auto van de zaak naar wel eigen risico helaasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, wa-all risk of bedrijfsauto ?
ok, jah ik zit met lease maatschappij, ben benieuwd hoe en wat, maar is maar ster en wordt volgens mij gewoon vergoed enzo, rekening gaat in elk geval naar hun toequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
auto van de zaak naar wel eigen risico helaas
jah ik ga gewoon even langs hun vestiging.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
lease is meestal eerste gratis gewoon carglass bellen en dan komen ze bij je werk langs. doen ze bij mij ook. alleen de ruit moet besteld worden. regensensor en dimmende spiegel zijn lastig schijnbaar
Moet je een afspraak via internet maken bij Carglass, erg makkelijk, je loopt binnen op de afgesproken tijd en binnen vijf minuten kun je je auto binnenrijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ga gewoon even langs hun vestiging.
Vandaag was namelijk te druk
telefonisch afspraak gemaaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je een afspraak via internet maken bij Carglass, erg makkelijk, je loopt binnen op de afgesproken tijd en binnen vijf minuten kun je je auto binnenrijden
Goede morgenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef theKiD het volgende:
Goede dag voor de boegAls alles goed is, kan ik vandaag me motor eindelijk in orde maken
![]()
Nu maar hopen dat alles past
luidsprekersquote:
Tsss, Boxenquote:
Snookerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
wat is leuk om te gaan doen met zn 2en? Beetje een uitdaging zeg maar.. Paintball met zn 2en kan denk ik niet he?
Keiharde neucksecksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
wat is leuk om te gaan doen met zn 2en? Beetje een uitdaging zeg maar.. Paintball met zn 2en kan denk ik niet he?
Kartenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
Met als enige nadeel dat als de ander beter is je de hele tijd in je eentje rijdtquote:
Darten, biljarten, dammen, schaken, hoepelen, puzzelen, de mogelijkheden zijn eindeloosquote:
jah dat weer welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met als enige nadeel dat als de ander beter is je de hele tijd in je eentje rijdtOok niet erg, maar kan wel vervelend zijn
Dat zijn geen uitdagingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Darten, biljarten, dammen, schaken, hoepelen, puzzelen, de mogelijkheden zijn eindeloos
Slaapkopquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfoe die gaat er om hangen....
Tentamens voorbij, nu kijken hoe ik de rest van de dag doorkom, zeker omdat ik nog zeker niet voor 06.00 in m'n nest lig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |