quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef theKiD het volgende:
Degene die hem herkent krijgt een rondje van de zaak?
aaah speculoas werkt dus achter de bar hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat vraag je dan toch even aan PiereTT, die weet precies wie van de Boekabarmannen speCulaes is.
Als je zondag langskomt krijg je biertjequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het een verkleedfeest zondag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je zondag langskomt krijg je biertje
(geen JUUP, want die drink ik zelf op zolang die er nog is)
niet echt volgens mij, zullen wel wat rondlopen, maar ik heb gewoon kiel van verniging aanquote:
je weets,quote:
tot morgen kiddiequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef theKiD het volgende:
Ik ga weer geld binnenhalen zonder internet![]()
![]()
Tot vannacht
TheKid hernoemen naar: TheKillerquote:
Ja, vanmorgen vroeg al, hahaquote:
Ik hoop het wel! Kwamen aantal vragen uit een oud tentamen en voor mijn gevoel was het een mix van de eerste gelegenheid met de tweede gelegenheid. Ze zijn alleen beetje traag met de sleutelquote:
Zo, dan moet de plisie ook maar eens zijn zolder en tuinschuur gaan bekijken lijkt me...quote:TILBURG - De 20-jarige man uit Tilburg die dinsdagavond bij een schietpartij gewond raakte aan zijn arm, was betrokken bij een mislukte drugsdeal.
De man had aanvankelijk verteld dat hij slachtoffer was geworden van een willekeurige straatroof. De politie geloofde dat niet vanwege tegenstrijdigheden in het verhaal.
De man bleek niet zo onschuldig te zijn als hij zich voordeed. Hij gaf uiteindelijk toe dat hij softdrugs wilde verkopen aan twee onbekende mannen. Die transactie liep verkeerd af en hij werd door de afnemers beschoten.
aah dus toch hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef Guard het volgende:
dit vond ik een vreemd verhaaal toen ik het las, hoe kan "het slachtoffer" al eerder in het ziekenhuis liggen dan dat de politie van de schietpartij afweet?
something fishy going on.....
En inderdaad:
[..]
Zo, dan moet de plisie ook maar eens zijn zolder en tuinschuur gaan bekijken lijkt me...
ligt eraan waar je heen gaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef styliste het volgende:
weet iemand of je een passepartout nodig hebt voor carnaval?
Geldklopperij, net als die kruikemunten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef styliste het volgende:
[..]
ik heb heel de passepartout nooit echt begrepen.
Grappig, als ie morgen nou om 17.00 op de UvT is met zijn kaarten, dan maak ik een kansquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Grappig, Jochem Myer is in Tilburg: http://bit.ly/8dXTuy Gaf ie kaarten weg voor zijn show.
Gezien dequote:
Nee morgen geeft ie ze weer wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Grappig, als ie morgen nou om 17.00 op de UvT is met zijn kaarten, dan maak ik een kans
Ja dat zag ik, maar als dat weer om 17.00 ergens in de stad is maak ik weinig kans...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee morgen geeft ie ze weer wegmoet je hem volgen via Twitter!
Nou dan zal ik als ik eindelijk thuis ben vanavond wel keer luisteren! Ben denk ik pas rond 23.00 klaar met werkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:32 schreef aardappel het volgende:
Woeiiii nieuwe boxen! nu kan ik lekker heel de korvelseweg blij maken met een goede portie Pink Floyd
Dat heb ik ook altijd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ohja die gast heb ik ook een paar keer proberen te herkennen maar dat is me nooit gelukt.Terwijl ik er sowieso elke week wel een keer kom
50quote:
Jochem is leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Grappig, Jochem Myer is in Tilburg: http://bit.ly/8dXTuy Gaf ie kaarten weg voor zijn show.
Tegen die tijd zit ik al aan de barquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou dan zal ik als ik eindelijk thuis ben vanavond wel keer luisteren! Ben denk ik pas rond 23.00 klaar met werken
Maar goed! Nu even frustraties eruit met flink portie ouderwetsche Thunderdome '96. Altijd leuk oude cd's terug vinden!
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef PierreTT het volgende:
Hoi
SpeCulaes hoe ging je tentamen?
Succes!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik em! Gaat een hele lastige worden..
Veel plezier in Winterberg dan he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes!
Mensen, ik ben een lang weekend naar Winterberg om vervolgens mijn vrije week af te sluiten met een bezoek aan de kaakchirurg. Tot maandagavond ofzo.
Dat maakt het dus een vol Jupilerkratquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:30 schreef Stuurloos het volgende:
Hallo!
Ik heb Specu weleens gezien bij de Boek, te herkennen aan een lege Jupiler krat met lege flesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |