quote:
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_!
Je begrijpt er duidelijk geen reet van. Maar prima, ik zal je niet bellen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een doodzonde hier.
Wie heb ik genaaid dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Users, en je bent hypocriet.quote:
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Al sinds een tijdje ben ik van mening dat andere mensen welkom zijn hier. Eerst niet, maar tegenwoordig wel.
En dan ben ik schijnheilig, mooi is dat
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is zequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee al langer niet. Lees je in of zeg niets.
Of kom met bewijs dat ik het eerst wel eens was met Lakitu en Skylark.
Waar gaat dit überhaupt over? Ik heb iig nooit geen schijnheilig gedrag gezien van zijn kant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig want ik zit te sidderen achter mijn pc. Maar waarom naai jij mensen?
Dat je terug bent, je zou weggaanquote:
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent wel zeker van je zaak he. En hoezo altijd? Ik ben vaak zat met voorbeelden gekomen maar dan werd er gewoon niet op in gegaan. Dan heb ik er geen zin meer in dus zoek het maar uit. Yvonne is niet dat lieverdje. Misschien in jullie crewkliekje, maar niet tegen users.
Ik zei toch, als ik het interessant genoeg vind misschien wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ja, onschuldige topics waar iedereen om lacht. Nu is het serieus en kies ik de kant van de mods. En dat is erg omdat? Waarom is dat schijnheilig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Je zit zelfs topics te verzinnen om te kunnen rellen en nu doe je zo schijnheilig.
Ooh, gebruik dan quotes ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast reageer niet op me als je niet weet wat ik bedoel, Griekjeee zegt niet ik ga weg en ik zei: wedden dat je binnen een uur terug bent, en dat is ze
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je terug bent, je zou weggaan
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben ook even weggeweest. Is er een minimaal aantal minuten dat ik weg moet zijn ofzo?
Naaien,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef antwoord, ellendeling. Wie? En hoe?
En ik zei dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat je binnen het uur terug zou zijn en laat ook maar gewoon haha
Het was al tijden klaar. We gaan niet eindeloos in discussie met iedereen omdat ze denken een punt te hebben. En dan toch doorgaan en nog meer zuigposts plaatsen is gewoon een ban. Simpel. Heeft geen fuck met geen tegenstand dulden te maken of zo. Slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Oh en word ik geband om deze post?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef blckbb het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hier
Heeft de crew uberhaupt wel een verklaring gemaakt waarom dit is gebeurd? Topics van Skylark. en Elmostyle worden zonder pardon dichtgemieterd en beloond met een ban, lekkere houding? Is dit omdat de crew geen verklaring heeft of omdat ze geen tegenstand dulden?
't is gewoon een vraag, ik vind 't belachelijk dat 't topic van Skylark zomaar is dichtgegooid en dat de user is geband, ondanks dat hij het toch heel uitgebreid beschreef en niemand aanviel. Of zit er toch meer achter en moet ik me meer gaan inlezen?
Sorry hoor maar wat moet je doen als iemand geband is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vervolgens kom jij geen eens voor je maten op, integendeel, jij laat ze lekker doodbloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |