Maar dat ontken ik ook nergens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, je loopt wel vaker te bashen en mensen in de zeik te nemen.Doe nou niet zo onschuldig. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat het verkeerd is of wat dan ook. Mijn reactie was in eerste instantie niet eens serieus. Jij maakt er ineens een probleem van omdat jij je aangevallen voelt.
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zoquote:
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.quote:
Nu wel, behoorlijk spuit 1111111111111111. Maar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer, jammer dat ie het niet door heeft.
Jawel hoor, gaat prima.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook nergens.
Het leek even alsof jij mijn andere mening afkeurde.
Ooh, zit het zo. Nou prima.
SC mods, niet eens zo'n slecht planquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil de mod van de sc worden, want dit gaat niet goed zo
jA mAnNquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef TwyLight het volgende:
L0t.. klinkt echt geil breezer sletterig
Het leek mij vrij serieus anders, die posts.quote:
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, het stond in ieder geval los van de opmerkingen van php.
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nogquote:
Wil je ophouden om op mij te schelden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Als je het lief per pm vraagt aan mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je ophouden om op mij te schelden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
NG laat ons het volgende weten:
Ik neem lekker afscheid van FOK!
En vanwege het gescheld wat er bij dat bericht (en meer) kwam neemt FOK! ook afscheid van jou.
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil er ook niet over nadenken dus?? en de grootste "lastposten" zijn weg, alleen die debiel php is er nog
Discriminatie is het gewoonquote:
Die opmerking is echt nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen, ik ben het zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je het lief per pm vraagt aan me
Moet je alleen al eens kijken hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het leek even op een gezamenlijk plan. Maar als ik zo in het FoBo van Php, Skygay en Lakutu kijk weet ik voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |