Volhouden ... tjah .... moet zeggen ben nu ook wel erg moe hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
Dat je het volhoudt, zo vaak carnaval. Het is best een mooi feestje maar een dag of twee is voor mij voldoende, meer hoef ik echt niet
die heb ik vandaag gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee zo dadelijk hebben we een polonaise
En je mag niet met die van ons mee doenquote:
Van alle feestje word je moe, anders was het geen goed feestquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volhouden ... tjah .... moet zeggen ben nu ook wel erg moe hoormet carnaval maken we het nooit echt laat. gaan door tot 0:30 - 1:00 savonds, maar jah, we beginnen wel om 12:00. Zijn zeker vermoeiende dagen, maar je wordt gewoon meegesleept waardoor je het volhoudt, woensdag stort je gewoon in van de vermoeidheid, alcohol die je hebt genuttigd.
jah ...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Van alle feestje word je moe, anders was het geen goed feest
Ik bedoelde meer dat je zo vaak carnaval viert...
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je mag niet met die van ons mee doen
Sorry, maar wij willen maar één dagquote:
Ik niet... Ik heb last van m'n maag/darmenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:11 schreef Guard het volgende:
iemand nog een goed verhaal of zo?
Oeh minder....quote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet... Ik heb last van m'n maag/darmen
Mja, ik word er een beetje chagrijnig van, maar ja..quote:
Hehehe, leuk voor de rest van de familiequote:Op maandag 25 januari 2010 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik word er een beetje chagrijnig van, maar ja..
Goed dat ik alleen boven ben hehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe, leuk voor de rest van de familie
wat je humeur er niet beter op maakt...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:
En nu wil m'n mobiel eurosport niet fatsoenlijk laden, dus nu weet ik niet wie er om één uur gaan tennissen
Wat is dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag op de pc op me werk de ziggo livestream kijker ff gekopieerd, das altijd makkelijk..
Juist hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 00:27 schreef Guard het volgende:
[..]
wat je humeur er niet beter op maakt...
Een programma dat ik op me pc installeer, en dan kan ik tv van ziggo op me pc kijken.quote:
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een programma dat ik op me pc installeer, en dan kan ik tv van ziggo op me pc kijken.
Ik kende het nog niet. Maar is wel makkelijk aangezien ik geen tv in de slaapkamer heb
Allemaal live tv, zit een vertraging van ongeveer 10 seconde op tov de gewone tv/ kabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |