Het was meer een reactie op Yvonne met haar kinderachtige gedrag, dus voel je zelf vooral niet aangesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan je post niet meer vinden, doe eens een linkje posten. Dan ga ik er serieus op in.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is me al zo vaak opgevallen dat er op gescheld ingegaan wordt zodat er bans uitgelokt kunnen worden, maar als er op een volwassen en normale manier gepost wordt, luistert niemand en kan je het doen met een grove smoel van Yvonne.
En dan zijn de users ineens kinderachtig. Heerlijk dat gespiegel.
Dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is niet tof wat er gebeurd is, en ze hoeven ook niet zo te doen, maar ga dan zelf als je hier binnenkomt vallen ook niet dom doen
[..]
Iedereen die zich hier baas noemt is droevig!!
Maar ik blijf verder wel weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Grove smoelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
Een user, naam noem ik niet maar jij weet wel wie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
php, wie vind mij een naaier en waarom?
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was meer een reactie op Yvonne met haar kinderachtige gedrag, dus voel je zelf vooral niet aangesproken.
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef griekjeee het volgende:
omg hoe lang vinden jullie het nog interessant om hierover door te lullen? Tering zeg ik ga nu echt iets anders doen tot de onzin weg is.Wedden dat je met een uur terug bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topicsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenHet is echt niet zo dat iemand onterecht een ban krijgt.
Misschien, als ik het interessant genoeg vind. Toedels.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wedden dat je met een uur terug bent
free paul...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topics
Ja maar 3 maanden kom op hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
free paul...
beter kan je hem niet verdienen
om de discussie maar weer eens op te laten laaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BobbyB, valt mij wel op dat jij altijd wel iets te zeggen hebt over yvonne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Tof dat je reageert. Maar helaas denkt Yvonne daar anders over. Zie voorbeeld ynuhh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bans uitlokken gebeurt echt niet hoor. Je moet heel wat doen om een ban te krijgenHet is echt niet zo dat iemand onterecht een ban krijgt.
En is meteen een maand weg. Een user die amper lastig is, voor zover ik weet. Maar goed, zoals ik al zei, het was meer een vraag aan Yvonne en hoopte op een reactie van haar, maar daar krijg ik nooit fatsoenlijk een reactie van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:24 schreef ynuhh het volgende:
Fok is niet per definitie kut, jij daarin tegen wel.
Ik wil alles wel opnoemen wat ook redenen waren maar dan moet FOK! extra hardeschijven aanschaffen omdat dat er niet allemaal oppast.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel, ik kreeg er 1 voor een paar free paul topics, een ban van 3 maanden voor het maken van 5 topics
Omdat dat ook de enige persoon is die kinderachtig reageert. Ze verlangt dat users normaal doen, maar ze maakt ze ondertussen zelf belachelijk, zelfs als ze helemaal niks kwaad in zin hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BobbyB, valt mij wel op dat jij altijd wel iets te zeggen hebt over yvonne.
Jij was er geeneens toen dus wat lul je nou?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil alles wel opnoemen wat ook redenen waren maar dan moet FOK! extra hardeschijven aanschaffen omdat dat er niet allemaal oppast.
Het zou tijd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ben er nu wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
om de discussie maar weer eens op te laten laaienJa, dat is zeker gek. Hoe kan je nou een probleem met yvonne hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je een keer loopt te vloeken OKE maar altijd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Het is dan ook bijna weekend en moet over een half uur weg. Vandaar.quote:
2 woorden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker gek. Hoe kan je nou een probleem met yvonne hebben.Dat je een keer loopt te vloeken OKE maar altijd
Goed zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook bijna weekend en moet over een half uur weg. Vandaar.
Dat is toch gewoon een kansloze bashquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tof dat je reageert. Maar helaas denkt Yvonne daar anders over. Zie voorbeeld ynuhh.
Zij post:
[..]
En is meteen een maand weg. Een user die amper lastig is, voor zover ik weet. Maar goed, zoals ik al zei, het was meer een vraag aan Yvonne en hoopte op een reactie van haar, maar daar krijg ik nooit fatsoenlijk een reactie van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |