Is het ook! Dat soort dingen zijn alleen leuk voor op de Apres Ski!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vond Wipneus en Pim in de Mezz jaren geleden maar duur voor wat je ervoor terug krijgt...
Knap, ik was om 4 uur thuis, 7.30 werken en ik ben nog steeds niet wakkerquote:Op zondag 24 januari 2010 10:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
sow voel me wel actief... Gisteren om 2 uur thuis, vanmorgen al 2 uur gesport en zometeen naar Amsterdam!
Het nieuwe huis bekijken van vrienden en dan daar een hapje eten!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Knap, ik was om 4 uur thuis, 7.30 werken en ik ben nog steeds niet wakkerWat ga je doen in A'dam?
Nice, waar in Amsterdam zijn ze gaan wonen?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het nieuwe huis bekijken van vrienden en dan daar een hapje eten!
In de buurt van de PC Hooftstraat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, waar in Amsterdam zijn ze gaan wonen?
Lekkere locatie, Vondelpark vlakbijquote:Op zondag 24 januari 2010 11:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In de buurt van de PC Hooftstraat.
Ja zeker, alleen parkeren is een crime!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekkere locatie, Vondelpark vlakbij
Tja, dat is wel zo natuurlijk... hebben zij parkeerplaats voor de deur? Voor jou valt het nog wel mee, gewoon in een parkeergarage plempen en de tram nemen... maar als je daar woontquote:Op zondag 24 januari 2010 11:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
j
[..]
Ja zeker, alleen parkeren is een crime!
Ik haat OV!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, dat is wel zo natuurlijk... hebben zij parkeerplaats voor de deur? Voor jou valt het nog wel mee, gewoon in een parkeergarage plempen en de tram nemen... maar als je daar woont
ook daar!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is in Amsterdam pure noodzaak
Ik heb meer een hekel aan de trein eigenlijk... als ik naar mijn ouders ga in Apeldoorn doe ik er deur-tot-deur net iets meer dan 3 uur over, terwijl ik met de auto in 1,5 uur voor de deur sta (met netjes rijdenquote:
Auto roelt jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb meer een hekel aan de trein eigenlijk... als ik naar mijn ouders ga in Apeldoorn doe ik er deur-tot-deur net iets meer dan 3 uur over, terwijl ik met de auto in 1,5 uur voor de deur sta (met netjes rijden)... en als ik dan samen met mijn vriendin ga dan kost het ook nog eens minder, comfortabeler en sneller
Auto
Alleen ben ik afhankelijk van het lenen van een auto, aangezien ik niet genoeg geld kan ophoesten voor een eigen autoquote:
Ahhquote:Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen ben ik afhankelijk van het lenen van een auto, aangezien ik niet genoeg geld kan ophoesten voor een eigen auto
Ik geef graag aandacht, dat weet je toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt mee hoorWel bedankt voor de aandacht
Je wordt een oude manquote:
Kan je ook niets aan doenquote:
Ik dacht; ik zeg het nog netjes...quote:
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroegquote:
Zuiplapquote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroeg
lekker biertje enzo
wordt gezellie in de stad
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijvenquote:
Goede versierzin!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijven
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroekquote:Dode man gevonden in Westerpark in Tilburg
TILBURG - De politie heeft zondagochtend een dode man gevonden in het Westerpark in Tilburg.
Hij is niet door een misdrijf om het leven gekomen. Waarschijnlijk is hij onwel geworden.
Agenten troffen de man aan alleen gekleed in een onderbroek. Wie hij is en waar hij vandaan komt, is nog onbekend.
Man zal wel of onder invloed van het een of ander geweest zijn, of mentaal niet helemaal in orde.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
Mja, dat is wel een beetje apartquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
quote:
LOL zo kun je ook zien jahquote:
Wat denk jequote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:
Was er iets speciaals te doen dan Crazy?
hahaquote:
Ik sluit mij bij jou aanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
Dat je het volhoudt, zo vaak carnaval. Het is best een mooi feestje maar een dag of twee is voor mij voldoende, meer hoef ik echt niet
Dat is dan maar één dagjequote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee zo dadelijk hebben we een polonaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |