Mja, je hebt 100% gelijk maar je krijgt hier toch geen reactie op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is me al zo vaak opgevallen dat er op gescheld ingegaan wordt zodat er bans uitgelokt kunnen worden, maar als er op een volwassen en normale manier gepost wordt, luistert niemand en kan je het doen met een grove smoel van Yvonne.
En dan zijn de users ineens kinderachtig. Heerlijk dat gespiegel.
Eens. Al is het alleen omdat ik er in voorkom.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt eraan wie dat voorstelde.
Zolang het maar niet een of andere populaire wannabee is die hier net een jaar rondloopt.
Alles omtrend de kaste loopt via mij ja
Dat is het beste te vergelijken met naaktfoto's van beiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Maar de vraag is, lijkt Breathtaking op Anna Friel ofniet?
he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Met losse haren wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Zie zijn foboquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
php, wie vind mij een naaier en waarom?
Moet je me iets vertellen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens. Al is het alleen omdat ik er in voorkom.
Misschien een beetje, maar ik denk het niet ..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja. Ik sta in het fobo van bowaquote:
Waarschijnlijk is hij geband. Ik weet niet over wie het gaat maar die kans is vrij groot.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom komt die klaphark dat niet zelf vertellen?
Omdat ie gebanned is, heel misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, je hebt 100% gelijk maar je krijgt hier toch geen reactie op.
Is this place @ your comment..quote:
je kan nu beter zeggen wie er niet een ban heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ie gebanned is, heel misschien?
Ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kan nu beter zeggen wie er niet een ban heeft
Je staat meerdere keren in mijn foboquote:
Neuh. Dan heb je met echte mensen te maken en zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Moet je ook eens proberen dat werken, leuk joh!
Goede inhoudelijke reactie. Ik snap nu precies waarom de laatste paar dagen de beslissingen zijn genomen die zijn genomen. Bedankt voor deze uitleg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Zal ik doen, morgen weer. Ok? Verder ga ik me niet tot dit niveau verlagen, maar je poging tot bashen was goed hoor. Echt. Serieus. Ja. Respect voor jou. Gevatte opmerking. Ik blijf verbaasd over hoe jij steeds weer gevat uit de hoek komt. Is het niet lachen omdat iemand stottert, is het wel denken dat iemand werkeloos isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Ze bevestig het keer op keer weer. Dat is het mooie van Yvonne, daar kun je van op aan dat je daar nooit een fatsoenlijke, dan wel inhoudelijke reactie krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie. Ik snap nu precies waarom de laatste paar dagen de beslissingen zijn genomen die zijn genomen. Bedankt voor deze uitleg.
quote:
Nou zeg doe eens lief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben echt coolquote:
vind jij mij een naaier?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens lief.
Waarom doe je zo vijandig
PM me maar. Ben off.
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben echt cool
Maar wat staat er dan in dat fobo? Dat kan ik mobiel niet lezen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zal ik doen, morgen weer. Ok? Verder ga ik me niet tot dit niveau verlagen, maar je poging tot bashen was goed hoor. Echt. Serieus. Ja. Respect voor jou. Gevatte opmerking. Ik blijf verbaasd over hoe jij steeds weer gevat uit de hoek komt. Is het niet lachen omdat iemand stottert, is het wel denken dat iemand werkeloos is! Geniaal
!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je staat meerdere keren in mijn fobo
omdat het verspilde moeite is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik merk wel dat er erg weinig crewleden op BobbyB's post reagerenWaarom is dat?
![]()
![]()
ik dus ook niet, al ben ik wel het onderwerpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat
Kaste 1 oogt behoorlijk leegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Waarom gaat het hier nog over dit is niet eens meer recent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Modus het volgende:
Een mod gaan bellen over een ban op een internetforum.!
Op de kleuterschool hoor je het nog wel: "Neeeheee, jij mag niet meedoen met ons! Juuuuhuuuuf hij wil meedoen maar hij is stommmmm!" Na de kleuterschool verdwijnt die neiging bij de meesten meestal wel.
. De rest gaat in KLB SC posten.
.
Tevens [ afbeelding ]-tvp.
en wat is het praktisch nut van die kastes?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
gers
phpmystyle, Lamon
Hoezo dan? Ik zie niet in wat er mis mee is? Hij heeft een mening en verwoord die duidelijk met heldere en goede argumenten. Waarom wordt daar niet op ingegaan maar wel op gescheld van andere users?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het verspilde moeite is?
Ja, dat zal het zijn. Je zal eens geconfronteerd worden met je fouten en er serieus op in moeten gaan. Dat is toch lastig, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het verspilde moeite is?
Ik ben zo tof, ik paste niet meer in dat systeem want dan zou ik boven de eerste staan.quote:
Nee, dat is leuk want RELLEN en BANS!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik zie niet in wat er mis mee is? Hij heeft een mening en verwoord die duidelijk met heldere en goede argumenten. Waarom wordt daar niet op ingegaan maar wel op gescheld van andere users?
Is dat geen verspilde moeite?
Het is niet tof wat er gebeurd is, en ze hoeven ook niet zo te doen, maar ga dan zelf als je hier binnenkomt vallen ook niet dom doenquote:
Whehehehe vandaar dat je ook komt meeposten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Modus het volgende:
Een mod gaan bellen over een ban op een internetforum.!
Op de kleuterschool hoor je het nog wel: "Neeeheee, jij mag niet meedoen met ons! Juuuuhuuuuf hij wil meedoen maar hij is stommmmm!" Na de kleuterschool verdwijnt die neiging bij de meesten meestal wel.
. De rest gaat in KLB SC posten.
.
Tevens [ afbeelding ]-tvp.
Mjah, ze kunnen schijnbaar neit tegen nieuwkomersquote:
uh watquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ze kunnen schijnbaar neit tegen nieuwkomers
Hee een pinguïnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:45 schreef Pingwingei het volgende:
de eindeloze discussie duurt voort? Ga dat in ONZ doen, daar heeft ook niks nut
Daar gaat het dus al echt heel lang niet meer over he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan prima, als die zich net zo goed weten te gedragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar dan wel over?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al echt heel lang niet meer over he.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:26 schreef yvonne het volgende:
ynuhh maand weg
ik kan je post niet meer vinden, doe eens een linkje posten. Dan ga ik er serieus op in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Je zal eens geconfronteerd worden met je fouten en er serieus op in moeten gaan. Dat is toch lastig, dat snap ik ook wel.
NU JA ZEG!quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen zich zo kunnen laten gaan vanwege het samenvoegen van 2 slowchat topics
Het kwam van beide kanten en het is zo wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
die van onzin en klb?quote:
Iedereen die zich hier baas noemt is droevig!!quote:
S&F en PUB dooohoooooh daar gaat het al een hele tijd over!quote:
Het was meer een reactie op Yvonne met haar kinderachtige gedrag, dus voel je zelf vooral niet aangesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan je post niet meer vinden, doe eens een linkje posten. Dan ga ik er serieus op in.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is me al zo vaak opgevallen dat er op gescheld ingegaan wordt zodat er bans uitgelokt kunnen worden, maar als er op een volwassen en normale manier gepost wordt, luistert niemand en kan je het doen met een grove smoel van Yvonne.
En dan zijn de users ineens kinderachtig. Heerlijk dat gespiegel.
Dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is niet tof wat er gebeurd is, en ze hoeven ook niet zo te doen, maar ga dan zelf als je hier binnenkomt vallen ook niet dom doen
[..]
Iedereen die zich hier baas noemt is droevig!!
Maar ik blijf verder wel weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Grove smoelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
Een user, naam noem ik niet maar jij weet wel wie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
php, wie vind mij een naaier en waarom?
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was meer een reactie op Yvonne met haar kinderachtige gedrag, dus voel je zelf vooral niet aangesproken.
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef griekjeee het volgende:
omg hoe lang vinden jullie het nog interessant om hierover door te lullen? Tering zeg ik ga nu echt iets anders doen tot de onzin weg is.Wedden dat je met een uur terug bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topicsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenHet is echt niet zo dat iemand onterecht een ban krijgt.
Misschien, als ik het interessant genoeg vind. Toedels.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wedden dat je met een uur terug bent
free paul...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topics
Ja maar 3 maanden kom op hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
free paul...
beter kan je hem niet verdienen
om de discussie maar weer eens op te laten laaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BobbyB, valt mij wel op dat jij altijd wel iets te zeggen hebt over yvonne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Tof dat je reageert. Maar helaas denkt Yvonne daar anders over. Zie voorbeeld ynuhh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenHet is echt niet zo dat iemand onterecht een ban krijgt.
En is meteen een maand weg. Een user die amper lastig is, voor zover ik weet. Maar goed, zoals ik al zei, het was meer een vraag aan Yvonne en hoopte op een reactie van haar, maar daar krijg ik nooit fatsoenlijk een reactie van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:24 schreef ynuhh het volgende:
Fok is niet per definitie kut, jij daarin tegen wel.
Ik wil alles wel opnoemen wat ook redenen waren maar dan moet FOK! extra hardeschijven aanschaffen omdat dat er niet allemaal oppast.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topics
Omdat dat ook de enige persoon is die kinderachtig reageert. Ze verlangt dat users normaal doen, maar ze maakt ze ondertussen zelf belachelijk, zelfs als ze helemaal niks kwaad in zin hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BobbyB, valt mij wel op dat jij altijd wel iets te zeggen hebt over yvonne.
Jij was er geeneens toen dus wat lul je nou?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil alles wel opnoemen wat ook redenen waren maar dan moet FOK! extra hardeschijven aanschaffen omdat dat er niet allemaal oppast.
Het zou tijd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ben er nu wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
om de discussie maar weer eens op te laten laaienJa, dat is zeker gek. Hoe kan je nou een probleem met yvonne hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je een keer loopt te vloeken OKE maar altijd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Het is dan ook bijna weekend en moet over een half uur weg. Vandaar.quote:
2 woorden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker gek. Hoe kan je nou een probleem met yvonne hebben.Dat je een keer loopt te vloeken OKE maar altijd
Goed zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook bijna weekend en moet over een half uur weg. Vandaar.
Dat is toch gewoon een kansloze bashquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tof dat je reageert. Maar helaas denkt Yvonne daar anders over. Zie voorbeeld ynuhh.
Zij post:
[..]
En is meteen een maand weg. Een user die amper lastig is, voor zover ik weet. Maar goed, zoals ik al zei, het was meer een vraag aan Yvonne en hoopte op een reactie van haar, maar daar krijg ik nooit fatsoenlijk een reactie van.
onzin.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat ook de enige persoon is die kinderachtig reageert. Ze verlangt dat users normaal doen, maar ze maakt ze ondertussen zelf belachelijk, zelfs als ze helemaal niks kwaad in zin hebben.
Maar goed, ben er nu wel klaar mee.
Het is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik alle kansloze bashes van Yvonne wel eens opzoeken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kansloze bash![]()
Niet a zeggen dan b laten zitten omdat geen zin! dat flik jij altijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik alle kansloze bashes van Yvonne wel eens opzoeken.![]()
Daarbij heb ik echt niet altijd wat tegen Yvonne hoor, maar dat weet je zelf ook wel.
Jammer dat er geen ban staan voor naai gedrag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het lijkt wel een beetje dat als je een iets te harde scheet je laat, je direct geband word voor een exorbitant lange periode.
Wat zit jij nou weer te zeiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer dat er geen ban staan voor naai gedrag.
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.quote:
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.
Hij belt zelf voor een banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
jitzzzze is gewoon 1 grote troll waar maak je je druk om man
Je bent wel zeker van je zaak he. En hoezo altijd? Ik ben vaak zat met voorbeelden gekomen maar dan werd er gewoon niet op in gegaan. Dan heb ik er geen zin meer in dus zoek het maar uit. Yvonne is niet dat lieverdje. Misschien in jullie crewkliekje, maar niet tegen users.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet a zeggen dan b laten zitten omdat geen zin! dat flik jij altijd.
Je hele attitude dat je tentoonspreidt hier op FOK! expres onrust stoken, geen lijn voor jezelf kunnen trekken. Daar ergeren mensen zich aan. Ja en zelfs ik constateer dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.
Daarbij moet skygay en holmaatje lakitu dat maar aan mij zelf komen vertellen, ipv jouw slappe gebrabbel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hele attitude dat je tentoonspreidt hier op FOK! expres onrust stoken, geen lijn voor jezelf kunnen trekken. Daar ergeren mensen zich aan. Ja en zelfs ik constateer dat.
Jij bent trouwens ook een lafaard. Normaal altijd rellen dit, rellen dat en nu ineens zo schijnheilig lopen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.
Daarbij moet skygay en holmaatje lakitu dat maar aan mij zelf komen vertellen, ipv jouw slappe gebrabbel.
ik begin geeneens meer over phpquote:
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook een lafaard. Normaal altijd rellen dit, rellen dat en nu ineens zo schijnheilig lopen doen.
binnen het uur hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?
Blijkbaar is dat een doodzonde hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?
Nee al langer niet. Lees je in of zeg niets.quote:
quote:
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_!
Je begrijpt er duidelijk geen reet van. Maar prima, ik zal je niet bellen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een doodzonde hier.
Wie heb ik genaaid dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Users, en je bent hypocriet.quote:
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Al sinds een tijdje ben ik van mening dat andere mensen welkom zijn hier. Eerst niet, maar tegenwoordig wel.
En dan ben ik schijnheilig, mooi is dat
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is zequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee al langer niet. Lees je in of zeg niets.
Of kom met bewijs dat ik het eerst wel eens was met Lakitu en Skylark.
Waar gaat dit überhaupt over? Ik heb iig nooit geen schijnheilig gedrag gezien van zijn kant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Dat je terug bent, je zou weggaanquote:
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent wel zeker van je zaak he. En hoezo altijd? Ik ben vaak zat met voorbeelden gekomen maar dan werd er gewoon niet op in gegaan. Dan heb ik er geen zin meer in dus zoek het maar uit. Yvonne is niet dat lieverdje. Misschien in jullie crewkliekje, maar niet tegen users.
Ik zei toch, als ik het interessant genoeg vind misschien wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ja, onschuldige topics waar iedereen om lacht. Nu is het serieus en kies ik de kant van de mods. En dat is erg omdat? Waarom is dat schijnheilig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.
Ooh, gebruik dan quotes ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je terug bent, je zou weggaan
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?
Naaien,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef antwoord, ellendeling. Wie? En hoe?
En ik zei dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon haha
Het was al tijden klaar. We gaan niet eindeloos in discussie met iedereen omdat ze denken een punt te hebben. En dan toch doorgaan en nog meer zuigposts plaatsen is gewoon een ban. Simpel. Heeft geen fuck met geen tegenstand dulden te maken of zo. Slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Oh en word ik geband om deze post?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Sorry hoor maar wat moet je doen als iemand geband is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vervolgens kom jij geen eens voor je maten op, integendeel, jij laat ze lekker doodbloeden.
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh en word ik geband om deze post?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naaien,
Vanmiddag riep je als een van de eerste om een TR te plaatsen om een zgn doodsverwensing, en nu zijn er allerlei mensen geband en jij niet. Vervolgens kom jij geen eens voor je maten op, integendeel, jij laat ze lekker doodbloeden.
Kom op man, ik heb nog nooit een ban gehad. Zelfs mijn notes zijn niet noemenswaardig. Ik heb hoogstens in 3 gevallen commentaar gehad op Yvonne. Kom dan niet bij mij aan dat ik ALTIJD wat te zeiken heb op Yvonne want dat is niet zo en anders kom je maar met bewijs daarvan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.
Nu leg je het weer bij yvonne neer. Users mogen haar voor van alles uitmaken en dan dan vallen er terechte bans en dan is yvonne weer onredelijk, kinderachtig en weet ik veel. Daar heb ik zo'n schijt hekel aan.
Ik vraag slechts óf de crew een verklaring heeft afgelegd, is geen aanval, voel je niet aangevallen, ik vraag 'tquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was al tijden klaar. We gaan niet eindeloos in discussie met iedereen omdat ze denken een punt te hebben. En dan toch doorgaan en nog meer zuigposts plaatsen is gewoon een ban. Simpel. Heeft geen fuck met geen tegenstand dulden te maken of zo. Slaat helemaal nergens op.
Welke film ga je kijken?quote:
We zouden het geheim houden weet je nog?quote:
Ik zag je post pas later, sorry. en was bovendien niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat moet je doen als iemand geband is?
Altijd toch.quote:
ff op je taalgebruik letten he, anders moet ik dit melden in crew gedeeltequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.
Dat je dat niet door hebt zegt genoeg. Moet je zelf weten, maakt mij verder ook niet uit, vind het gewoon typisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, onschuldige topics waar iedereen om lacht. Nu is het serieus en kies ik de kant van de mods. En dat is erg omdat? Waarom is dat schijnheilig?
Waar dan? Ik zie het nml niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.
Jij creëert wel het klimaat door jouw demonisering jegens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit opgeroepen om een TR te plaatsen. Ga eens teruglezen ofzo neppert.
Ga maar na vragen aan een aantal users.quote:
Ik vind het ook typisch dat het bij loze beschuldigingen blijft van jouw kant. Echte toevoegingen of bewijs komt er niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je dat niet door hebt zegt genoeg. Moet je zelf weten, maakt mij verder ook niet uit, vind het gewoon typisch.
Ha-ha-ha-ha.quote:
Naaien en domme grappen weet ik niet, maar zieken en bashen is wel echt waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind iemand schijnheilig als ik diegene eerst zijn vuist zo diep mogelijk in de reet van de ander zie steken, om hem/haar vervolgens neer te halen.
Avatar is vet, in 3d dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef TwyLight het volgende:
maar daarna gaan we gewoon naar nog een film, avatar
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij creëert wel het klimaat door jouw demonisering jegens mij.
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het ook typisch dat het bij loze beschuldigingen blijft van jouw kant. Echte toevoegingen of bewijs komt er niet.
Maar prima, ik had vanmiddag een andere mening dan de rest en dat moet ik nu ontgelden. Dat is niet kansloos?
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?quote:
Gelukkig ben jij Fok!'s modeluserquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht.
En dat mag niet, omdat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarbij ben ik nooit begonnen met jouw vermeende demonisering. En net alsof mijn zogenaamde demonisering anderen aanzet tot dit soort kleuter-gedragHou toch op
Achja, het moet ergens over gaan hè.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis het ook even. Blijkbaar ben ik nu de klos omdat ik een andere mening had vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Je verwoording is goed, maar 't ging om het humor-niveau van de manier waarop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?
Remlof?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
Verder wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk
[insert popcorn smiley]
Zou je denken ja?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
[insert popcorn smiley]
Prima, ook dat dat direct aanleiding voor anderen geeft om zich zo kinderachtig als vanmiddag te gedragen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Achja, het moet ergens over gaan hè.Nu wel eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou yvonne zal vast meestal normaal doen maar alles wat ik zei was,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.
Nu leg je het weer bij yvonne neer. Users mogen haar voor van alles uitmaken en dan dan vallen er terechte bans en dan is yvonne weer onredelijk, kinderachtig en weet ik veel. Daar heb ik zo'n schijt hekel aan.
Krijg je terug:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat elke SC'er dat wel gelezen heeft hoor. Wil dat zeggen dat jij je ook zo moet gedragen dan?
Het boeit mij verder niet wat yvonne van mij vindt, maar dat is toch gewoon een domme reactiequote:
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat mag niet, omdat?
Moet ik altijd maar zin hebben in rellen?
De keren dat ik zin had om te rellen zijn op 2 handen te tellen. De keren dat ik er speciaal een topic voor geopend heb zijn nog kleiner.
No shit, dit is al bezig sinds gisteravondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[insert popcorn smiley]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Jitzze hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
Maar dat ontken ik ook nergens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zoquote:
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.quote:
Nu wel, behoorlijk spuit 1111111111111111. Maar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.
Jawel hoor, gaat prima.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook nergens.
Het leek even alsof jij mijn andere mening afkeurde.
Ooh, zit het zo. Nou prima.
SC mods, niet eens zo'n slecht planquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
jA mAnNquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Het leek mij vrij serieus anders, die posts.quote:
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nogquote:
Wil je ophouden om op mij te schelden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Als je het lief per pm vraagt aan mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je ophouden om op mij te schelden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
NG laat ons het volgende weten:
Ik neem lekker afscheid van FOK!
En vanwege het gescheld wat er bij dat bericht (en meer) kwam neemt FOK! ook afscheid van jou.
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Discriminatie is het gewoonquote:
Die opmerking is echt nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het lief per pm vraagt aan me
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.
Halloquote:
En? Dan? Dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegt
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En? Dan? Dus?
Kan je daar niet tegen? Hij heeft niet eens de moed om mij direct aan te spreken via PM, maar laat jou het vuile werk op knappen
En nou ga je me bellen en mailen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.
Wacht maarquote:
Dat is geen antwoord. Zoals wel vaker geef je geen antwoord op vragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.
Nee, ik vraag het gewoon normaal. Anders hoop ik dan een FA wil gaan ingrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Ja ik poste dat al voor je waarschuwing, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goedequote:
Volgende week ben je toch het toch vergetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goede![]()
Ik hou je er aan.
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Biogarde het volgende:
Maar zullen we nu gewoon kappen met dat etterende gezeik en gewoon weer klootkutten zonder weer terug te vallen op dat geneuzel van gisteren en figuren als php?
Stel je voor dat je naar buiten gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga vanavond is een keer iets anders doen dan FOK!ken, film kijken ofzo.
Wat moet ik nu doen dan ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga nu maar eens garnalen curry eten, gvd wat heb ik daar een trek in
Ehh waren wij samen dan ?quote:
Ik kom nu ook niet graag buitenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
Nee stel je voor dat je het een beetje koud krijgt, daar hebben ze kleding voor he, winterjas, muts en handschoenenquote:
Ik liep net gewoon met mijn jas open buiten en ik vond het prima. Ik vond het zeer goed te doen buiten.quote:
Een beetje welquote:
--> homo sc.quote:
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?quote:
Het moet niet gekker worden. Ga je samen met een vriend een pilsje pakken ben je direct homoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?
Definieer 'iets'.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is glad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.
Opvallend he, dat bijna alle Kaste 1 users gebanned zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
gers
phpmystyle, Lamon
Nou en, binnen zitten is leuk.quote:
Naar buiten gaan ook wel hoor.quote:
Zeke, morgen ga ik werkenquote:
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.
Een kutdorpje nabij Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?
Herkenbaar. Liep al in de C1000quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik denk dat het bij mij pizza gaat worden. Magnetron in en klaar, vandaag geen moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Liep al in de C1000![]()
Het is iets met kip en rijst geworden
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Chicken tonight, hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is iets met kip en rijst geworden
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Bredaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Alleen als je 60 bent, of niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar verder is het hier wel prettig wonen though.
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Nah, nee. Ik moet iedere dag wel even in Breda zijn zowat, dus voor mij is het ideaal.quote:
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid. Verder ga ik voor het winkelen meestal naar A'dam of Antwerpen oid, en racisme zie ik hier alleen in van die kleine gelovige dorpjes. Met werkgelegenheid heb ik zelf ook geen problemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven op
Zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid.
Aan het boerse accent heb ik zelf ook wel een hekel.
Ik heb in Maastricht weleens gecarnavald, dat beviel erg goed. Het ligt er ook maar net aan op welke dag je gaat/welke tijden e.d. Maar over het algemeen vind ik het één en al gezelligheid: leuke terrasjes in de zomer, mooie architectuur en toch wel een leuk uitgaansleven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.
Nee, dat is Arnhemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.
Lamon. komt ook weer even even binnenvallen.
Volgens mij stond het zelfs nog op de FP.quote:
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.![]()
Ik vind de binnenstad van Breda best gezellig, maar ik zou er niet willen wonen.
Ja ik weet niet of in de binnenstad wonen mij zou trekken, best rumourig denk ik dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen is, maar het ligt er natuurlijk maar net aan wat je gewend bent. Oja en waar je woont, niet in een buitenwijk ofzo.
Als je er zelf maar blij mee bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ook
Nee, geen psychologische mindgames aub!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |