did?quote:
Ja. Ze hadden beter geld kunnen vragen om hem van het beeld weg te krijgen.quote:
Ik geef je geen ongelijk. Ik zit er ook enigszins ongemakkelijk naar te kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef ChickenMan het volgende:
Oh jeez. Ik heb het uitgezet. Hier kan ik niet tegen.
Ik denk dat het nog later begint, dat giro555 programma gaat vast en zeker flink uitlopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat de tijd te doden tot Wie Is de Mol eigenlijk, maar kom er net achter dat het pas om 22.05 begint nu
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)quote:
Nee man het is Linda, Linda is de mol!!!!11/'bbbqqquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat de tijd te doden tot Wie Is de Mol eigenlijk, maar kom er net achter dat het pas om 22.05 begint nu
Leg uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)
geld overal in pompen alsof die god is en vevolgens de mensen waar het werkelijk om gaat in de steek laten, maar dan heeft hij het land alweer verlaten. 2000 miljard en wat is het resultaat. Een wereld die alleen maar achteruit gaat.quote:
Ja, mensen als Koenders zijn schuld, mensen als jij valt niets te verwijtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mensen zoals Koenders zijn de reden dat deze ellende zo groot is. (Sorry had to say it)
ze moet alleen niet haar smoel open trekkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Apostrof het volgende:
GEIL WIJF
Edjequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef henkde_j het volgende:
Davids!
Het zou kunnen, klinkt niet eens onlogisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat!?
Je bent mn anus, je bent mijn star?
Ik heb niet op hem gestemd, dus wat dat betreft nee.. sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, mensen als Koenders zijn schuld, mensen als jij valt niets te verwijten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
geld overal in pompen alsof die god is en vevolgens de mensen waar het werkelijk om gaat in de steek laten, maar dan heeft hij het land alweer verlaten. 2000 miljard en wat is het resultaat. Een wereld die alleen maar achteruit gaat.
ik vind dat het nog vrij vlot gaat, gelukkig geen eindeloze beelden uit Haïtiquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef ddx het volgende:
Beter trekken ze gewoon alvast volgende nummertje zodat het in een keer door kan.
(alhoewel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |