6 weken oudquote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar is die niet al ietsjes ouder?
Oh das nog wel kleinquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
6 weken oud
Maargoed, sinds 2 nachten slaapt hij weer goed in zn eigen bedje (de halve nacht)
Want ik vind het toch ook wel eng, bij ons in bed.
Hier ook vaker.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ben wel een stuk opgeluchter, t kan er maar uit zijn.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat had ik ook een keer!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale jankbui achter de rug![]()
(en ik ben niet zo'n janker
)
Manlief maakte een grapje die niet zo lekker viel en ik wilde er tegen in gaan en ineens stroomden de tranen eruitna een minuut vroeg ik mezelf al af waar ik mee bezig was
en het heeft nog een half uur geduurd voordat ik uitgehuild was
Vreemde gewaarwording.. zo uit het niets eigenlijk!
Die van mij ook...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Vreemd hè? De meneer had al zoiets van joh![]()
Een huis bouwen zorgt er wel voor dat je rustig blijft in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld: zaken die te laat geleverd/gestart worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat een verhalen weer. Af en toe zit ik echt zomaar zolang je er zelf rustig onder blijft hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |