quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef octopussy het volgende:
*meldt
*duikt bed weer in.Hele nacht last gehad van rommelende buik
nee teleurgesteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Ben je zielig?
Edit: Leo ik ben vandaag 99 weken dagen zwanger! 2 9s maar liefs!![]()
ocharmequote:
Jeej!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef flugeltje het volgende:
Ja freecell, wij zwangeren mogen nu eenmaal alleen met de voetjes onder de kont op de bank hangen
Hier een mooie sticker gekregen net, bloeddruk 130/80 (maar was voor het hartje dus ik was wat gespannen) Mooie stevige hartslag bij het prutske en ook de echo was prima in orde volgens de gyn... Gelukkig dus wel de bevestiging dat er nog steeds een kindje in me zit
Het is al een week tijd voor een vlugtasquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
Hoppa Flugel! Gefeliciteerd!
En kan iemand me even vertellen dat het toch echt tijd wordt voor een vluchttas?Ik wil er nog niet aan geloof ik
Je hebt nog tijd zatquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
En kan iemand me even vertellen dat het toch echt tijd wordt voor een vluchttas?Ik wil er nog niet aan geloof ik
Precies datquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef happyme28 het volgende:
ChilllayD, zomaar een dag cadeau gekregen! 1 augustus is natuurlijk veel mooier ook dan 2 augustus
Ach nog tijd zat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef freecell het volgende:
Haha, dat is ook het idee van mijn man geloof ik. Die ziet het ook al helemaal voor zich dat als ik naar het ziekenhuis moet, dat hij dan met zijn auto over de busbaan gaat scheuren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ons lijstje is niet zo lang:
ziekenhuistas -> babykamer
maxi cosi -> babykamer
fotocamera -> werkkamer
handtas -> tafeltje gang
zwangerschapskaart -> tafeltje gang
(bier -> koelkast garage)
Dus het komt vast goed...
mijn man denkt volgens mij dat je als vrouw volledig ontoerekeningsvatbaar en/of in een soort coma raakt vanaf de eerste wee en dat je dan niet meer kan communiceren![]()
Dat zal m dan nog behoorlijk tegenvallenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
Haha, dat is ook het idee van mijn man geloof ik. Die ziet het ook al helemaal voor zich dat als ik naar het ziekenhuis moet, dat hij dan met zijn auto over de busbaan gaat scheuren.![]()
Ik heb al een tijdje de vluchttas klaarstaan, maar meer omdat ik weet dat lief niet zo handig is met het vinden van dingen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is al een week tijd voor een vlugtashoppa! inpakken dat ding!
Ja en een kind moet zich vooral niet welkom voelenquote:foto Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Whaaaa NIET INPAKKEN DAT DING! Straks denkt het kind nog dat het welkom is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop