Het is mijn grote angst DJ, gaan rommelen met een niet-bereikbare Martijn. Wat niet geheel ondenkbaar is in onze situatie, want hij vergeet z'n telefoon nog al eens of vergeet 'm op te laden ofzo... Heb 'm nu al gewaarschuwd dat ik tegen die tijd precies wil weten waar hij met wie uithangt zodat ik altijd de persoon met wie hij is nog kan bellen

(lijkt overdreven als ik het zo lees, maar als ik jullie vertel dat zelfs z'n vrienden mij voortaan maar bellen ipv hem snappen jullie denk ik wel hoe hopeloos hij is met z'n GSM)
Ik snap overigens het even uit de band moeten springen voor de baby er is ook wel, alleen het laveloos worden is dan gewoon wat minder handig lijkt me. Wat als je 's nachts aan de bak moet. Je wilt toch eigenlijk niet je eerste ochtend met je verse kind én een knoepert van een kater doorbrengen. Laat staan dat je je vrouw moet bijstaan tijdens de bevalling met een kegel van hier tot Tokio

freecel, voorwerk. Kan natuurlijk best betekenen dat het in ieder geval geen 5 weken meer gaat duren... Wat denk je er zelf van?
Ticootje

Ik was rond die periode ook alleen misselijk zonder dat ik moest spugen. Hield rond de 13 weken wel op... Leek bij mij ook op te bouwen gedurende de dag en helaas steeds het hoogtepunt rond etenstijd zodat koken niet meer echt lukte...
Balen draak dat ze het gewoon intrekken, ze kunnen toch ook wel op de klompen aanvoelen dat je zoiets meteen na de bevallng wilt hebben? Hoop dat je door weet te dringen en ze e.e.a. toch op de rit gaan zetten...
Hier met name eergisteren heel erg veel last van m'n buik gehad, gisteren ook nog.... Ik denk dat het m'n banden zijn want gisteravond leek de vorm van m'n buik veranderd te zijn. Alsof er onder m'n vet iets omhoog duwt waardoor m'n navel wat zakt en lager is komen liggen. Beetje lastig uit leggen, maar m'n navel lijkt van plek veranderd

Iets lager alsof m'n vet omlaag gezakt is. Naja, klinkt stom dus zo, dan zien jullie het binnenkort wel weer op de foto

Voel mezelf nog wel prima verder, lichamelijk her en der wel wat klachtjes... Niets om mezelf heel erg druk over te maken verder... Inmiddels 15,5 week, over 2,5 week weet ik eindelijk wat het nou gaat worden, kan echt niet wachten. Het begint iets tastbaarder te worden lijkt het wel, of eigenlijk begin ik te verlangen naar meer tastbaarheid.... Hopelijk voel ik prutske ook tegen die tijd, dan gaat het helemaal écht worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?