onzin.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat ook de enige persoon is die kinderachtig reageert. Ze verlangt dat users normaal doen, maar ze maakt ze ondertussen zelf belachelijk, zelfs als ze helemaal niks kwaad in zin hebben.
Maar goed, ben er nu wel klaar mee.
Het is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik alle kansloze bashes van Yvonne wel eens opzoeken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kansloze bash![]()
Niet a zeggen dan b laten zitten omdat geen zin! dat flik jij altijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik alle kansloze bashes van Yvonne wel eens opzoeken.![]()
Daarbij heb ik echt niet altijd wat tegen Yvonne hoor, maar dat weet je zelf ook wel.
Jammer dat er geen ban staan voor naai gedrag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het lijkt wel een beetje dat als je een iets te harde scheet je laat, je direct geband word voor een exorbitant lange periode.
Wat zit jij nou weer te zeiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer dat er geen ban staan voor naai gedrag.
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.quote:
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.
Hij belt zelf voor een banquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
jitzzzze is gewoon 1 grote troll waar maak je je druk om man
Je bent wel zeker van je zaak he. En hoezo altijd? Ik ben vaak zat met voorbeelden gekomen maar dan werd er gewoon niet op in gegaan. Dan heb ik er geen zin meer in dus zoek het maar uit. Yvonne is niet dat lieverdje. Misschien in jullie crewkliekje, maar niet tegen users.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet a zeggen dan b laten zitten omdat geen zin! dat flik jij altijd.
Je hele attitude dat je tentoonspreidt hier op FOK! expres onrust stoken, geen lijn voor jezelf kunnen trekken. Daar ergeren mensen zich aan. Ja en zelfs ik constateer dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.
Daarbij moet skygay en holmaatje lakitu dat maar aan mij zelf komen vertellen, ipv jouw slappe gebrabbel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hele attitude dat je tentoonspreidt hier op FOK! expres onrust stoken, geen lijn voor jezelf kunnen trekken. Daar ergeren mensen zich aan. Ja en zelfs ik constateer dat.
Jij bent trouwens ook een lafaard. Normaal altijd rellen dit, rellen dat en nu ineens zo schijnheilig lopen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie? En hoe? Graag volledige quote's.
Daarbij moet skygay en holmaatje lakitu dat maar aan mij zelf komen vertellen, ipv jouw slappe gebrabbel.
ik begin geeneens meer over phpquote:
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet je donders best, jij ziekt en andere gaan voor schut.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook een lafaard. Normaal altijd rellen dit, rellen dat en nu ineens zo schijnheilig lopen doen.
binnen het uur hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?
Blijkbaar is dat een doodzonde hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij was het gewoon niet eens met een paar andere users, wat is daar mis mee?
Nee al langer niet. Lees je in of zeg niets.quote:
quote:
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_!
Je begrijpt er duidelijk geen reet van. Maar prima, ik zal je niet bellen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een doodzonde hier.
Wie heb ik genaaid dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Users, en je bent hypocriet.quote:
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Al sinds een tijdje ben ik van mening dat andere mensen welkom zijn hier. Eerst niet, maar tegenwoordig wel.
En dan ben ik schijnheilig, mooi is dat
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is zequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee al langer niet. Lees je in of zeg niets.
Of kom met bewijs dat ik het eerst wel eens was met Lakitu en Skylark.
Waar gaat dit überhaupt over? Ik heb iig nooit geen schijnheilig gedrag gezien van zijn kant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Dat je terug bent, je zou weggaanquote:
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent wel zeker van je zaak he. En hoezo altijd? Ik ben vaak zat met voorbeelden gekomen maar dan werd er gewoon niet op in gegaan. Dan heb ik er geen zin meer in dus zoek het maar uit. Yvonne is niet dat lieverdje. Misschien in jullie crewkliekje, maar niet tegen users.
Ik zei toch, als ik het interessant genoeg vind misschien wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ja, onschuldige topics waar iedereen om lacht. Nu is het serieus en kies ik de kant van de mods. En dat is erg omdat? Waarom is dat schijnheilig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.
Ooh, gebruik dan quotes ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je terug bent, je zou weggaan
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?
Naaien,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef antwoord, ellendeling. Wie? En hoe?
En ik zei dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon haha
Het was al tijden klaar. We gaan niet eindeloos in discussie met iedereen omdat ze denken een punt te hebben. En dan toch doorgaan en nog meer zuigposts plaatsen is gewoon een ban. Simpel. Heeft geen fuck met geen tegenstand dulden te maken of zo. Slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Oh en word ik geband om deze post?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Sorry hoor maar wat moet je doen als iemand geband is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vervolgens kom jij geen eens voor je maten op, integendeel, jij laat ze lekker doodbloeden.
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh en word ik geband om deze post?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naaien,
Vanmiddag riep je als een van de eerste om een TR te plaatsen om een zgn doodsverwensing, en nu zijn er allerlei mensen geband en jij niet. Vervolgens kom jij geen eens voor je maten op, integendeel, jij laat ze lekker doodbloeden.
Kom op man, ik heb nog nooit een ban gehad. Zelfs mijn notes zijn niet noemenswaardig. Ik heb hoogstens in 3 gevallen commentaar gehad op Yvonne. Kom dan niet bij mij aan dat ik ALTIJD wat te zeiken heb op Yvonne want dat is niet zo en anders kom je maar met bewijs daarvan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.
Nu leg je het weer bij yvonne neer. Users mogen haar voor van alles uitmaken en dan dan vallen er terechte bans en dan is yvonne weer onredelijk, kinderachtig en weet ik veel. Daar heb ik zo'n schijt hekel aan.
Ik vraag slechts óf de crew een verklaring heeft afgelegd, is geen aanval, voel je niet aangevallen, ik vraag 'tquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was al tijden klaar. We gaan niet eindeloos in discussie met iedereen omdat ze denken een punt te hebben. En dan toch doorgaan en nog meer zuigposts plaatsen is gewoon een ban. Simpel. Heeft geen fuck met geen tegenstand dulden te maken of zo. Slaat helemaal nergens op.
Welke film ga je kijken?quote:
We zouden het geheim houden weet je nog?quote:
Ik zag je post pas later, sorry. en was bovendien niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat moet je doen als iemand geband is?
Altijd toch.quote:
ff op je taalgebruik letten he, anders moet ik dit melden in crew gedeeltequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man. met je gezuig. Ik geef toch antwoord.
Dat je dat niet door hebt zegt genoeg. Moet je zelf weten, maakt mij verder ook niet uit, vind het gewoon typisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, onschuldige topics waar iedereen om lacht. Nu is het serieus en kies ik de kant van de mods. En dat is erg omdat? Waarom is dat schijnheilig?
Waar dan? Ik zie het nml niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.
Jij creëert wel het klimaat door jouw demonisering jegens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit opgeroepen om een TR te plaatsen. Ga eens teruglezen ofzo neppert.
Ga maar na vragen aan een aantal users.quote:
Ik vind het ook typisch dat het bij loze beschuldigingen blijft van jouw kant. Echte toevoegingen of bewijs komt er niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je dat niet door hebt zegt genoeg. Moet je zelf weten, maakt mij verder ook niet uit, vind het gewoon typisch.
Ha-ha-ha-ha.quote:
Naaien en domme grappen weet ik niet, maar zieken en bashen is wel echt waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het principe daar draait het om. Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht. Dat is niet mij insteek van FOK!ken ook al raak ik daar vaak in verzand.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind iemand schijnheilig als ik diegene eerst zijn vuist zo diep mogelijk in de reet van de ander zie steken, om hem/haar vervolgens neer te halen.
Avatar is vet, in 3d dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef TwyLight het volgende:
maar daarna gaan we gewoon naar nog een film, avatar
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij creëert wel het klimaat door jouw demonisering jegens mij.
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het ook typisch dat het bij loze beschuldigingen blijft van jouw kant. Echte toevoegingen of bewijs komt er niet.
Maar prima, ik had vanmiddag een andere mening dan de rest en dat moet ik nu ontgelden. Dat is niet kansloos?
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?quote:
Gelukkig ben jij Fok!'s modeluserquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht.
En dat mag niet, omdat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarbij ben ik nooit begonnen met jouw vermeende demonisering. En net alsof mijn zogenaamde demonisering anderen aanzet tot dit soort kleuter-gedragHou toch op
Achja, het moet ergens over gaan hč.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis het ook even. Blijkbaar ben ik nu de klos omdat ik een andere mening had vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Je verwoording is goed, maar 't ging om het humor-niveau van de manier waarop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?
Remlof?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
Verder wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk
[insert popcorn smiley]
Zou je denken ja?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
[insert popcorn smiley]
Prima, ook dat dat direct aanleiding voor anderen geeft om zich zo kinderachtig als vanmiddag te gedragen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Achja, het moet ergens over gaan hč.Nu wel eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou yvonne zal vast meestal normaal doen maar alles wat ik zei was,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.
Nu leg je het weer bij yvonne neer. Users mogen haar voor van alles uitmaken en dan dan vallen er terechte bans en dan is yvonne weer onredelijk, kinderachtig en weet ik veel. Daar heb ik zo'n schijt hekel aan.
Krijg je terug:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat elke SC'er dat wel gelezen heeft hoor. Wil dat zeggen dat jij je ook zo moet gedragen dan?
Het boeit mij verder niet wat yvonne van mij vindt, maar dat is toch gewoon een domme reactiequote:
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat mag niet, omdat?
Moet ik altijd maar zin hebben in rellen?
De keren dat ik zin had om te rellen zijn op 2 handen te tellen. De keren dat ik er speciaal een topic voor geopend heb zijn nog kleiner.
No shit, dit is al bezig sinds gisteravondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[insert popcorn smiley]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Jitzze hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |