abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77450531
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef pessie het volgende:

[..]

Zouden we het ooit te weten komen....????
Ik stuur je wel even een PM
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:45:58 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77450752
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:38 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik stuur je wel even een PM
JIJ hebt een PM!
pi_77453170
ik heb er eentje met de ploacenta voor en eentje met de placenta opzij en voelde met 18 weken ook al wel wat hoor. tvp, koken en trug naar bed trouwens!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:18:48 #79
259886 pessie
pi_77453678
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef simmu het volgende:
ik heb er eentje met de ploacenta voor en eentje met de placenta opzij en voelde met 18 weken ook al wel wat hoor. tvp, koken en trug naar bed trouwens!
jij hebt er 2 (blijf tweelingen de rest van mn leven bijzonder vinden denk ik).

Het lijkt me leuk ons kindje echt te voelen. Ik voel em nu alleen maar in mn hoofd, net als dat ik in mn hoofd met het kindje praat (en... ben ik al schizofreen??).
pi_77455490
Sorry, ik kom mij alleen ff melden.

Meld.
pi_77455634
Even een egopost!
Totaaaaaaaal niet bijgelezen, want 3 dagen niet online geweest maar goed.
Moet even mededelen dat ik een ZOON krijg!!!
Hoe bizar is dat!
En mijn moedergevoel heeft mij in de steek gelaten Ik dacht een meisje, maar het was DUIDELIJK een jochie!!!
Zo leuk! (hoe snel kan je omslaan van ik wil alleen een meisje naar dat het leuk is een jongetje te krijgen haha)
pi_77455743
Whaa leuk Son!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77455753
Leuk, Sonnetje! En ach, dat moedergevoel...

Ik heb juist het gevoel dat ik een zoon krijg. Een meisje zou ik overigens net zo leuk vinden.
pi_77456023
Ik was altijd van de meisjes zeg maar, dus verbaast me niets dat het een jongen is
Nu kan ik echt los op het kopen van spulletjes En bedenken hoe zijn kamer gaat worden
Hij had wel een mooi rond hoofdje
En de hele tijd de hik tijdens de echo

Oh ja zou een modje achter mijn naam kunnen zetten dat het een jongetje wordt
En de datum nog even veranderen naar 6 juli!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:42:47 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77456266
Sonnetje wat gaaf!
Ik was ook overtuigd dat het een meisje was hoor! En toen het een jongetje bleek te zijn, was ik niet eens verbaasd...
Maar wat leuk!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:46:07 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77456340
Sonnetje een jungske

Pessie, coole outfit...

En als jij dan voor een full-frontal gaat moet ik er ook maar een keer aan geloven. Weet iedereen hier tenminste zo'n beetje met wie ze van doen hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77456540
Sonja, wat leuk!! Ook een ventje! Gefeliciteerd! je ticker is alleen een beetje van slag, want daar hoef je nog maar 9 dagen

Fluugs, wat een leuke foto! en een lekker zwangere buik al! Veel plezier vanavond!

En bij ons hangen de gordijnen in de babykamer, jeuj!
pi_77456741
Wat leuk om jou ook te zien Flugel, en wat zie je er mooi zwanger uit!
pi_77456791
Moedergevoel is bedrieglijk Dat soort dingen voel je nou eenmaal niet aan
Sowieso na je bevalling ben je misschien wel mama van een baby, maar dan moet je nog helemaal leren hoe het werkt met zo'n hummel. Das soms nog best puzzelen
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Grunsfan het volgende:
Oe tvp voor Freecells gerommel! Als ik me goed herinner was ze tijdens de bevalling van Leander ook nog gewoon aan het posten dus het zal me niets verbazen als ze al bezig is!
Onschuldig deze keer
Niks aan de hand hier, jongetje op bed, eten op en chagrijnig wegens hoofdpijn
pi_77456887
Sonnetje een jungske!! gefeliciteerd
en ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje voor t manneke!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77457246
En nog even de plaatjes en bedankt voor de felicitaties
Volgens de echomevrouw was het een voorbeeldig kind, hij bleef ons maar aankijken haha en lag er goed voor. Net zoals iedere keer bij de verloskundige met het hartje luisteren

[ Bericht 10% gewijzigd door Sonnetje85 op 31-01-2010 15:59:14 (foto weer weg) ]
pi_77457837
Sonnetje gefeliciteerd
Das inderdaad een duidelijke echofoto joh

Allemaal trouwens! Op school MBRT gehad, maar dit zijn wel boek-voorbeelden hoor
pi_77457884
En dat met mijn vet
Vond ze zelf ook wel heel mooi haha
pi_77457899
Sonnetje dat is overduidelijk een jongetje. Leuk hoor. Ik heb 2 zonen en 1 dochter. Met mijn dochter kan ik leuke meiden dingen doen en de jongens zijn moeders kindjes (meisjes trekken meer naar hun vader, papa's prinsesje)
pi_77458741
Wat leuk Sonnetje! Jongens zijn geweldig! En wat een prachtige echo!
Maar wat heb jij je echo al vroeg? Ik ben 1 dag na jou uitgerekend en heb m pas 17 feb?
pi_77458756
O en leuke foto flugeltje!
pi_77458766
Dit was gewoon een pretecho grunsfan Ik wilde graag weten wat het is en vind het leuker om het zo te doen dan met de 20 weken echo.
De 20 weken echo heb ik 16 feb.
pi_77458808
O, ok! haha, stom, helemaal niet aan gedacht!
pi_77458881
*meld* deze keer met een wolk van een dochter .
Het bewijs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Saffier en Freecell voor het posten van mijn sms-jes!. De rest ook bedankt voor jullie felicitaties.
Het grote genieten is hier begonnen dus ik zal iets minder online zijn.
We genieten er enorm van om gezinnetje te spelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 31-01-2010 15:25:02 (foto verwijderd) ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:05:49 #100
259886 pessie
pi_77458886
Sonnetje een zoon! Ik heb zelf ook heel erg het idee dat ik een jongentje krijg. Zul je zien dat we een meisje krijgen! Allemaal welkom hoor...

En flugel een full-foto! Wat leuk! En wat zie je er al zwanger uit!!!!
Ikzelf heb juist het idee dat mn buik iets dunner is geworden de laatste 2 weken... Manlief bevestigt dat. Komt wel goed!

Heb ook al lang gedoucht. Over het algemeen begint mn lijf tegen half 7 te zeuren om een lekkere warme straal over mn rug en daarna pyama en huispak aan. Zit toch echt het lekkerst! Wilde vanmiddag mn jurkje al niet meer uittrekken, dat zit echt geniaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')