Mja, je hebt 100% gelijk maar je krijgt hier toch geen reactie op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is me al zo vaak opgevallen dat er op gescheld ingegaan wordt zodat er bans uitgelokt kunnen worden, maar als er op een volwassen en normale manier gepost wordt, luistert niemand en kan je het doen met een grove smoel van Yvonne.
En dan zijn de users ineens kinderachtig. Heerlijk dat gespiegel.
Eens. Al is het alleen omdat ik er in voorkom.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt eraan wie dat voorstelde.
Zolang het maar niet een of andere populaire wannabee is die hier net een jaar rondloopt.
Alles omtrend de kaste loopt via mij ja
Dat is het beste te vergelijken met naaktfoto's van beiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Maar de vraag is, lijkt Breathtaking op Anna Friel ofniet?
he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Met losse haren wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Zie zijn foboquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
php, wie vind mij een naaier en waarom?
Moet je me iets vertellen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens. Al is het alleen omdat ik er in voorkom.
Misschien een beetje, maar ik denk het niet ..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja. Ik sta in het fobo van bowaquote:
Waarschijnlijk is hij geband. Ik weet niet over wie het gaat maar die kans is vrij groot.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom komt die klaphark dat niet zelf vertellen?
Omdat ie gebanned is, heel misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom komt die klaphark dat niet zelf vertellen?
Vast, want ik ga werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, je hebt 100% gelijk maar je krijgt hier toch geen reactie op.
Is this place @ your comment..quote:
je kan nu beter zeggen wie er niet een ban heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ie gebanned is, heel misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |