da's bijzaakquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kop m in!!!!
De baby natuurlijk ook![]()
Zolang je zorgt dat je een "ademende" stof gebruikt, en zorgt dat het zeer goed vast zit en dus niet los raakt, zou het kunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor alle antwoorden!!! Daar heb ik nog eens wat aan.
Een dun stofje langs het randje is dus een beter idee en dat mag toch wel?
Thanks!
Tiet is genoegquote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
aanvulling op tico: en het adres van een locatie waar manlief een kolf zou kunnen huren. ik zou vtv de kolf nog niet huren, maar mocht je op het moment supreme moeten bijkolven, is het wel handig als je al weet waar je zo'n ding kan halen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
Lanoline, zuiver wolvet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef ymme het volgende:
Tepelkloven cremé, heb ik op advies hier al in huis.
En zoogkompressen inderdaad.
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Saffier het volgende:
Ik besfte net dat ik al op een kwart zit, gister 10 weken![]()
![]()
![]()
Het gaat me te hard!! Nu al!
Het heeft hier ook geholpen als een tiet.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
En we zitten maar een weekje na elkaarquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week al klaar met mn eerste trimester.
Kijk maar eens op de verpakking wat erin zitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom geen bepanthen? Dat was het enige wat hielp met kloven bij/door Tobias toen....
Ik heb de tepelcremé van de hema.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lanoline, zuiver wolvet.
Geen bepanthen enzo..
Zolang er maar geen alcohol ed. in zit.quote:
ik heb deze in mijn handen gehad, maar die was in verhouding een heel stuk duurder dan de bepanthen. Dus toen voor de bepanthen gegaan.quote:
De vroedvrouw weet ervan. Heb ik laatst al aangegeven toen ze op huisbezoek is geweest...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef happyme28 het volgende:
Hola! Mams is weer vertrokken en zit lekker languit op de bank. Voordat mijn moeder kwam nog lekker even 2 uurtjes geslapen.
Bedrijvig ochtendje gehad! Bezoekje aan de VK was prima. Hartje, Groei en bloeddruk waren prima. Alleen had ze geen 100% zekerheid over de ligging. Hij was wel ingedaald maar ze twijfelde een heel klein beetje over de positie van de kleine. Mag dus woensdagochtend even baby-gluren![]()
Verder ook de klossen en ondersteek opgehaald en nog een thermometer voor de kleine gekocht, was er nog steeds niet van gekomen.
Vanmiddag nog even een klein strijkje wegwerken en verder lekker niets.
Asy, hopenlijk neemt dat vochtvasthouden nog af, want dat is echt vervelend. Tintelende handen heb ik ook af en toe, maar dan heb ik gewoon verkeerd gelegen in mijn slaap. Even laten doorbloeden en het is weer weg. Wel in de gaten houden (wat Huup dus zegt!) en morgen aangeven bij de controle. Sterkte! (wel fijn dat je goed slaapt!)
Ja, ze zijn mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef Asyniur het volgende:
En opeens valt mij in dat jullie gordijnen al binnen waren (toch?). Jippie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |