quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef maartjeh het volgende:
Taarten Volg Post.
Oh, die wil ik ook kunnen makenquote:
Het ziet er niet zo moeilijk uit.. Maar je moet natuurlijk wel de goede kleuren enzo hebben. En ik heb nog steeds geen marsepein gevonden in Groningen.quote:
Ja, maarja, mijn probleem is dat ik marsepein niet lekker vind.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo moeilijk uit.. Maar je moet natuurlijk wel de goede kleuren enzo hebben. En ik heb nog steeds geen marsepein gevonden in Groningen.
Gevorderde neem ik aanquote:Op zondag 24 januari 2010 15:29 schreef Wampi het volgende:
Oo, hier ben ik al lang niet geweest.. Ik zat hier voorheen ook onder een andere nick, geloof ik.. Mijn laatste taart:
[ afbeelding ]
ik wil toch eens een workshop gaan volgen, ik erger me aan het niet strak krijgen van m'n taarten. maar: moeilijk om te kiezen welke workshop, ik heb inmiddels 14 taarten gemaakt, ben je dan beginner of gevorderde??
nog twee waar ik ook wel trots op ben: (niet de hobbeligheid, wel het plaatje & de rest)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg de user Viking84 te eten..
[ afbeelding ]
TVP, eigenlijk.
Haha, briljant DaDquote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg de user Viking84 te eten..
[ afbeelding ]
TVP, eigenlijk.
Ik heb een Kenwood FP733, gekregen van mijn vader met kerst. Helaas blijkt dat meer een keukenmachine dan een echte goede mixer te zijn. Er kan ook maar biscuitmix in met 4 eieren en omdat ik toch vaak grotere taarten maak vind ik met de hand mixen dan handiger. (Het word met de hand ook veel luchtiger dan met de machine.)quote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef tessie het volgende:
Nanook, watvoor keukenmachine heb je dan?? Mijn cheapo mixertje van de kruitvat kan zelfs het biscuit prima mixen.
Superquote:Op maandag 25 januari 2010 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik sta op de lijst voor een workshop van Wendy in Emmen..
Waar woon je? Ik wil miss in Utrecht zo'n workshop gaan doen bij http://www.cake-your-day.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Taartje het volgende:
Wat gaaf, al die cursussen die jullie gaan volgen! Ik zou graag nog een workshop stapeltaart doen, maar heb me er nog niet zo in verdiept. Iemand nog tips voor goede workshopadressen?
Marsepein is inderdaad onvindbaar buiten de sinterklaastijd, misschien een optie om het zelf te maken?:quote:[..]
Het ziet er niet zo moeilijk uit.. Maar je moet natuurlijk wel de goede kleuren enzo hebben. En ik heb nog steeds geen marsepein gevonden in Groningen.
Ik heb op de vismarkt bij de notenkraam die dicht bij de viskramen staat wel eens grote blokken marsepein zien liggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |