6 weken oudquote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar is die niet al ietsjes ouder?
Oh das nog wel kleinquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
6 weken oud
Maargoed, sinds 2 nachten slaapt hij weer goed in zn eigen bedje (de halve nacht)
Want ik vind het toch ook wel eng, bij ons in bed.
Hier ook vaker.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ben wel een stuk opgeluchter, t kan er maar uit zijn.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat had ik ook een keer!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale jankbui achter de rug![]()
(en ik ben niet zo'n janker
)
Manlief maakte een grapje die niet zo lekker viel en ik wilde er tegen in gaan en ineens stroomden de tranen eruitna een minuut vroeg ik mezelf al af waar ik mee bezig was
en het heeft nog een half uur geduurd voordat ik uitgehuild was
Vreemde gewaarwording.. zo uit het niets eigenlijk!
Die van mij ook...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Vreemd hè? De meneer had al zoiets van joh![]()
Een huis bouwen zorgt er wel voor dat je rustig blijft in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld: zaken die te laat geleverd/gestart worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat een verhalen weer. Af en toe zit ik echt zomaar zolang je er zelf rustig onder blijft hahaha
we hebben selene de eerste 6 weken bij ons op de kamer gehad. en als ik heel eerlijk moet zijn: bij ons beviel het niet zo, want iedereen hield elkaar wakker. wij zijn allemaal lichte slapers, na 6 weken ging selene naar haar eigen kamertje en iedereen sliep gelijk een stuk beter. ws doen we het deze keer niet, ook vanwege ruimtegebrek. ik kan me echter prima voorstellen dat het wel fijn kan zijn hoor! voor de binding is het iig fijn, en je kindje kan ook goed wennen aan het dag/nacht ritme (dat draaien ze in het begin vaak om) omdat jij dat goed hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:mogguh!
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
Dat moet je helemaal zelf weten. Waar jij je goed bij voelt...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:mogguh!
Orea:dat is vervelend meid!
Octo:beterschap voor jou!
Hier als een blok geslapen, er niet eens uit geweest. Maar nu dus wel enorme rugpijn. Gelukkig weinig op de planning voor vandaag.
Ik lees dat veel moeders hun kleintje bij zich hebben 's nachts. De kraamzorg opperde dat ook bij ons, maar daar moet ik echt aan wennen hoor. Voor mijn gevoel hoort een kindje toch echt op zijn eigen kamertje en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Is het echt puur voor de nachtvoedingen?
Eigen kamertje doen we hier echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef DJRandall het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:52 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het ook zo'n moeilijke beslissing. We hebben altijd gezegd dat de baby direct op z'n eigen kamer moest liggen in zijn eigen bed (dat we nog niet zullen hebben, dus jah, dat wordt de grond![]()
) maar er zijn al zoveel mensen in mijn omgeving die me bijna een schuldgevoel proberen aan te praten omdat we dat kindje alleen zullen leggen.
Waar er dus eerst geen twijfel was, begint deze dus nu wel te komen.
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
=
DJRandall, wij zijn ook van plan onze dochter direct op haar eigen kamertje te leggen, we kunnen wel aan een wieg komen maar ik vind eigenlijk ook dat een kindje op een eigen kamertje zou moeten kunnen. Wel vraag ik me af of het handig is een goede voedingsstoel te zoeken en te gebruiken voor de nachtvoedingen. Of doet iedereen dat gewoon in bed?
zo klinkt het wel zielig...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon lui.. ik heb geen zin om mn bed uit te moeten..
Oeh, in dat opzicht klink ik wel heel erg als een ontaarde moederquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben net 9 maanden ín je gezeten, dan is een hele nacht alleen wel lang hoor
Dit dus...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:25 schreef freecell het volgende:
Met andere woorden: doe vooral wat bij je past.
hmm volgens mij heb ik daar tot 2 keer toe geen last van gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Das wel storend Ymme, dan blijft het wat spierpijnig hè?![]()
Loop je bij eke beweging zo van 'oempf!'
Blijkbaar vragen die voorweeën nog best wel wat spierkracht!
Oja, voor de eerste-keer mama's hier. In de categorie: 'wat niemand je vertelt'
Ong. 2 dagen na de bevalling heb je helse spierpijn overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |