Avatar is vet, in 3d dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef TwyLight het volgende:
maar daarna gaan we gewoon naar nog een film, avatar
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij creëert wel het klimaat door jouw demonisering jegens mij.
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het ook typisch dat het bij loze beschuldigingen blijft van jouw kant. Echte toevoegingen of bewijs komt er niet.
Maar prima, ik had vanmiddag een andere mening dan de rest en dat moet ik nu ontgelden. Dat is niet kansloos?
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?quote:
Gelukkig ben jij Fok!'s modeluserquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij naait (feit) maakt domme grappen (feit) ziekt en basht.
En dat mag niet, omdat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij kansloos bent of dat je geen andere mening mag hebben? Maar normaal ben je altijd zo van het rellen en zo en nu blijf je zo braaf.
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarbij ben ik nooit begonnen met jouw vermeende demonisering. En net alsof mijn zogenaamde demonisering anderen aanzet tot dit soort kleuter-gedragHou toch op
Achja, het moet ergens over gaan hè.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis het ook even. Blijkbaar ben ik nu de klos omdat ik een andere mening had vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Je verwoording is goed, maar 't ging om het humor-niveau van de manier waarop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders verwoorden, vrij duidelijk toch?
Remlof?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
Verder wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk
[insert popcorn smiley]
Zou je denken ja?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg lichtelijk het idee dat sommigen hier internet wel erg serieus nemen, misschien wel té serieus. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
[insert popcorn smiley]
Prima, ook dat dat direct aanleiding voor anderen geeft om zich zo kinderachtig als vanmiddag te gedragen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb bewijs kan ik leveren, 2 sc's vol met bashing.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Achja, het moet ergens over gaan hè.Nu wel eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou yvonne zal vast meestal normaal doen maar alles wat ik zei was,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben daar 100% zeker van ja. Anders zou ik het niet zeggen.
Nu leg je het weer bij yvonne neer. Users mogen haar voor van alles uitmaken en dan dan vallen er terechte bans en dan is yvonne weer onredelijk, kinderachtig en weet ik veel. Daar heb ik zo'n schijt hekel aan.
Krijg je terug:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat elke SC'er dat wel gelezen heeft hoor. Wil dat zeggen dat jij je ook zo moet gedragen dan?
Het boeit mij verder niet wat yvonne van mij vindt, maar dat is toch gewoon een domme reactiequote:
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat mag niet, omdat?
Moet ik altijd maar zin hebben in rellen?
De keren dat ik zin had om te rellen zijn op 2 handen te tellen. De keren dat ik er speciaal een topic voor geopend heb zijn nog kleiner.
No shit, dit is al bezig sinds gisteravondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[insert popcorn smiley]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Jitzze hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |