did?quote:
Ja. Ze hadden beter geld kunnen vragen om hem van het beeld weg te krijgen.quote:
Ik geef je geen ongelijk. Ik zit er ook enigszins ongemakkelijk naar te kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef ChickenMan het volgende:
Oh jeez. Ik heb het uitgezet. Hier kan ik niet tegen.
Ik denk dat het nog later begint, dat giro555 programma gaat vast en zeker flink uitlopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat de tijd te doden tot Wie Is de Mol eigenlijk, maar kom er net achter dat het pas om 22.05 begint nu
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)quote:
Nee man het is Linda, Linda is de mol!!!!11/'bbbqqquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat de tijd te doden tot Wie Is de Mol eigenlijk, maar kom er net achter dat het pas om 22.05 begint nu
Leg uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)
geld overal in pompen alsof die god is en vevolgens de mensen waar het werkelijk om gaat in de steek laten, maar dan heeft hij het land alweer verlaten. 2000 miljard en wat is het resultaat. Een wereld die alleen maar achteruit gaat.quote:
Ja, mensen als Koenders zijn schuld, mensen als jij valt niets te verwijtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)
ze moet alleen niet haar smoel open trekkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Apostrof het volgende:
GEIL WIJF
Edjequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef henkde_j het volgende:
Davids!
Het zou kunnen, klinkt niet eens onlogisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat!?
Je bent mn anus, je bent mijn star?
Ik heb niet op hem gestemd, dus wat dat betreft nee.. sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, mensen als Koenders zijn schuld, mensen als jij valt niets te verwijten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
geld overal in pompen alsof die god is en vevolgens de mensen waar het werkelijk om gaat in de steek laten, maar dan heeft hij het land alweer verlaten. 2000 miljard en wat is het resultaat. Een wereld die alleen maar achteruit gaat.
ik vind dat het nog vrij vlot gaat, gelukkig geen eindeloze beelden uit Haïtiquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef ddx het volgende:
Beter trekken ze gewoon alvast volgende nummertje zodat het in een keer door kan.
(alhoewel...)
Ik hoop hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef Ritmo het volgende:
Dat jochie laten ze echt nog wel aan het einde.
Wordt op RTL en SBS al jarenlang uitgezonden hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Apostrof het volgende:
Dit is echt leuk trouwens. Een talentenshow zonder dat je er goed uit moet zijn of wat dan ook.
stel je niet aan, die paar seconden maakt toch niet uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
Jesus, schrap Fokke en Sukke dan en laat 2 mensen extra.
Jaquote:
Leek er wel op inderdad.quote:
Nee, alleen Fokkertjes 'doen'. *quote:
Bij mij is nummer 46 heul iets andersquote:
Wacht eens even..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef Cassius het volgende:
Ik dacht dat het Erik van Muiswinkel was
Je weet het maar nooit met Erik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef Cassius het volgende:
Ik dacht dat het Erik van Muiswinkel was
Echt he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Pff die kuthippies denken ook echt allemaal dat ze echt goed zijn..bah.
Heb nu eenmaal een zwak voor piano spelende dames met een mooie stem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat vindt ie dan niet run-off-the-mill
DANKZIJ ONZE BELASTING CENTENquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef Apostrof het volgende:
WAT EEN VIRTUOZE GITARIST
Heeft weinig met pop te maken, dit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis de popprofessor Leo Blokhuis een beetje in deze uitzending, om ook de achtergrond en inspiratie van deze virtuoze gitarist onder de aandacht te brengen.
Terecht, in zo'n snelle show opeens zo'n stuk... Dat vertraagt alleen maar. Plus dat hij nu zelf natuurlijk al is geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Apostrof het volgende:
Haiti jongentje verveelt zich ook zo te zien.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis de popprofessor Leo Blokhuis een beetje in deze uitzending, om ook de achtergrond en inspiratie van deze virtuoze gitarist onder de aandacht te brengen.
Beetje het Serious Request-gevoelquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuk dat achtergrond muziekje wanneer Marc Marie aan het rad draait
eindelijk, gitaren hadden we nog niet gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Apostrof het volgende:
Ik zie een gitaar jongens
Ik word er helemaal nerveus van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Beetje het Serious Request-gevoel
Er zijn meer zangers dan luisteraars/fans volgens mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef Adelante het volgende:
Wat een shitload aan volkszangers zijn er in NL eigenlijk
Haha die zocht ik gisteren al, bedankt.quote:
best een goed programma concept dit, er zijn genoeg goede doelen te verzinnen en genoeg mensen die wel 100 euro betalen voor wat zendtijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Operc het volgende:
Kunnen ze dit systeem ook niet bij alle talentdingen invoeren? Mensen moeten gewoon 100 euro betalen om mee te mogen doen en het geld gaat naar oordoppen voor heel nederland.
Inderdaad, en wat is nou 100 euro voor misschien wel BN-er statusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
best een goed programma concept dit, er zijn genoeg goede doelen te verzinnen en genoeg mensen die wel 100 euro betalen voor wat zendtijd
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef Ritmo het volgende:
Dit is echt het prototype Pearl Jam/Radiohead-luisteraar.
Andresonquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Apostrof het volgende:
Het wasleuk. Nummer een vond ik schreeuwvrouw. Jullie?
Die samen met de gitaarbaardaap. Ze zouden samen wat moeten beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Apostrof het volgende:
Die neger met die dreadlocks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Apostrof het volgende:
EN NIEMAND DIE HEM ZIETquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
ALBERTO ZAT DAAR!!!!
Inderdaad belachelijk dat die Koenders daar populair mee loopt te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
HIJ MAAKT ER TWEE EURO VAN?
WIJ maken er twee euro van. Domme mensen.
STOP MET DE DOORGESTOKEN STRIJKSTOKKEN TE HELPEN MENSEN HET ZIJN ALLEMAAL BOEVEN DIE ER EEN DIKKE BMW VAN KOPEN VAN ONS BELASTINGGELT.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
HIJ MAAKT ER TWEE EURO VAN?
WIJ maken er twee euro van. Domme mensen.
belastinggelTquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
STOP MET DE DOORGESTOKEN STRIJKSTOKKEN TE HELPEN MENSEN HET ZIJN ALLEMAAL BOEVEN DIE ER EEN DIKKE BMW VAN KOPEN VAN ONS BELASTINGGELT.
quote:
Moet je eens op telegraaf.nl ofzo bij de reacties kijken, daar heb je ze er echt bij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
goh wat scherp zeg, dat had nog niemand gezien!
Post dan niet zo snelquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
goh wat scherp zeg, dat had nog niemand gezien!
Allemaal van die hardcore en trancemuziek tokkies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je eens op telegraaf.nl ofzo bij de reacties kijken, daar heb je ze er echt bij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Allemaal van die hardcore en trancerockmuziek tokkies.
Idem. En dan dat onontdekte talent dat hoopt door te breken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef maess het volgende:
ik word een beetje misselijk van dit soort programmas,
lekker vrolijk aan het rad draaien voor het goeie doel.
Ja, dat jongetje uit Haiti zal bij zichzelf denken : "whehe fuck dat eiland, als ik maar voor een platencontract in aanmerking kom".quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem. En dan dat onontdekte talent dat hoopt door te breken.
Allemaal voor het goede doel. Right..
Ekstenduttquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef Ritmo het volgende:
Mannen die vrouwen haten, de extended version.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |