Ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je kan nu beter zeggen wie er niet een ban heeft
Je staat meerdere keren in mijn foboquote:
Neuh. Dan heb je met echte mensen te maken en zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Moet je ook eens proberen dat werken, leuk joh!
Goede inhoudelijke reactie. Ik snap nu precies waarom de laatste paar dagen de beslissingen zijn genomen die zijn genomen. Bedankt voor deze uitleg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Zal ik doen, morgen weer. Ok? Verder ga ik me niet tot dit niveau verlagen, maar je poging tot bashen was goed hoor. Echt. Serieus. Ja. Respect voor jou. Gevatte opmerking. Ik blijf verbaasd over hoe jij steeds weer gevat uit de hoek komt. Is het niet lachen omdat iemand stottert, is het wel denken dat iemand werkeloos isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, want ik ga werken
Ze bevestig het keer op keer weer. Dat is het mooie van Yvonne, daar kun je van op aan dat je daar nooit een fatsoenlijke, dan wel inhoudelijke reactie krijgt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie. Ik snap nu precies waarom de laatste paar dagen de beslissingen zijn genomen die zijn genomen. Bedankt voor deze uitleg.
quote:
Nou zeg doe eens lief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom komt die klaphark dat niet zelf vertellen?
ik ook niet, ik ben echt coolquote:
vind jij mij een naaier?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens lief.
Waarom doe je zo vijandig
PM me maar. Ben off.
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben echt cool
Maar wat staat er dan in dat fobo? Dat kan ik mobiel niet lezen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zal ik doen, morgen weer. Ok? Verder ga ik me niet tot dit niveau verlagen, maar je poging tot bashen was goed hoor. Echt. Serieus. Ja. Respect voor jou. Gevatte opmerking. Ik blijf verbaasd over hoe jij steeds weer gevat uit de hoek komt. Is het niet lachen omdat iemand stottert, is het wel denken dat iemand werkeloos is! Geniaal
!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je staat meerdere keren in mijn fobo
omdat het verspilde moeite is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik merk wel dat er erg weinig crewleden op BobbyB's post reagerenWaarom is dat?
![]()
![]()
ik dus ook niet, al ben ik wel het onderwerpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat
Kaste 1 oogt behoorlijk leegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Waarom gaat het hier nog over dit is niet eens meer recent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Modus het volgende:
Een mod gaan bellen over een ban op een internetforum.!
Op de kleuterschool hoor je het nog wel: "Neeeheee, jij mag niet meedoen met ons! Juuuuhuuuuf hij wil meedoen maar hij is stommmmm!" Na de kleuterschool verdwijnt die neiging bij de meesten meestal wel.
. De rest gaat in KLB SC posten.
.
Tevens [ afbeelding ]-tvp.
en wat is het praktisch nut van die kastes?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |