da's bijzaakquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kop m in!!!!
De baby natuurlijk ook![]()
Zolang je zorgt dat je een "ademende" stof gebruikt, en zorgt dat het zeer goed vast zit en dus niet los raakt, zou het kunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?
Thanks!
Tiet is genoegquote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
aanvulling op tico: en het adres van een locatie waar manlief een kolf zou kunnen huren. ik zou vtv de kolf nog niet huren, maar mocht je op het moment supreme moeten bijkolven, is het wel handig als je al weet waar je zo'n ding kan halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
Lanoline, zuiver wolvet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef ymme het volgende:
Tepelkloven cremé, heb ik op advies hier al in huis.
En zoogkompressen inderdaad.
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Saffier het volgende:
Ik besfte net dat ik al op een kwart zit, gister 10 weken![]()
![]()
![]()
Het gaat me te hard!! Nu al!
Het heeft hier ook geholpen als een tiet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
En we zitten maar een weekje na elkaarquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.
Kijk maar eens op de verpakking wat erin zitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
Ik heb de tepelcremé van de hema.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Zolang er maar geen alcohol ed. in zit.quote:
ik heb deze in mijn handen gehad, maar die was in verhouding een heel stuk duurder dan de bepanthen. Dus toen voor de bepanthen gegaan.quote:
De vroedvrouw weet ervan. Heb ik laatst al aangegeven toen ze op huisbezoek is geweest...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Hola! Mams is weer vertrokken en zit lekker languit op de bank. Voordat mijn moeder kwam nog lekker even 2 uurtjes geslapen.
Bedrijvig ochtendje gehad! Bezoekje aan de VK was prima. Hartje, Groei en bloeddruk waren prima. Alleen had ze geen 100% zekerheid over de ligging. Hij was wel ingedaald maar ze twijfelde een heel klein beetje over de positie van de kleine. Mag dus woensdagochtend even baby-gluren![]()
Verder ook de klossen en ondersteek opgehaald en nog een thermometer voor de kleine gekocht, was er nog steeds niet van gekomen.
Vanmiddag nog even een klein strijkje wegwerken en verder lekker niets.
Asy, hopenlijk neemt dat vochtvasthouden nog af, want dat is echt vervelend. Tintelende handen heb ik ook af en toe, maar dan heb ik gewoon verkeerd gelegen in mijn slaap. Even laten doorbloeden en het is weer weg. Wel in de gaten houden (wat Huup dus zegt!) en morgen aangeven bij de controle. Sterkte! (wel fijn dat je goed slaapt!)
Ja, ze zijn mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef Asyniur het volgende:
En opeens valt mij in dat jullie gordijnen al binnen waren (toch?). Jippie!
pssst maar de aardappels mogen wel geschild wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:47 schreef happyme28 het volgende:
Net ruim een uur met vriendinnetje aan de telefoon gehangen (is 2 weken geleden bevallen) dus strijkje is er bij ingeschoten, maar dat komt dan morgen wel. Nu geen zin meer.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
pssst maar de aardappels mogen wel geschild worden
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
karweifolder blz 9quote:Op maandag 1 februari 2010 15:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn mooize moeten alleen nog even goed uithangen en misschien nog even gestreken, maar dat komt wel. Ze hangen nu prima! Ben nu alleen nog op zoek naar een staande witte kapstok (liefst wat speels, dus als iemand tips heeft
)
Net ruim een uur met vriendinnetje aan de telefoon gehangen (is 2 weken geleden bevallen) dus strijkje is er bij ingeschoten, maar dat komt dan morgen wel. Nu geen zin meer.
Hier alleen een paar flesjes (avent startersset) en uit die gratis dozen wat proefpakjes flesvoeding eventueel, maar dat hoop ik niet te hoeven gebruiken.
Ja uhh... mooeeeeequote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Nou inderdaad, moet ik nog op gaan letten wat ik hier schrijfquote:
Goed plan! Aardappels! Of nee, HUTSPOT! Heb ik de laatste tijd iets mee...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Vraag het aan je kraambureau/verloskundigequote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Saffierke
Nog even checken of ik het goed begrepen heb... Van die zachte hoofdeinde kussens mogen niet, maar een wiegje met alleen stof/kant bekleden mag wél? (anders hebben we hier wel een probleem met de erf-wieg)
Verloskundige heb ik niet en de gyn kijkt meestal maar wat schaapachtig als ik over dit soort dingen beginquote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vraag het aan je kraambureau/verloskundige
Maar het kraambureau komt toch bij je langs als je een week of 35 bent. Vraag je het dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verloskundige heb ik niet en de gyn kijkt meestal maar wat schaapachtig als ik over dit soort dingen beginHet kraambureau zou ik kunnen bellen natuurlijk, maar kun je daar zo vroeg al mee beginnen? Ze hebben naar ik aanneem toch wel wat beters te doen dan vraagbaak te spelen voor onzekere toekomstige moeders?
Heb ook al gegoogeld, maar daar word je ook niet echt wijzer van met 387 verschillende antwoorden....
óp een aankleedkussen? Als matrasje bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Oh onze nieuwe beeb zal waarschijnlijk weer op een aankleedkussen slapen.![]()
Lekker knus.
dat mag wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Saffierke
Nog even checken of ik het goed begrepen heb... Van die zachte hoofdeinde kussens mogen niet, maar een wiegje met alleen stof/kant bekleden mag wél? (anders hebben we hier wel een probleem met de erf-wieg)
Dan is de wieg al wel klaarquote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het kraambureau komt toch bij je langs als je een week of 35 bent. Vraag je het dan.
Yep, zodat ze niet het bed doorgaat...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
óp een aankleedkussen? Als matrasje bedoel je?
Ik zeg briljant!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, zodat ze niet het bed doorgaat...
Wacht ik zoek ff een foto.
Mijn kleine slaapt dus bij me in bed.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg briljant!
* meteen opschrijft in boekje
Ah okay, ik dacht echt dat je het in een ledikantje gelegd had om rollen te voorkomen...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kleine slaapt dus bij me in bed.
Nee, Jen lag in een een wiegjequote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht echt dat je het in een ledikantje gelegd had om rollen te voorkomen...
Maar is die niet al ietsjes ouder?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
Fabian slaapt ook regelmatig tussen ons in. Maar zonder verschoningskussen. Meestal ligt hij overigens op mijn man of op mij. Ons bed is zo groot dat de kans dat we op hem rollen echt nihil is. En ik slaap heel licht dus ik word meerdere keren wakker om te controleren.
En hij ligt hoog zodat het dekbed niet helemaal over hem heengaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |