quote:Alles voor noppes
In een gekraakt pand aan de Lange Nieuwstraat 53 is 18 januari een zogenoemde weggeefwinkel geopend.
Klanten kunnen er gratis spullen en kleding geven en meenemen. Veertig krakers en sympathisanten runnen de winkel. Het fenomeen weggeefwinkel is niet nieuw. In steden als Breda, Nijmegen en Eindhoven zijn ze ook. Volgens de mensen die de winkel runnen is het de enige winkel in Tilburg waar 'geld geen rol speelt'. Meer informatie over de weggeefwinkel is te krijgen via e-mailadres: kraakhulptilburg@live.nl. De krakers hebben niet de bedoeling om het pand aan de Lange Nieuwstraat permanent te gaan bewonen.
90's revivalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:11 schreef Stuurloos het volgende:
DJ Paul Elstak in Phillip vandaag..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
O ja, en waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
_____!!!1!!
Oeh, dat is tof!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:11 schreef Stuurloos het volgende:
DJ Paul Elstak in Phillip vandaag..
Ben niet geweest, las het in een MSN-naam van een vriend.quote:
Ik ben wel geweest, wel 10 minuten, het was er zoooo fucking druk! Je kon bijna niet bewegen en bier halen was al helemaal onmogelijk. Wel goede muziekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben niet geweest, las het in een MSN-naam van een vriend.
Ik las gekustquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag![]()
Heb weer lekker geklust vandaag
haha, kom je iets te kort ?quote:
mja hier ook.quote:
Ik ook.. Ff een kofferrek ophangen op de motor. Hele middag mee bezig geweestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag![]()
Heb weer lekker geklust vandaag
Neen, mag hopen van niet vanavondquote:
mja ik in een flatje, behang afsteken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ook.. Ff een kofferrek ophangen op de motor. Hele middag mee bezig geweestMaar t belangrijkste.. HIJ HANGT!!!!!!
Moet je voor een paar euro zo'n stoomapparaat huren bij de Bo-rent of zo, werkt als een gekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik in een flatje, behang afsteken.
was in de huiskamer echt kut behangover 1 muur met 2 man van 10 tot 13 bezig geweest. en dat met nat maken endergelijke van behang.
maar het andere behang zit er gelukkig niet zo dik op
Voor 013 ben je week of 6 te laat iig. En afgelopen Oktober was er een in de stadsporthal. Voor de toekomst heb ik nog heul niks gehoord..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef styliste het volgende:
weet er iemand of er binnenkort ergens in de buurt een leuk jaren 90 (wipneus en pim ofzo?) feest wordt gehouden? zat al bij 013 te kijken maar kom zo snel ff niks tegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |