Hoezo dan? Ik zie niet in wat er mis mee is? Hij heeft een mening en verwoord die duidelijk met heldere en goede argumenten. Waarom wordt daar niet op ingegaan maar wel op gescheld van andere users?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het verspilde moeite is?
Ja, dat zal het zijn. Je zal eens geconfronteerd worden met je fouten en er serieus op in moeten gaan. Dat is toch lastig, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het verspilde moeite is?
Ik ben zo tof, ik paste niet meer in dat systeem want dan zou ik boven de eerste staan.quote:
Nee, dat is leuk want RELLEN en BANS!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik zie niet in wat er mis mee is? Hij heeft een mening en verwoord die duidelijk met heldere en goede argumenten. Waarom wordt daar niet op ingegaan maar wel op gescheld van andere users?
Is dat geen verspilde moeite?
Het is niet tof wat er gebeurd is, en ze hoeven ook niet zo te doen, maar ga dan zelf als je hier binnenkomt vallen ook niet dom doenquote:
Whehehehe vandaar dat je ook komt meeposten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Modus het volgende:
Een mod gaan bellen over een ban op een internetforum.!
Op de kleuterschool hoor je het nog wel: "Neeeheee, jij mag niet meedoen met ons! Juuuuhuuuuf hij wil meedoen maar hij is stommmmm!" Na de kleuterschool verdwijnt die neiging bij de meesten meestal wel.
. De rest gaat in KLB SC posten.
.
Tevens [ afbeelding ]-tvp.
Mjah, ze kunnen schijnbaar neit tegen nieuwkomersquote:
uh watquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ze kunnen schijnbaar neit tegen nieuwkomers
Hee een pinguïnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:45 schreef Pingwingei het volgende:
de eindeloze discussie duurt voort? Ga dat in ONZ doen, daar heeft ook niks nut
Daar gaat het dus al echt heel lang niet meer over he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan prima, als die zich net zo goed weten te gedragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar dan wel over?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al echt heel lang niet meer over he.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:26 schreef yvonne het volgende:
ynuhh maand weg
ik kan je post niet meer vinden, doe eens een linkje posten. Dan ga ik er serieus op in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Je zal eens geconfronteerd worden met je fouten en er serieus op in moeten gaan. Dat is toch lastig, dat snap ik ook wel.
NU JA ZEG!quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen zich zo kunnen laten gaan vanwege het samenvoegen van 2 slowchat topics
Het kwam van beide kanten en het is zo wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
die van onzin en klb?quote:
Iedereen die zich hier baas noemt is droevig!!quote:
S&F en PUB dooohoooooh daar gaat het al een hele tijd over!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |