Ik stuur je wel even een PMquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Zouden we het ooit te weten komen....????
jij hebt er 2quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef simmu het volgende:
ik heb er eentje met de ploacenta voor en eentje met de placenta opzij en voelde met 18 weken ook al wel wat hoor. tvp, koken en trug naar bed trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker naar de Schouwburg, net al heerlijk gekookt en gegeten... Tof!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Onschuldig deze keerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Grunsfan het volgende:
Oe tvp voor Freecells gerommel! Als ik me goed herinner was ze tijdens de bevalling van Leander ook nog gewoon aan het posten dus het zal me niets verbazen als ze al bezig is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Saffier en Freecell voor het posten van mijn sms-jes!. De rest ook bedankt voor jullie felicitaties.
Het grote genieten is hier begonnen dus ik zal iets minder online zijn.
We genieten er enorm van om gezinnetje te spelen.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door flowerbox op 31-01-2010 15:25:02 (foto verwijderd) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |