quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef theKiD het volgende:
Degene die hem herkent krijgt een rondje van de zaak?
aaah speculoas werkt dus achter de bar hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.
Als je zondag langskomt krijg je biertjequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het een verkleedfeest zondag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je zondag langskomt krijg je biertje
(geen JUUP, want die drink ik zelf op zolang die er nog is)
niet echt volgens mij, zullen wel wat rondlopen, maar ik heb gewoon kiel van verniging aanquote:
je weets,quote:
tot morgen kiddiequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef theKiD het volgende:
Ik ga weer geld binnenhalen zonder internet![]()
![]()
Tot vannacht
TheKid hernoemen naar: TheKillerquote:
Ja, vanmorgen vroeg al, hahaquote:
Ik hoop het wel! Kwamen aantal vragen uit een oud tentamen en voor mijn gevoel was het een mix van de eerste gelegenheid met de tweede gelegenheid. Ze zijn alleen beetje traag met de sleutelquote:
Zo, dan moet de plisie ook maar eens zijn zolder en tuinschuur gaan bekijken lijkt me...quote:TILBURG - De 20-jarige man uit Tilburg die dinsdagavond bij een schietpartij gewond raakte aan zijn arm, was betrokken bij een mislukte drugsdeal.
De man had aanvankelijk verteld dat hij slachtoffer was geworden van een willekeurige straatroof. De politie geloofde dat niet vanwege tegenstrijdigheden in het verhaal.
De man bleek niet zo onschuldig te zijn als hij zich voordeed. Hij gaf uiteindelijk toe dat hij softdrugs wilde verkopen aan twee onbekende mannen. Die transactie liep verkeerd af en hij werd door de afnemers beschoten.
aah dus toch hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef Guard het volgende:
dit vond ik een vreemd verhaaal toen ik het las, hoe kan "het slachtoffer" al eerder in het ziekenhuis liggen dan dat de politie van de schietpartij afweet?
something fishy going on.....
En inderdaad:
[..]
Zo, dan moet de plisie ook maar eens zijn zolder en tuinschuur gaan bekijken lijkt me...
ligt eraan waar je heen gaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef styliste het volgende:
weet iemand of je een passepartout nodig hebt voor carnaval?
Geldklopperij, net als die kruikemunten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef styliste het volgende:
[..]
ik heb heel de passepartout nooit echt begrepen.
Grappig, als ie morgen nou om 17.00 op de UvT is met zijn kaarten, dan maak ik een kansquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Grappig, Jochem Myer is in Tilburg: http://bit.ly/8dXTuy Gaf ie kaarten weg voor zijn show.
Gezien dequote:
Nee morgen geeft ie ze weer wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Grappig, als ie morgen nou om 17.00 op de UvT is met zijn kaarten, dan maak ik een kans
Ja dat zag ik, maar als dat weer om 17.00 ergens in de stad is maak ik weinig kans...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee morgen geeft ie ze weer wegmoet je hem volgen via Twitter!
Nou dan zal ik als ik eindelijk thuis ben vanavond wel keer luisteren! Ben denk ik pas rond 23.00 klaar met werkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef aardappel het volgende:
Woeiiii nieuwe boxen! nu kan ik lekker heel de korvelseweg blij maken met een goede portie Pink Floyd
Dat heb ik ook altijd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ohja die gast heb ik ook een paar keer proberen te herkennen maar dat is me nooit gelukt.Terwijl ik er sowieso elke week wel een keer kom
50quote:
Jochem is leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Grappig, Jochem Myer is in Tilburg: http://bit.ly/8dXTuy Gaf ie kaarten weg voor zijn show.
Tegen die tijd zit ik al aan de barquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou dan zal ik als ik eindelijk thuis ben vanavond wel keer luisteren! Ben denk ik pas rond 23.00 klaar met werken
Maar goed! Nu even frustraties eruit met flink portie ouderwetsche Thunderdome '96. Altijd leuk oude cd's terug vinden!
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef PierreTT het volgende:
Hoi
SpeCulaes hoe ging je tentamen?
Succes!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..
Veel plezier in Winterberg dan he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes!
Mensen, ik ben een lang weekend naar Winterberg om vervolgens mijn vrije week af te sluiten met een bezoek aan de kaakchirurg. Tot maandagavond ofzo.
Dat maakt het dus een vol Jupilerkratquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef Stuurloos het volgende:
Hallo!
Ik heb Specu weleens gezien bij de Boek, te herkennen aan een lege Jupiler krat met lege flesjes
Moet jij zondag middag ook werken ?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet jij zondag middag ook werken ?
ok jammerquote:
Ik stond in die, vanochtend helemaal, overvolle, kroegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:50 schreef SpeCulaes het volgende:
Slaapt iedereen?
was er cl voorbij denk ik. zit cl bijna in düsseldorf...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
Tommy, net voor afslag airpoort ligt er een auto in de sloot
en tering, wat schrik je je eigenlam moment dat je een ster in je raam krijgt. echt zoiets als: BAM
oooooooooooo ok hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
was er cl voorbij denk ik. zit cl bijna in düsseldorf...
Pff dat klinkt best zwaar jah....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
begint me toch op te breken. afgelopen week al bijna 50 uur aan 't werk geweest. kantoor klanten en thuiswerken. gisteren om 23 uur thuis en vanmorgen om 5 uur al weer onderweg...
bij bocht a15-a50 was flinke vorstschade. 't is ook geen ster naar 'n echte scheur. hij groeit ook langzaam. dinsdag wordt ie vervangenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pff dat klinkt best zwaar jah....
waar kreeg jij laatst die ster in je ruit ? bij mij was net voor oirschot.
aah ok, wa-all risk of bedrijfsauto ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bij bocht a15-a50 was flinke vorstschade. 't is ook geen ster naar 'n echte scheur. hij groeit ook langzaam. dinsdag wordt ie vervangen
auto van de zaak naar wel eigen risico helaasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, wa-all risk of bedrijfsauto ?
ok, jah ik zit met lease maatschappij, ben benieuwd hoe en wat, maar is maar ster en wordt volgens mij gewoon vergoed enzo, rekening gaat in elk geval naar hun toequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
auto van de zaak naar wel eigen risico helaas
jah ik ga gewoon even langs hun vestiging.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
lease is meestal eerste gratis gewoon carglass bellen en dan komen ze bij je werk langs. doen ze bij mij ook. alleen de ruit moet besteld worden. regensensor en dimmende spiegel zijn lastig schijnbaar
Moet je een afspraak via internet maken bij Carglass, erg makkelijk, je loopt binnen op de afgesproken tijd en binnen vijf minuten kun je je auto binnenrijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ga gewoon even langs hun vestiging.
Vandaag was namelijk te druk
telefonisch afspraak gemaaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je een afspraak via internet maken bij Carglass, erg makkelijk, je loopt binnen op de afgesproken tijd en binnen vijf minuten kun je je auto binnenrijden
Goede morgenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef theKiD het volgende:
Goede dag voor de boegAls alles goed is, kan ik vandaag me motor eindelijk in orde maken
![]()
Nu maar hopen dat alles past
luidsprekersquote:
Tsss, Boxenquote:
Snookerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
wat is leuk om te gaan doen met zn 2en? Beetje een uitdaging zeg maar.. Paintball met zn 2en kan denk ik niet he?
Keiharde neucksecksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
wat is leuk om te gaan doen met zn 2en? Beetje een uitdaging zeg maar.. Paintball met zn 2en kan denk ik niet he?
Kartenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
Met als enige nadeel dat als de ander beter is je de hele tijd in je eentje rijdtquote:
Darten, biljarten, dammen, schaken, hoepelen, puzzelen, de mogelijkheden zijn eindeloosquote:
jah dat weer welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met als enige nadeel dat als de ander beter is je de hele tijd in je eentje rijdtOok niet erg, maar kan wel vervelend zijn
Dat zijn geen uitdagingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Darten, biljarten, dammen, schaken, hoepelen, puzzelen, de mogelijkheden zijn eindeloos
Slaapkopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfoe die gaat er om hangen....
Tentamens voorbij, nu kijken hoe ik de rest van de dag doorkom, zeker omdat ik nog zeker niet voor 06.00 in m'n nest lig
.
ehm juist jahquote:
Mercure kun je proberen, of Central die zitten dicht bij het Wapen (concert in little Devil?)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:35 schreef emokid het volgende:
Ik moet op de nacht van vrijdag 12 op 13 februari een plek hebben om te overnachten, ivm een concert wat uit zal lopen. Iemand suggesties? Heb 'Het Wapen van Tilburg' geprobeerd maar die zitten vol op die data.
98.00 euro is mij iets te veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Mercure kun je proberen, of Central die zitten dicht bij het Wapen (concert in little Devil?)
quote:
als je effe 2 minuten googled kan het echt wel goedkoper hoor...quote:
Volgens mij heb ik dat ook gehoord, maar ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:39 schreef styliste het volgende:
Heb ik net het weerbericht goed gehoord? Komt er weer sneeuw?
Ik hoop met je mee dat je het fout hebt gehoord..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gehoord, maar ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
theKiD toch!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben je vrouw? en lekker?Want beide antwoorden met JA beantwoorden is goedkoper overnachten..
![]()
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef theKiD het volgende:
Eten is bijna klaaren vanavond weer lekker vroeg naar me bedje toe
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat je het fout hebt gehoord..
Komt ie weer:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef aardappel het volgende:
Dames, Heren,
Ik drink nooit meer bier
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef aardappel het volgende:
Dames, Heren,
Ik drink nooit meer bier
quote:Alles voor noppes
In een gekraakt pand aan de Lange Nieuwstraat 53 is 18 januari een zogenoemde weggeefwinkel geopend.
Klanten kunnen er gratis spullen en kleding geven en meenemen. Veertig krakers en sympathisanten runnen de winkel. Het fenomeen weggeefwinkel is niet nieuw. In steden als Breda, Nijmegen en Eindhoven zijn ze ook. Volgens de mensen die de winkel runnen is het de enige winkel in Tilburg waar 'geld geen rol speelt'. Meer informatie over de weggeefwinkel is te krijgen via e-mailadres: kraakhulptilburg@live.nl. De krakers hebben niet de bedoeling om het pand aan de Lange Nieuwstraat permanent te gaan bewonen.
90's revivalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:11 schreef Stuurloos het volgende:
DJ Paul Elstak in Phillip vandaag..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
O ja, en waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
_____!!!1!!
Oeh, dat is tof!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:11 schreef Stuurloos het volgende:
DJ Paul Elstak in Phillip vandaag..
Ben niet geweest, las het in een MSN-naam van een vriend.quote:
Ik ben wel geweest, wel 10 minuten, het was er zoooo fucking druk! Je kon bijna niet bewegen en bier halen was al helemaal onmogelijk. Wel goede muziekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben niet geweest, las het in een MSN-naam van een vriend.
Ik las gekustquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag![]()
Heb weer lekker geklust vandaag
haha, kom je iets te kort ?quote:
mja hier ook.quote:
Ik ook.. Ff een kofferrek ophangen op de motor. Hele middag mee bezig geweestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag![]()
Heb weer lekker geklust vandaag
Neen, mag hopen van niet vanavondquote:
mja ik in een flatje, behang afsteken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ook.. Ff een kofferrek ophangen op de motor. Hele middag mee bezig geweestMaar t belangrijkste.. HIJ HANGT!!!!!!
Moet je voor een paar euro zo'n stoomapparaat huren bij de Bo-rent of zo, werkt als een gekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik in een flatje, behang afsteken.
was in de huiskamer echt kut behangover 1 muur met 2 man van 10 tot 13 bezig geweest. en dat met nat maken endergelijke van behang.
maar het andere behang zit er gelukkig niet zo dik op
Voor 013 ben je week of 6 te laat iig. En afgelopen Oktober was er een in de stadsporthal. Voor de toekomst heb ik nog heul niks gehoord..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef styliste het volgende:
weet er iemand of er binnenkort ergens in de buurt een leuk jaren 90 (wipneus en pim ofzo?) feest wordt gehouden? zat al bij 013 te kijken maar kom zo snel ff niks tegen...
Is het ook! Dat soort dingen zijn alleen leuk voor op de Apres Ski!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vond Wipneus en Pim in de Mezz jaren geleden maar duur voor wat je ervoor terug krijgt...
Knap, ik was om 4 uur thuis, 7.30 werken en ik ben nog steeds niet wakkerquote:Op zondag 24 januari 2010 10:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
sow voel me wel actief... Gisteren om 2 uur thuis, vanmorgen al 2 uur gesport en zometeen naar Amsterdam!
Het nieuwe huis bekijken van vrienden en dan daar een hapje eten!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Knap, ik was om 4 uur thuis, 7.30 werken en ik ben nog steeds niet wakkerWat ga je doen in A'dam?
Nice, waar in Amsterdam zijn ze gaan wonen?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het nieuwe huis bekijken van vrienden en dan daar een hapje eten!
In de buurt van de PC Hooftstraat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, waar in Amsterdam zijn ze gaan wonen?
Lekkere locatie, Vondelpark vlakbijquote:Op zondag 24 januari 2010 11:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In de buurt van de PC Hooftstraat.
Ja zeker, alleen parkeren is een crime!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekkere locatie, Vondelpark vlakbij
Tja, dat is wel zo natuurlijk... hebben zij parkeerplaats voor de deur? Voor jou valt het nog wel mee, gewoon in een parkeergarage plempen en de tram nemen... maar als je daar woontquote:Op zondag 24 januari 2010 11:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
j
[..]
Ja zeker, alleen parkeren is een crime!
Ik haat OV!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, dat is wel zo natuurlijk... hebben zij parkeerplaats voor de deur? Voor jou valt het nog wel mee, gewoon in een parkeergarage plempen en de tram nemen... maar als je daar woont
ook daar!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is in Amsterdam pure noodzaak
Ik heb meer een hekel aan de trein eigenlijk... als ik naar mijn ouders ga in Apeldoorn doe ik er deur-tot-deur net iets meer dan 3 uur over, terwijl ik met de auto in 1,5 uur voor de deur sta (met netjes rijdenquote:
Auto roelt jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb meer een hekel aan de trein eigenlijk... als ik naar mijn ouders ga in Apeldoorn doe ik er deur-tot-deur net iets meer dan 3 uur over, terwijl ik met de auto in 1,5 uur voor de deur sta (met netjes rijden)... en als ik dan samen met mijn vriendin ga dan kost het ook nog eens minder, comfortabeler en sneller
Auto
Alleen ben ik afhankelijk van het lenen van een auto, aangezien ik niet genoeg geld kan ophoesten voor een eigen autoquote:
Ahhquote:Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen ben ik afhankelijk van het lenen van een auto, aangezien ik niet genoeg geld kan ophoesten voor een eigen auto
Ik geef graag aandacht, dat weet je toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt mee hoorWel bedankt voor de aandacht
Je wordt een oude manquote:
Kan je ook niets aan doenquote:
Ik dacht; ik zeg het nog netjes...quote:
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroegquote:
Zuiplapquote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroeg
lekker biertje enzo
wordt gezellie in de stad
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijvenquote:
Goede versierzin!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijven
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroekquote:Dode man gevonden in Westerpark in Tilburg
TILBURG - De politie heeft zondagochtend een dode man gevonden in het Westerpark in Tilburg.
Hij is niet door een misdrijf om het leven gekomen. Waarschijnlijk is hij onwel geworden.
Agenten troffen de man aan alleen gekleed in een onderbroek. Wie hij is en waar hij vandaan komt, is nog onbekend.
Man zal wel of onder invloed van het een of ander geweest zijn, of mentaal niet helemaal in orde.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
Mja, dat is wel een beetje apartquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
quote:
LOL zo kun je ook zien jahquote:
Wat denk jequote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:
Was er iets speciaals te doen dan Crazy?
hahaquote:
Ik sluit mij bij jou aanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
Dat je het volhoudt, zo vaak carnaval. Het is best een mooi feestje maar een dag of twee is voor mij voldoende, meer hoef ik echt niet
Dat is dan maar één dagjequote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee zo dadelijk hebben we een polonaise
Volhouden ... tjah .... moet zeggen ben nu ook wel erg moe hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
Dat je het volhoudt, zo vaak carnaval. Het is best een mooi feestje maar een dag of twee is voor mij voldoende, meer hoef ik echt niet
die heb ik vandaag gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee zo dadelijk hebben we een polonaise
En je mag niet met die van ons mee doenquote:
Van alle feestje word je moe, anders was het geen goed feestquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volhouden ... tjah .... moet zeggen ben nu ook wel erg moe hoormet carnaval maken we het nooit echt laat. gaan door tot 0:30 - 1:00 savonds, maar jah, we beginnen wel om 12:00. Zijn zeker vermoeiende dagen, maar je wordt gewoon meegesleept waardoor je het volhoudt, woensdag stort je gewoon in van de vermoeidheid, alcohol die je hebt genuttigd.
jah ...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Van alle feestje word je moe, anders was het geen goed feest
Ik bedoelde meer dat je zo vaak carnaval viert...
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je mag niet met die van ons mee doen
Sorry, maar wij willen maar één dagquote:
Ik niet... Ik heb last van m'n maag/darmenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Guard het volgende:
iemand nog een goed verhaal of zo?
Oeh minder....quote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet... Ik heb last van m'n maag/darmen
Mja, ik word er een beetje chagrijnig van, maar ja..quote:
Hehehe, leuk voor de rest van de familiequote:Op maandag 25 januari 2010 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik word er een beetje chagrijnig van, maar ja..
Goed dat ik alleen boven ben hehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe, leuk voor de rest van de familie
wat je humeur er niet beter op maakt...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:
En nu wil m'n mobiel eurosport niet fatsoenlijk laden, dus nu weet ik niet wie er om één uur gaan tennissen
Wat is dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag op de pc op me werk de ziggo livestream kijker ff gekopieerd, das altijd makkelijk..
Juist hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef Guard het volgende:
[..]
wat je humeur er niet beter op maakt...
Een programma dat ik op me pc installeer, en dan kan ik tv van ziggo op me pc kijken.quote:
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een programma dat ik op me pc installeer, en dan kan ik tv van ziggo op me pc kijken.
Ik kende het nog niet. Maar is wel makkelijk aangezien ik geen tv in de slaapkamer heb
Allemaal live tv, zit een vertraging van ongeveer 10 seconde op tov de gewone tv/ kabel
Sterkte! Tussen 8 en 11 komt mn iPhone binnenquote:
Godver hier op werk is ook ziek bevordend bezig.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Sterkte! Tussen 8 en 11 komt mn iPhone binnen! En mn vriendin moet om 10.45 uur afrijden, wish her luck!
Marcel en vrouwen haha!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
Fucked in het kwadraat ofzo.
Had afgelopen jaar 2 keer date die niet was gekomen ...
had al nummer enzo verwijderd noem maar op.
Gisteren ik lag te slapen. telefoon. ik denk: stikt ik ben aangeschoten ik wil slapen.
keek vanmorgen was er sms: ben jij Marcel?
ik teruggestuurd: Jah wie ben jij ?
Krijg ik net sms.
Was dus dat vrouwkedie moest mij hebben
waarom? Weet ik niet haha
Blijf wel vrijgezel ofzoquote:
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen hequote:Op maandag 25 januari 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blijf wel vrijgezel ofzo
dat ze het lekker uitzoekt
lijkt wel jahquote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen he
Je kunt ook gewoon de livestreams van de ziggowebsite als playlists in je WMplayer zetten, dan heb je gewoon alles bijelkaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.
Goedemorgen btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Werkt alleen vanaf een Ziggo aansluiting)
[ Bericht 29% gewijzigd door _Ophelia_ op 25-01-2010 10:38:02 ]
ochtendquote:
Ik heb eigenlijk nog weekendquote:
pffftquote:
Waar en hoe moet ik die uppen?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.
Goedemorgen btw!
ze wil met me pratenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen he
SMS sturen : Nee dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze wil met me praten
wtf heb ik nu weer aan mn broek hangen.
* Crazy-M zal is ff over nadenken wat mee te doen
mja eigenlijk wel adviseerd beste vriendin ookquote:
Je bent gewoon teveel een goedzak Crazyquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja eigenlijk wel adviseerd beste vriendin ook
maar jah ....
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je bent gewoon teveel een goedzak Crazy
Stel maar een ultimatum.. nu of nooitquote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb haar nog wel ergens op msn denk
weet gewoon niet haha
Je bent te vergevingsgezind, twee keer afspraak niet nakomen isquote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stel maar een ultimatum.. nu of nooit
Blijkt dus totaal iemand anders te zijn, wel met zelfde naam.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
heb net sms terug gekregen ... ze miste me.
heb haar gezegd van jah klopt: 3 maanden geleden was laatste keer.
ze snapte niet. dus gezegd dat toen die afspraak was.
zo weer is sms lezen
Franse auto's....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou mijn geweldige 407 staat weer een keer bij de garage... Alle lampjes behalve die van de remmen brandde... Blijkt kabelboom kortsluiting te hebben gemaakt... Lekker hoor!
Maar plus punt, nu wel tijdelijk een Mini Cooper S als leenauto... Tering dat ding is snel en dat geluid van die compressor is echt geweldig! Fluiten!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blijkt dus totaal iemand anders te zijn, wel met zelfde naam.
deze jaar lang geen contact mee gehad ofzo
weet nog eens niet wie het is
lach niet is een dramaquote:
En, al gevraagd wie het is?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blijkt dus totaal iemand anders te zijn, wel met zelfde naam.
deze jaar lang geen contact mee gehad ofzo
weet nog eens niet wie het is
iemand van bijna 1.5 jaar terugquote:
Tja, auto van de zaak, doorschuif auto. Maar goed als het rijdt dan rijdt het ook... Ben ook niet enthousiast over het VW concern, ook veel gezeik mee!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Franse auto's....![]()
Wat op zich wel jammer is, want ze maken wel mooie modelletjes (vind ik dan he?)
Maar goed je kan ook een italiaan rijden (zoals ik ooit deed). Dat nooit meer... mijn dash was net een kerstboom, zoveel lampjes brandden er dorgaans
weet nietquote:
Ja en deze is helemaal om een smile van te krijgen! Zit nog een sportuitlaat op en ding zit rond de 180pkquote:
Lijkt mij een gevalletje van "Ik wil seks en misschien kan ik dat bij CrazyM wel krijgen"quote:Op maandag 25 januari 2010 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
ze zegt dat ze me mist hahaha.
ach jah, we zullen zien
zoiets ?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lijkt mij een gevalletje van "Ik wil seks en misschien kan ik dat bij CrazyM wel krijgen"
als je je haar niet meer herinnert... kan het nooit veel geweest zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoiets ?
maar jah, moet ik eerst weten wie het was hahaha
inderdaad hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Guard het volgende:
[..]
als je je haar niet meer herinnert... kan het nooit veel geweest zijn
Dan vraag je toch wie het is?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoiets ?
maar jah, moet ik eerst weten wie het was hahaha
jah ene K uit tilburg buurt centrumquote:
Momentjequote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef theKiD het volgende:
Hoe kan ik mobiel mijn pm's ook weer lezen? Ben t weer vergeten
heb t alweer gevonden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef theKiD het volgende:
Hoe kan ik mobiel mijn pm's ook weer lezen? Ben t weer vergeten
thnx auto.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef automatic_ het volgende:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Deze gebruik ik.
Hehe,quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
thnx auto.Das makkelijker dan mijn omslachtige manier via pm knop op t forum
Onderlip?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:Ik heb net mijn onderlip verbrand aan mijn pizza
Heeft de nieuwe Avensis een glazen dak?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als ik nu zou mogen kiezen dan een Toyota Avensis stationwagon! Met zo'n mooi glazen dak! Echt goede bakken!
Daar is de vrouw toch voor?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heeft de nieuwe Avensis een glazen dak?
Nog meer om schoon te houden![]()
Eens! Mits de nederlander dezelfde snelweg-etiquetten gaat hanteren als de duitsers..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net maar terug gereden door Duitslandeen comfortabele 236 km op de GPS teller gekregen...
We moeten toch gewoon hier ook geen limiet meer op de snelweg hebben!
Lekker belangrijk dat er geen snelheidslimiet is als je continue in de file staat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net maar terug gereden door Duitslandeen comfortabele 236 km op de GPS teller gekregen...
We moeten toch gewoon hier ook geen limiet meer op de snelweg hebben!
Nou ben toch ook een paar keer vol de hoijzers gemoeten voor een Duitser die met 80 gaat inhalen... Maar inderdaad, over algemeen rijden ze wel een stuk beter!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Eens! Mits de nederlander dezelfde snelweg-etiquetten gaat hanteren als de duitsers..
9 van de 10 keer zijn de limieten variabel! Files heb je er niet op een stuk zoals bijvoorbeeld de A58 waar op een kaarsrechte weg een file staat. Zeker 's avonds kan je gewoon doorrijden!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat er geen snelheidslimiet is als je continue in de file staat.
Bovendien gelden op er zat stukken in Duitlsand ook limieten. Die verheerlijking van de autobahn gaat me meestal net iets te ver.
YOU! Mister! read your mail!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn de limieten variabel! Files heb je er niet op een stuk zoals bijvoorbeeld de A58 waar op een kaarsrechte weg een file staat. Zeker 's avonds kan je gewoon doorrijden!
Dan zou het op stukken van bijvoorbeeld de A28, A58, A1 enzo wel moeten kunnen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef automatic_ het volgende:
De reden dat het niet naar NL komt, is toch omdat wij om de x km een op- en afrit hebben & hierdoor is het snelheidsverschil te groot...?
Ik bedoel met files ook de situatie in NL.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn de limieten variabel! Files heb je er niet op een stuk zoals bijvoorbeeld de A58 waar op een kaarsrechte weg een file staat. Zeker 's avonds kan je gewoon doorrijden!
Welk deel van de A58 dan? Bedoel; flexibel - vast - flexibel schiet ook niet op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan zou het op stukken van bijvoorbeeld de A28, A58, A1 enzo wel moeten kunnen...
Staat het niet in je mail?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wil er iemand even vertellen hoe het met Styliste gaat? Ze weet het zelf niet!
Denk dat we in NL dan juist de infra voorbij de snelweg moeten verbeteren, maar goed dan krijg je een heel andere discussie...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik bedoel met files ook de situatie in NL.
Leuk dat het kan in Dld, en dat je daar af en toe heen kunt gaan om het gas eens even open te gooien (ook regelmatig gedaan), maar hier heb je er niets aan.
Voorbij Bergen op Zoom richting Vlissingen, stuk tussen Tilburg en Eindhovenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welk deel van de A58 dan? Bedoel; flexibel - vast - flexibel schiet ook niet op.
Vanuit mij tot aan Bavel vind ik dat het niet kan. Bavel - Gilze/Tilburg-West zou eventueel kunnen & Tilburg-West - Tilburg/Goirle. Misschien enkele stukken van Tilburg naar EHV ook, maar niet overal denk ik..
Stom!quote:
BoZ --> Vlissingen doen ze never nooit niet, want dat is een hele goede bron qua inkomsten met te hard rijdersquote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Voorbij Bergen op Zoom richting Vlissingen, stuk tussen Tilburg en Eindhoven
Klopt, maar het zou wel ideaal stuk zijn. Dan ben je gewoon in een kleine 20 minuten in Vlissingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stom!
[..]
BoZ --> Vlissingen doen ze never nooit niet, want dat is een hele goede bron qua inkomsten met te hard rijders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |