--> homo sc.quote:
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?quote:
Het moet niet gekker worden. Ga je samen met een vriend een pilsje pakken ben je direct homoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je meteen homo?? als je iets samen met een andere man doet?
Definieer 'iets'.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is glad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haal die breinaald eruit, seriously.
Opvallend he, dat bijna alle Kaste 1 users gebanned zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Nou en, binnen zitten is leuk.quote:
Naar buiten gaan ook wel hoor.quote:
Zeke, morgen ga ik werkenquote:
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bestel dan wat te eten wat naar je gebracht wordt.
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in de stad, bezorgdiensten zijn hier erg schaars. Ik moet het hoe dan ook gaan halen.
Een kutdorpje nabij Breda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, waar in Nederland wordt er niets bezorgd?
Herkenbaar. Liep al in de C1000quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef griekjeee het volgende:
Shit zeg, ik moet boodschappen doen maar ik heb vandaag nergens zin in.
Ik denk dat het bij mij pizza gaat worden. Magnetron in en klaar, vandaag geen moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Liep al in de C1000![]()
Het is iets met kip en rijst geworden
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan roep je het ook wel over jezelf af
Chicken tonight, hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is iets met kip en rijst geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |