abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 16:50:47 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77517701
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar is die niet al ietsjes ouder?
6 weken oud
Maargoed, sinds 2 nachten slaapt hij weer goed in zn eigen bedje (de halve nacht)
Want ik vind het toch ook wel eng, bij ons in bed.
pi_77517759
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

6 weken oud
Maargoed, sinds 2 nachten slaapt hij weer goed in zn eigen bedje (de halve nacht)
Want ik vind het toch ook wel eng, bij ons in bed.
Oh das nog wel klein

Tja het went. (Kun je geen cosleeper opzetten, misschien dat je dat een fijner idee vind?)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:55:31 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77517914
Ja, wie weet doe ik dat wel, ook wel zo handig met de borstvoeding enzo.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:04:34 #254
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77518311
Hier in eerste instantie een wiegje van riet met luchtdoorlatende binnenbekleding (1 laag stof, dus wel ademend) dat was prima. Inderdaad niet zo'n 'stootkussen' omdat ze daar van kunnen stikken als ze er tegenaanrollen.
pi_77518496
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
Hier ook vaker.
Ze slaapt in een ledikantje dat tegen ons bed geschoven staat (als een co-sleeper maar dan met de spijlen er nog tussen) maar ik val nog al eens in slaap bij een nachtvoeding en word dan wakker met Leah slapend tegen mijn blote borst. Soms wel een halve nacht dus..
Ik zorg er in ieder geval voor dat we altijd hoog liggen (zij draagt een slaapzak en ik krijg koude schouders en armen ) maar het blijft eng.
pi_77520951
Ik heb mijn eerste hormonale jankbui achter de rug (en ik ben niet zo'n janker )

Manlief maakte een grapje die niet zo lekker viel en ik wilde er tegen in gaan en ineens stroomden de tranen eruit na een minuut vroeg ik mezelf al af waar ik mee bezig was en het heeft nog een half uur geduurd voordat ik uitgehuild was

Vreemde gewaarwording.. zo uit het niets eigenlijk!
pi_77521007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maar ben wel een stuk opgeluchter, t kan er maar uit zijn.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:36:15 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77521617
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale jankbui achter de rug (en ik ben niet zo'n janker )

Manlief maakte een grapje die niet zo lekker viel en ik wilde er tegen in gaan en ineens stroomden de tranen eruit na een minuut vroeg ik mezelf al af waar ik mee bezig was en het heeft nog een half uur geduurd voordat ik uitgehuild was

Vreemde gewaarwording.. zo uit het niets eigenlijk!
Dat had ik ook een keer!
Manlief zei iets waar ik normaal mijn schouders voor opgehaald zou hebben. Ik huilen, hij excuses aanbieden en ik bleef maar huilen. HIj: ja ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen dan dat het me spijt.
Waarop ik antwoord: <insert gierende uithalen> ja nee het is al goed, maar ik kan niet meer stoppen met huilen...
Heeft inderdaad een half uur geduurd voordat ik weer een beetje bijgekomen was...
pi_77521730
Vreemd hè? De meneer had al zoiets van joh
  maandag 1 februari 2010 @ 18:59:48 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77522553
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Vreemd hè? De meneer had al zoiets van joh
Die van mij ook...
Later hebben we er hartelijk om gelachen
  maandag 1 februari 2010 @ 19:55:25 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77525462
Tico en Orea last van hormonen... Die van mij worden weer wat stabieler. Huil niet meer elke dag zeg maar.
We gaan de wieg van mijn kant ook bekleden met een dunne stof. De stof zit volgens mij aan de buitenkant van de spijltjes maar weet et niet zeker meer. Wat betreft de wieg van manlief's kant, volgens mij is die volledig van rotan dus kan niet vanbinnen bekleed worden.
pi_77528843
Zo ik zit nog lekker op mijn blauwe wolk
Vandaag weer lekker kleertjes geshopt (nou ja vooral gekregen vandaag haha), echt ik ben name it fan

Moet zeggen dat die hormonen hier wel mee vallen
Valt me wel weer mee van mezelf
Het hormonale is dus niet een genetisch defect in de familie
  maandag 1 februari 2010 @ 23:14:46 #263
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77535500
Ik heb een snuggle nestje. Vind ik zelf echt heel fijn en een aanrader.
L. ligt er nu nog steeds elke nacht het 2e gedeelte in. Ik leg hem eerst in zijn eigen bedje en als hij zich dan 's nachts meldt voor een voeding hou ik hem maar bij me

Ik heb zo 1:
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77539620
Oh dat ziet er handig en comfortabel uit Rocka! Wist helemaal niet dat dat bestond.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 07:32:06 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77539896
Goedemorgen allemaal, aan de rust vanochtend te merken hebben de meesten goed geslapen... Fijn

Hier ook een prima nacht achter de rug, ik blijf van die vage en rare dromen houden. En wat lijken ze écht Zo ben ik al een keer pislink op Martijn wakker geworden en duurde het echt best een tijd voor het besef doordrong dat ik eigenlijk helemaal niet boos was

Ik blijf hopen dat ik snel wat ga voelen/merken van de zwangerschap, dit niemandsland is niks. Ik mag bij onzekerheid bellen met het ziekenhuis en langskomen om naar het hartje te luisteren, maar wil eigenlijk ook niet toegeven aan de onzekerheid. Vrees dat dan het eind helemaal zoek is....

Overigens vind ik dat ik momenteel heel erg weinig last heb van hormonale buien, ze spelen wel eens op, maar ik verander niet in een hysterisch mens ofzo, al heb ik die momenten een paar weken geleden wel gehad.

Fijne dag allemaal vandaag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 07:38:59 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77539933
Goodmorning! Ik wel wat onrustig geslapen maar maar 1 keer eruit om te plassen. Net ontbeten en hubby gedag gezegd en dan ga ik zo nog even een paar uurtjes plat.

fluugs, heb je al een afspraak gemaakt voor de 20weken echo? Vond ik prettig destijds dan had ik weer een punt om naartoe te leven (en ik kon zelf nog een tijdstip kiezen omdat ik vroeg was).

Kan trouwens wel kloppen dat je je beter (minder hormonaal) voelt dit trimester, had ik ook, veel energie en weinig 'rare' buien. Hopen dat het zo blijft!

Iedereen alvast een fijne dag, ik check later weer in
  dinsdag 2 februari 2010 @ 07:42:57 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77539959
@happy, die afspraak staat voor over 6 weken. (op 22 weken, kon niet anders) Maar ik heb over 2 weken al wel een pretecho....

Slaap lekker meid!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 07:45:28 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77539972
Goedemorgen!
Ja hier best oke geslapen, maar dat doe ik eigenlijk meestal wel. Het enige wat dus vervelend is, is die tintelende slapende handen maar goed...

Die baby komt hier in een weigje naast het bed. Manlief en ik zijn allebei onrustige slapers. Nu ga ik niet gauw ergens bovenop liggen maar mijn man die wordt eigenlijk nergens wakker van. Die gaat ook gerust bovenop mij liggen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 07:47:14 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77539987
happy, slaap lekker voor strakjes!

ow flugel, babygluren over 2 weken... En daarna kun je wegzwijmelen bij de DVD en dan ga je de baby voelen en dan de volgende echo en en en...
nog eventjes meisje
pi_77540136
Ik heb het wiegje van Dijon ook tegen mijn bed aan getrokken. Wel spijltjes dus maar ik kan hem toch met mijn hand aanraken en troosten of gewoon makkelijk op pakken als hij komt voor een voeding.
Lily, ik val wel in slaap tijdens het voeden maar ik voed zittend. En zittend slapen is niet comfortabel dus zodra hij klaar is en geboerd heeft leg ik hem in zijn wiegje of op mijn borst terwijl ik dan half liggend/zittend tegen mijn hoofdkussen aan kruip. Ik wou dat wij een breder bed hadden zodat hij er tussen in kon met zo een snuggle nestje als de jouwe Rocka, maar ons bed is slechts 1.40 breed. Dan liggen wij op het randje zeg maar.
pi_77540149
Ik hoop ook dat mijn hormonale buien snel voorbij zijn hoor! Ik zat zondag ineens ook te huilen maar dat was wel zo voorbij.
Vanavond mag ik lekker naar de verloskundige, ben heel benieuwd, tot nu toe was ik in het ziekenhuis voor de controles maar alles gaat goed dus nu mag ik naar de verloskundige!
pi_77540250
mogge

Hier geen fijne nacht gehad. Pas rond een uur of 3/4 ben ik een beetje weggedoezeld tussen het rommelen door, en net wakker geworden uit een bevallingsnachtmerrie. Inclusief buikpijn. Darmen zijn weer/nog steeds van slag dus ik zou best iets van een buikgriepje kunnen hebben.

Moet om 11.00 uur weer naar de vlos voor controle. Nu even kijken of ik nog een uurtje slaap kan pakken.
pi_77540449
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat een verhalen weer. Af en toe zit ik echt zo maar zolang je er zelf rustig onder blijft hahaha
Een huis bouwen zorgt er wel voor dat je rustig blijft in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld: zaken die te laat geleverd/gestart worden.
Ik was in het begin van de bouw ook veel gestresseerder in zo'n situaties
pi_77540528
Gelukkig heb ik verder eigenlijk echt geen last van mijn hormonen.. Wel weer ontzettend last van mijn blaas... Vannacht was het ook weer drama, ik probeer vanaf een uur of 7 niks meer te drinken, maar zodra ik in bed ga liggen voelt mijn blaas aan alsof ie op knappen staat en kan ik om de 10 minuten naar de wc.... ik word er gek van en hoop echt dat dat snel veranderd... (heb al 3 keer urine ingeleverd en op kweek laten zetten en dat is allemaal goed...)

Goeiemorgen overigens allen!
pi_77541136
Orea: Ter troost: het ging bij mij weer over (en het is sinds gisternacht terug, maargoed )

Bleh Octo, kan je nu overdag nog een beetje bijslapen?

Hier alles goed. Wel slecht geslapen, maar dat is wederom te wijten aan een verkouden dreumes
Van mij mag hij ophouden met verkouden zijn! TARA werkt vandaag nog meer dan 8 uur, maar dan morgen niet en donderdag en vrijdag alleen 's ochtends.
Ik vind het op het moment niet fijn als ik een hele dag alleen met hummeltje thuis ben. Vooral niet als we beiden weinig geslapen hebben
pi_77541223
Ow, en trouwens... 2 nachten slapen op een luchtmatras zorgt er wel voor dat je de twee volgende nachten als een roos slaapt
pi_77541358
mogguh!

Orea: dat is vervelend meid!

Octo: beterschap voor jou!

Hier als een blok geslapen, er niet eens uit geweest. Maar nu dus wel enorme rugpijn. Gelukkig weinig op de planning voor vandaag.
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
pi_77541431
hier nog steeds bronchitus & griep. nu met snipverkouden dreumes en manlief die echechtecht moet vergaderen (via wegen waar niet meer gestrooid wordt)

ik heb nu de kat ingeschakeld als oppas, werkt best goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77541506
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:
mogguh!
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
we hebben selene de eerste 6 weken bij ons op de kamer gehad. en als ik heel eerlijk moet zijn: bij ons beviel het niet zo, want iedereen hield elkaar wakker. wij zijn allemaal lichte slapers, na 6 weken ging selene naar haar eigen kamertje en iedereen sliep gelijk een stuk beter. ws doen we het deze keer niet, ook vanwege ruimtegebrek. ik kan me echter prima voorstellen dat het wel fijn kan zijn hoor! voor de binding is het iig fijn, en je kindje kan ook goed wennen aan het dag/nacht ritme (dat draaien ze in het begin vaak om) omdat jij dat goed hebt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:46:14 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77541522
quote:
mogguh!

Orea: dat is vervelend meid!

Octo: beterschap voor jou!

Hier als een blok geslapen, er niet eens uit geweest. Maar nu dus wel enorme rugpijn. Gelukkig weinig op de planning voor vandaag.
Dat moet je helemaal zelf weten. Waar jij je goed bij voelt...
Ik kreeg van de week van een ex-kraamverzorgster te horen dat ik de baby niet bij mij op de kamer moest leggen. Dan kreeg ik geen rust...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:51:50 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_77541629
Goedemorgen,

Orea, balen van de druk op je blaas. Het gaat niet over als je blijft liggen?

Simmu en Freecell, sterkte met jullie zieke kindjes. Handige kat heb je simmu!

DJRandall, wij zijn ook van plan onze dochter direct op haar eigen kamertje te leggen, we kunnen wel aan een wieg komen maar ik vind eigenlijk ook dat een kindje op een eigen kamertje zou moeten kunnen. Wel vraag ik me af of het handig is een goede voedingsstoel te zoeken en te gebruiken voor de nachtvoedingen. Of doet iedereen dat gewoon in bed?
pi_77541638
quote:

Eigen kamertje doen we hier echt niet Dan hoor je de hummel pas als hij/zij huilt en dan wordt aanleggen ed een stuk ingewikkelder, want honger en boos. Als je ze iets eerder pakt (bij smakken en mompelen) gaat het allemaal veel relaxter.
Wij dachten bij Leander aan de eerste 2/3 maanden, maar uiteindelijk heeft hij een maand of 6 bij ons in de kamer geslapen. Hij werd zo vaak even wakker voor bijv. een speentje en dan was het 'arm uit bed -> speen -> verder slapen' Om 5x per nacht naar een andere kamer te lopen, daar word je niet blij van.
Toen hij echt goed doorsliep 's nachts ging hij naar z'n eigen kamer en dat ging toen ook in één keer prima
pi_77541648
Ik vind het ook zo'n moeilijke beslissing. We hebben altijd gezegd dat de baby direct op z'n eigen kamer moest liggen in zijn eigen bed (dat we nog niet zullen hebben, dus jah, dat wordt de grond ) maar er zijn al zoveel mensen in mijn omgeving die me bijna een schuldgevoel proberen aan te praten omdat we dat kindje alleen zullen leggen.
Waar er dus eerst geen twijfel was, begint deze dus nu wel te komen.
pi_77541714
Je moet doen wat voor jou en je kindje werkt. Ik vind het gewoon fijn om mijn kindje bij me te hebben 's nachts. Jen is nu 2 en we gaan als het wat langer licht blijft nu haar langzaam in haar eigen kamer te laten slapen.
pi_77541766
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:52 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het ook zo'n moeilijke beslissing. We hebben altijd gezegd dat de baby direct op z'n eigen kamer moest liggen in zijn eigen bed (dat we nog niet zullen hebben, dus jah, dat wordt de grond ) maar er zijn al zoveel mensen in mijn omgeving die me bijna een schuldgevoel proberen aan te praten omdat we dat kindje alleen zullen leggen.
Waar er dus eerst geen twijfel was, begint deze dus nu wel te komen.
dat dus. En ik moet zeggen, de redenen die iedereen heeft, vind ik ook wel overtuigend. Vooral dat je beter aan kunt leggen voordat je kindje huilt. Maar je krijgt inderdaad ook veel minder rust, en die heb ik zo hard nodig, lichamelijk....
Heb ook voor mezelf besloten om te beslissen op het moment dat het zo ver is. Mijn gevoel zal me wel vertellen wat goed is. Maar ik vind het bijzonder om te lezen dat de meningen zo verschillend zijn.

Opvallend: de meeste moeders zeggen: bij me slapen. De zwangeren van niet. Heb dus sterk het vermoeden dat ik geen twijfel meer heb als ik een kind heb...

Freecell en Simmu: voor de zieke kinders...
pi_77541806
je kan toch gewoon eventjes aankijken hoe het bevalt (either way)? tis snel genoeg verwisseld hoor
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:00:33 #287
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77541814
DJ Randall je kan ook een kindje hebben wat gewoon meteen doorslaapt van 20.00 tot 8 uur. K heeft een half jaar bij ons op de kamer geslapen en die sliep ook lekker door en goed maar E werd van het minst geringste wakker. Zodra een van ons zich omdraaide was ze wakker en die is na een week of vier naar haar eigen kamertje verhuisd en nog steeds kan ze nergens echt lekker slapen als ze ergens anders is behalve bij opa en oma want daar staat ook een ledikantje. Bij K konden wij 's avonds bijvoorbeeld boven ook de was wegleggen of iets maar nu zodra E boven slaapt kunnen we bv niet eens de trap op want dan is ze meteen wakker. E slaapt gewoon heel licht.
pi_77541877
Als Jen slaapt kan ik er een kanon naast afschieten. Maar ze wordt wel van bepaalde geluiden meteen wakker, zoals de wekker.
pi_77541898
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
=
DJRandall, wij zijn ook van plan onze dochter direct op haar eigen kamertje te leggen, we kunnen wel aan een wieg komen maar ik vind eigenlijk ook dat een kindje op een eigen kamertje zou moeten kunnen. Wel vraag ik me af of het handig is een goede voedingsstoel te zoeken en te gebruiken voor de nachtvoedingen. Of doet iedereen dat gewoon in bed?
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
pi_77542109
Mijn zus heeft haar dochter gelijk op haar kamer gelegd (nadat ze eerst een week in het ziekehuis hebben gelegen) en die vond dat prima.
Ik moet nog even kijken wat ik doe
Mijn zoon komt straks op zolder te liggen en wij hebben een best grote slaapkamer, dus als ik het niets vind dat ie zover weg ligt halen we gewoon t bankje van onze slaapkamer en komt daar zijn bedje. Dus ik wacht gewoon even af wat mijn gevoel tzt zegt
pi_77542226
Ik ben gewoon lui.. ik heb geen zin om mn bed uit te moeten..
pi_77542281
haha groot gelijk heb je
(dat zal voor mij de grootste reden zijn om hem op mijn slaapkamer te leggen haha)
pi_77542299
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
zo klinkt het wel zielig...
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon lui.. ik heb geen zin om mn bed uit te moeten..
dat kan natuurlijk ook
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:19:03 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_77542319
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Oeh, in dat opzicht klink ik wel heel erg als een ontaarde moeder
We proberen het gewoon eerst met het bedje op haar eigen kamer, vinden zij en ik het niets dan is het wiegje zo gehaald of gebracht door ouders.
pi_77542487
Mijn schoonzus is een héél andere mama dan ik. Kind meteen op eigen kamer, strak in ritme voeden. Ik ben veel meer van het 'kom maar bij mama' gebeuren

Haar kinderen lijken verdacht veel op de mijne en zijn nèt zo gelukkig En we leren best veel van elkaar

Met andere woorden: doe vooral wat bij je past.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:27:46 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77544227
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef freecell het volgende:
Met andere woorden: doe vooral wat bij je past.
Dit dus...
maar dat had ik al gezegd
pi_77544581
Goede morgen.

Hier dacht ik vanacht om 04.30 uur dat het ging gebeuren. De steken werden krampen, harde buiken werden pijnlijk. Maar na een uurtje, werd het weer minder en ben ik in slaap gevallen. Nu een uurtje wakker weer (heerlijk geslapen dus ) en heb nu wel als ik sta, een harde buik en het voelt een beetje pijnlijk in mijn buik, maar das minimaal. Dus het is lekker aan het rommelen, maar het doet lekker niets

En om ook even over het kind op zijn kamer, of bij de ouders. HIer weten we het nog niet. We zien het allemaal wel.
pi_77544743
Das wel storend Ymme, dan blijft het wat spierpijnig hè?
Loop je bij eke beweging zo van 'oempf!'
Blijkbaar vragen die voorweeën nog best wel wat spierkracht!

Oja, voor de eerste-keer mama's hier. In de categorie: 'wat niemand je vertelt'
Ong. 2 dagen na de bevalling heb je helse spierpijn overal
pi_77544775
Meldt... niks hier, het is allemaal weer zo kalm in de buik.

Gister met mijn moeder nog wat kleertjes gehaald in een 2e hands winkel waarvan ik het bestaan niet eens wist. Zo lief en lekker warm spul voor in deze winter.

Ik wist altijd heel zeker dat de baby maar gelijk op haar eigen kamer moest, nu twijfel ik over hoe ik er over denk als ze er eenmaal is. Maar probleem blijft dat bij ons op de slaapkamer er eigenlijk geen ruimte is. En in bed doe ik niet, daarvoor slapen we beide te diep en te onrustig, dat is gewoon gevaarlijk.
Maar ik denk dat de oplossing vanzelf komt inderdaad, misschien slaapt ze wel heerlijk alleen op haar rustige kamertje, we zullen het zien. (snel hoop ik, ben er nu echt wel klaar voor)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:50:29 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77545029
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Das wel storend Ymme, dan blijft het wat spierpijnig hè?
Loop je bij eke beweging zo van 'oempf!'
Blijkbaar vragen die voorweeën nog best wel wat spierkracht!

Oja, voor de eerste-keer mama's hier. In de categorie: 'wat niemand je vertelt'
Ong. 2 dagen na de bevalling heb je helse spierpijn overal
hmm volgens mij heb ik daar tot 2 keer toe geen last van gehad.
Maar ik kan wel een lijst andere ongemakken opsommen als jullie willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')