Kan je ook niets aan doenquote:
Ik dacht; ik zeg het nog netjes...quote:
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroegquote:
Zuiplapquote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat nu maar weer naar de kroeg
lekker biertje enzo
wordt gezellie in de stad
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijvenquote:
Goede versierzin!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er is maar 1 weg naar beneden, en die moet wel vochtig blijven
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroekquote:Dode man gevonden in Westerpark in Tilburg
TILBURG - De politie heeft zondagochtend een dode man gevonden in het Westerpark in Tilburg.
Hij is niet door een misdrijf om het leven gekomen. Waarschijnlijk is hij onwel geworden.
Agenten troffen de man aan alleen gekleed in een onderbroek. Wie hij is en waar hij vandaan komt, is nog onbekend.
Man zal wel of onder invloed van het een of ander geweest zijn, of mentaal niet helemaal in orde.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
Mja, dat is wel een beetje apartquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen misdrijf maar wel alleen gekleed in zijn onderbroek
quote:
LOL zo kun je ook zien jahquote:
Wat denk jequote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:
Was er iets speciaals te doen dan Crazy?
hahaquote:
Ik sluit mij bij jou aanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
Dat je het volhoudt, zo vaak carnaval. Het is best een mooi feestje maar een dag of twee is voor mij voldoende, meer hoef ik echt niet
Dat is dan maar één dagjequote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee zo dadelijk hebben we een polonaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |