--> homo sc.quote:
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?quote:
Het moet niet gekker worden. Ga je samen met een vriend een pilsje pakken ben je direct homoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?
Definieer 'iets'.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is glad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.
Opvallend he, dat bijna alle Kaste 1 users gebanned zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Nou en, binnen zitten is leuk.quote:
Naar buiten gaan ook wel hoor.quote:
Zeke, morgen ga ik werkenquote:
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.
Een kutdorpje nabij Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?
Herkenbaar. Liep al in de C1000quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik denk dat het bij mij pizza gaat worden. Magnetron in en klaar, vandaag geen moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Liep al in de C1000![]()
Het is iets met kip en rijst geworden
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Chicken tonight, hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is iets met kip en rijst geworden
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Bredaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Alleen als je 60 bent, of niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar verder is het hier wel prettig wonen though.
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Nah, nee. Ik moet iedere dag wel even in Breda zijn zowat, dus voor mij is het ideaal.quote:
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid. Verder ga ik voor het winkelen meestal naar A'dam of Antwerpen oid, en racisme zie ik hier alleen in van die kleine gelovige dorpjes. Met werkgelegenheid heb ik zelf ook geen problemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar na die binnenstad houdt het normale leven op
Zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met mensen die niet in de randstad wonen.
Het klinkt gewoon kut in het zuiden, en iedereen is daar sjaggrijnig lijkt het wel.
En racisme is daar erger...
En je hebt minder winkels...
En miinder werkgelegenheid...
En ze vinden iedereen met een rollende r een kakker...
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Brabant staat juist bekend om haar gezelligheid.
Aan het boerse accent heb ik zelf ook wel een hekel.
Ik heb in Maastricht weleens gecarnavald, dat beviel erg goed. Het ligt er ook maar net aan op welke dag je gaat/welke tijden e.d. Maar over het algemeen vind ik het één en al gezelligheid: leuke terrasjes in de zomer, mooie architectuur en toch wel een leuk uitgaansleven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, Breda vond ik geen feestje moet ik eerlijk zeggen, Maastricht in Limburg dan weer wel...het zal wel liggen aan hoe je je voelt en met wie je bent ofzo. Ik had ooit een ongelooflijke kutdate met iemand in Breda.
Nee, dat is Arnhemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En Breda schijnt trouwens de leukste binnenstad te hebben, wat ik op zich ook wel waarheid vind. Breda
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.
Lamon. komt ook weer even even binnenvallen.
Volgens mij stond het zelfs nog op de FP.quote:
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze dagen ben ik de genuanceerde user, moet je je eens voorstellen.
Maar serieus, Breda...
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik berg mezelf maar alvast op als jij ongenuanceerd wordt.![]()
Ik vind de binnenstad van Breda best gezellig, maar ik zou er niet willen wonen.
Ja ik weet niet of in de binnenstad wonen mij zou trekken, best rumourig denk ik dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gewoond en ik moet zeggen dat het wel fijn wonen is, maar het ligt er natuurlijk maar net aan wat je gewend bent. Oja en waar je woont, niet in een buitenwijk ofzo.
Als je er zelf maar blij mee bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah, als ik rust wil kan dat en als ik de drukte op wil zoeken kan dat ook
Nee, geen psychologische mindgames aub!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Associeer je niet je negatieve ervaring met die date met de hele stad nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |