hoor! Merk alleen dat ik veel vocht begin vast te houden. Vorige week was ik al 1 kilo bijgekomen in 1 week, nu weer 2
Ik heb ook dikke voeten en mijn handen tintelen heel erg. Dus ik heb maar weer een kan brandnetelthee gezet...

Die vermoeidheid wordt binnenkort minder hoor flugel! Zeker als het weer beter wordt...
En van het feit dat je nog met z'n tweetjes bent en vanalles kan ondernemen, moet je zeker profiteren!
zodra je handen erger gaan tintelen, je meer vocht gaat vasthouden of je sterretjes gaat zien bel je je vk en ga je als de donder langs!

en brandnetelthee hielp hier geen hol evenals appels, bleekselderij enz. Het enige dat hielp waren de beentjes omhoog. En zodra ik mn benen weer neerzette zakte het allemaal weer doodleuk naar beneden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77506012
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...

Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77506276
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef mefke79 het volgende:
En als aanvulling op Huup: groene thee helpt ook niet. En pootjes omhoog ook niet. Het enige wat helpt is bevallen
ter geruststelling: mijn voeten gingen zo hard dat ik mijn sandalen strakker moest zetten toen ik amper 3 uur na de bevalling het ziekenhuis uitging. En in de dagen ernaa ging het ook hard. Het laatste beetje duurde dan wel effe, maar er komt een dag dat alles weg is...

Succes zwangeren, zwanger zijn in de hitte is niets, maar met dit weer lijkt me ook niet prettig.
Ligt dat aan het weer of zwanger zijn prettig is of niet?

Of is het weer gewoon niet prettig nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77506497
Goedemorgen dames!

Zwanger zijn met dit weer is niets verkeerd hoor. Beetje jammer dat je niet naar buiten kunt met gladheid, maar dat is het. Heb het normaal ook altijd koud en moet zeggen dat ik het nu ook echt heel goed kan hebben. Loop nog steeds in dunne kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')