En? Dan? Dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegt
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En? Dan? Dus?
Kan je daar niet tegen? Hij heeft niet eens de moed om mij direct aan te spreken via PM, maar laat jou het vuile werk op knappen
En nou ga je me bellen en mailen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.
Wacht maarquote:
Dat is geen antwoord. Zoals wel vaker geef je geen antwoord op vragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo hoog zit het hem, en hij is niet de enige.
Nee, ik vraag het gewoon normaal. Anders hoop ik dan een FA wil gaan ingrijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nou ga je me bellen en mailen?
Ja ik poste dat al voor je waarschuwing, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap nou Steven. Het is wel goed. Jij hebt een schijthekel aan hem, hij aan jou. Klaar.
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goedequote:
Volgende week ben je toch het toch vergetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fijn. Dat heen en weer gezeik komt de rust niet echt ten goede![]()
Ik hou je er aan.
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Biogarde het volgende:
Maar zullen we nu gewoon kappen met dat etterende gezeik en gewoon weer klootkutten zonder weer terug te vallen op dat geneuzel van gisteren en figuren als php?
Stel je voor dat je naar buiten gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga vanavond is een keer iets anders doen dan FOK!ken, film kijken ofzo.
Wat moet ik nu doen dan ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga nu maar eens garnalen curry eten, gvd wat heb ik daar een trek in
Ehh waren wij samen dan ?quote:
Ik kom nu ook niet graag buitenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naar buiten gaat
Nee stel je voor dat je het een beetje koud krijgt, daar hebben ze kleding voor he, winterjas, muts en handschoenenquote:
Ik liep net gewoon met mijn jas open buiten en ik vond het prima. Ik vond het zeer goed te doen buiten.quote:
Een beetje welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |