Maar dat ontken ik ook nergens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zoquote:
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.quote:
Nu wel, behoorlijk spuit 1111111111111111. Maar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.
Jawel hoor, gaat prima.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook nergens.
Het leek even alsof jij mijn andere mening afkeurde.
Ooh, zit het zo. Nou prima.
SC mods, niet eens zo'n slecht planquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
jA mAnNquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Het leek mij vrij serieus anders, die posts.quote:
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nogquote:
Wil je ophouden om op mij te schelden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Als je het lief per pm vraagt aan mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je ophouden om op mij te schelden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
NG laat ons het volgende weten:
Ik neem lekker afscheid van FOK!
En vanwege het gescheld wat er bij dat bericht (en meer) kwam neemt FOK! ook afscheid van jou.
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Discriminatie is het gewoonquote:
Die opmerking is echt nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het lief per pm vraagt aan me
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.
Halloquote:
En? Dan? Dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegt
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En? Dan? Dus?
Kan je daar niet tegen? Hij heeft niet eens de moed om mij direct aan te spreken via PM, maar laat jou het vuile werk op knappen
En nou ga je me bellen en mailen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.
Wacht maarquote:
Dat is geen antwoord. Zoals wel vaker geef je geen antwoord op vragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.
Nee, ik vraag het gewoon normaal. Anders hoop ik dan een FA wil gaan ingrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Ja ik poste dat al voor je waarschuwing, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goedequote:
Volgende week ben je toch het toch vergetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goede![]()
Ik hou je er aan.
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Biogarde het volgende:
Maar zullen we nu gewoon kappen met dat etterende gezeik en gewoon weer klootkutten zonder weer terug te vallen op dat geneuzel van gisteren en figuren als php?
Stel je voor dat je naar buiten gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga vanavond is een keer iets anders doen dan FOK!ken, film kijken ofzo.
Wat moet ik nu doen dan ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga nu maar eens garnalen curry eten, gvd wat heb ik daar een trek in
Ehh waren wij samen dan ?quote:
Ik kom nu ook niet graag buitenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
Nee stel je voor dat je het een beetje koud krijgt, daar hebben ze kleding voor he, winterjas, muts en handschoenenquote:
Ik liep net gewoon met mijn jas open buiten en ik vond het prima. Ik vond het zeer goed te doen buiten.quote:
Een beetje welquote:
--> homo sc.quote:
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?quote:
Het moet niet gekker worden. Ga je samen met een vriend een pilsje pakken ben je direct homoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?
Definieer 'iets'.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is glad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.
Opvallend he, dat bijna alle Kaste 1 users gebanned zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Nou en, binnen zitten is leuk.quote:
Naar buiten gaan ook wel hoor.quote:
Zeke, morgen ga ik werkenquote:
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.
Een kutdorpje nabij Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?
Herkenbaar. Liep al in de C1000quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik denk dat het bij mij pizza gaat worden. Magnetron in en klaar, vandaag geen moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Liep al in de C1000![]()
Het is iets met kip en rijst geworden
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Chicken tonight, hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is iets met kip en rijst geworden
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Bredaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Alleen als je 60 bent, of niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar verder is het hier wel prettig wonen though.
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Nah, nee. Ik moet iedere dag wel even in Breda zijn zowat, dus voor mij is het ideaal.quote:
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid. Verder ga ik voor het winkelen meestal naar A'dam of Antwerpen oid, en racisme zie ik hier alleen in van die kleine gelovige dorpjes. Met werkgelegenheid heb ik zelf ook geen problemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven op
Zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid.
Aan het boerse accent heb ik zelf ook wel een hekel.
Ik heb in Maastricht weleens gecarnavald, dat beviel erg goed. Het ligt er ook maar net aan op welke dag je gaat/welke tijden e.d. Maar over het algemeen vind ik het één en al gezelligheid: leuke terrasjes in de zomer, mooie architectuur en toch wel een leuk uitgaansleven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.
Nee, dat is Arnhemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.
Lamon. komt ook weer even even binnenvallen.
Volgens mij stond het zelfs nog op de FP.quote:
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.![]()
Ik vind de binnenstad van Breda best gezellig, maar ik zou er niet willen wonen.
Ja ik weet niet of in de binnenstad wonen mij zou trekken, best rumourig denk ik dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen is, maar het ligt er natuurlijk maar net aan wat je gewend bent. Oja en waar je woont, niet in een buitenwijk ofzo.
Als je er zelf maar blij mee bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ook
Nee, geen psychologische mindgames aub!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |