Sterkte! Tussen 8 en 11 komt mn iPhone binnenquote:
Godver hier op werk is ook ziek bevordend bezig.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Sterkte! Tussen 8 en 11 komt mn iPhone binnen! En mn vriendin moet om 10.45 uur afrijden, wish her luck!
Marcel en vrouwen haha!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
Fucked in het kwadraat ofzo.
Had afgelopen jaar 2 keer date die niet was gekomen ...
had al nummer enzo verwijderd noem maar op.
Gisteren ik lag te slapen. telefoon. ik denk: stikt ik ben aangeschoten ik wil slapen.
keek vanmorgen was er sms: ben jij Marcel?
ik teruggestuurd: Jah wie ben jij ?
Krijg ik net sms.
Was dus dat vrouwkedie moest mij hebben
waarom? Weet ik niet haha
Blijf wel vrijgezel ofzoquote:
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen hequote:Op maandag 25 januari 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blijf wel vrijgezel ofzo
dat ze het lekker uitzoekt
lijkt wel jahquote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen he
Je kunt ook gewoon de livestreams van de ziggowebsite als playlists in je WMplayer zetten, dan heb je gewoon alles bijelkaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.
Goedemorgen btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Werkt alleen vanaf een Ziggo aansluiting)
[ Bericht 29% gewijzigd door _Ophelia_ op 25-01-2010 10:38:02 ]
ochtendquote:
Ik heb eigenlijk nog weekendquote:
pffftquote:
Waar en hoe moet ik die uppen?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kun je die ff uppen? Staat nergens meer op internet geloof ik.
Goedemorgen btw!
ze wil met me pratenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het lijkt wel of vrouwen jou alleen maar lastig willen vallen he
SMS sturen : Nee dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze wil met me praten
wtf heb ik nu weer aan mn broek hangen.
* Crazy-M zal is ff over nadenken wat mee te doen
mja eigenlijk wel adviseerd beste vriendin ookquote:
Je bent gewoon teveel een goedzak Crazyquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja eigenlijk wel adviseerd beste vriendin ook
maar jah ....
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je bent gewoon teveel een goedzak Crazy
Stel maar een ultimatum.. nu of nooitquote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb haar nog wel ergens op msn denk
weet gewoon niet haha
Je bent te vergevingsgezind, twee keer afspraak niet nakomen isquote:Op maandag 25 januari 2010 14:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stel maar een ultimatum.. nu of nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |